Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ερωτήματα για το ΕΒΕΧ: Τι απέγιναν τα ψηφιακά εργαλεία;

Για μια χαμένη ευκαιρία των χανιώτικων επιχειρήσεων να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα κάνει λόγω ο επικεφαλής της παράταξης “Νέα Πορεία” στο ΕΒΕΧ Γιάννης Μαργαρώνης.

Με επιστολή του προς του επιχειρηματίες των Χανίων σχολιάζει «τις εξαγγελίες του Επιμελητηρίου Χανίων περί του “ψηφιακού προγράμματος δωρεάν αναβάθμισης και πανελλαδικής προβολής των επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο από το Ηλεκτρονικό Ράφι και την διαφήμιση της δήθεν καινοτόμου αυτής διαδικασίας”.
Ο κ. Μαργαρώνης, αναφέρει πως «από το 2018 που παραδώσαμε την Διοίκηση του Επιμελητηρίου στον κ. Ροκάκη, ανάμεσα στα έργα που δώσαμε ήταν η ηλεκτρονική πλατφόρμα “Enter Chania” η οποία αναπτύχθηκε από την Διοίκηση μας με κύριο στόχο να αποτυπώσει όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένα την επιχειρηματική δραστηριότητα στο Νομό Χανίων και ταυτόχρονα να προσφέρει στις επιχειρήσεις διαδικτυακές υπηρεσίες προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και εν γένει τη θέση τους στην αγορά. Πρόκειται δηλαδή για ένα “εργαλείο” που αν χρησιμοποιούνταν αποτελεσματικά από τις επιχειρήσεις θα τις βοηθήσει αφενός να επικοινωνήσουν τα μηνύματα τους στο αγοραστικό-καταναλωτικό κοινό και να βελτιώσουν ή ακόμα και να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις και αφετέρου να προβάλλουν τη δραστηριότητά τους σε ένα επιχειρηματικό χάρτη ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες για αμοιβαία επωφελής σχέσεις με άλλες επιχειρήσεις.
Η συμμετοχή στο σύστημα γίνεται μέσω προσωποποιημένων λογαριασμών χρήσης».
Όπως υπενθυμίζει ο κ. Μαργαρώνης, «οι υπηρεσίες που παρέχονταν από το Enter Chania, ενδεικτικά, είναι οι παρακάτω:
Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
✓καταχώρηση πληροφοριών και εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης
✓δημιουργία ιστοσελίδας
✓καταχώρηση και προβολή επιχειρηματικών νέων, εκδηλώσεων, κ.α.
Υπηρεσίες προς καταναλωτές
✓προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης προϊόντων και επιχειρήσεων
✓προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης στα νέα των επιχειρήσεων
✓δυνατότητα έκφρασης αρεσκείας και συλλογής σελιδοδεικτών σε επιχειρήσεις με ενδιαφέρον
✓προσωποποιημένη ενημέρωση βάση προτιμήσεων με sms και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
✓καταχώρηση βιογραφικού για αναζήτηση εργασίας».
Ο επικεφαλής της “Νέας Πορείας” επισημαίνει πω «το έργο αυτό δεν ήταν απλά στο προεκλογικό πρόγραμμα της παράταξης μας ή στις εξαγγελίες μας, είχε ήδη υλοποιηθεί από το 2017 και ήταν έτοιμο να παρέχει τις υπηρεσίες του. Είχε ήδη αναρτημένες 8.000 Χανιώτικες Επιχειρήσεις, με επικαιροποιημένα τα στοιχεία τους κατόπιν ενός έτους εργασίας αποφοίτων Πανεπιστημίων που έκαναν την πρακτική τους άσκηση στο Επιμελητήριο Χανίων».

 

Στο 36ο επεισόδιο σχολιάζουμε τα γεγονότα απ’ τα Χανιά ως ττην Αμερική ενώ περιμένουμε όταν βγούμε από την καραντίνα να δούμε το παλιό λιμάνι των Χανίων χωρίς καλώδια της ΔΕΗ!

Σύμφωνα με τον κ. Μαργαρώνη «η Διοίκηση Ροκάκη, ουδόλως έθεσε σε εφαρμογή την ανωτέρω έτοιμη πλατφόρμα, η οποία μαζί με άλλες πραγματικά καινοτόμες και επωφελείς για τις χανιώτικές επιχειρήσεις δραστηριότητες, άνευ άλλου τινός πετάχτηκε στον κάλαθο των αχρήστων. Ένα έργο που σε αντίθετη περίπτωση θα είχε λύσει το πρόβλημα όλων των χανιώτικων επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν eshop και που μέσω του οποίου, τα Χανιά θα ήταν έτοιμα να ξεπεράσουν πολύ πιο εύκολα την κρίση της πανδημίας.
Και όχι μόνο αυτό: με τα έσοδα που θα είχαμε από την πλατφόρμα (διαφημίσεις κυρίως), θα είχαμε τη δυνατότητα να τα αξιοποιήσουμε σε δράσεις για τις χανιώτικες επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα το enter Chania ήταν το όχημα στήριξης και βιωσιμότητας της Αναπτυξιακής Εταιρείας του Επιμελητηρίου Χανίων (ΕΤΑΝ), η οποία είχε σκοπό μαζί με όλες τις πλατφόρμες που ετοιμάσαμε και ανακοινώσαμε τον Ιούνιο του 2017 να προχωρήσει σε καινοτόμες δράσεις στήριξης της επιχειρηματικότητας. Αντ’ αυτού η Διοίκηση Ροκάκη προέβη σε κλείσιμο της ΕΤΑΝ λόγω έλλειψής εσόδων, μετατρέποντας τον Φορέα του Επιμελητηρίου σε έναν γραφειοκρατικό, εισπρακτικό μηχανισμό και αποκόπτοντάς τον από την Τροχιά Ανάπτυξης που του είχαμε δώσει εμείς ως Διοίκηση.
Και έρχεται σήμερα μετά από σχεδόν ένα χρόνο πανδημίας, να μας διαφημίσει το δήθεν πρωτοποριακό έργο της δήθεν καινοτόμου ψηφιακής πλατφόρμας του Επιμελητηρίου, αποκρύπτοντας ότι αυτή στην ουσία αποτελεί πλατφόρμα ιδιωτικής εταιρείας σε αντίθεση το «enter Chania» που ήταν πλατφόρμα του ίδιου του Επιμελητηρίου Χανίων».
Ο κ .Μαργαρώνης τονίζει ότι «εμείς είχαμε έτοιμο το “click away” και το “eshop” για όλες τις επιχειρήσεις 3 χρόνια πριν, αλλά την Διοίκηση Ροκάκη αυτό ουδόλως την ενδιέφερε. Και μάλιστα αδιαφόρησε για αυτήν ακόμα και όταν έβλεπε στις αρχές του 2020 ότι θα ήταν ο μόνος τρόπος βοήθειας των επιχειρήσεων στην πανδημία.
Και ειδικά για αυτό θα πρέπει να απολογηθεί στους Χανιώτες Επιχειρηματίες. Αλλά αυτά είναι τα αποτελέσματα όταν η πολιτική ηγεσία συμπεριφέρεται με απαξίωση, απραξία, ημιμάθεια και απάθεια».
Τέλος, επισημαίνει πως «ολες αυτές οι αποφάσεις: κλείσιμο ΕΤΑΝ, κλείσιμο ENTER CHANIA, συμμετοχή στην πλατφόρμα της ιδιωτικής εταιρείας δεν πέρασαν και συνεπώς δεν είχαν ποτέ την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου. Ήταν αποκλειστικά αποφάσεις της μειοψηφούσας Διοίκησης Ροκάκη και αυτοί αποτελούν μερικούς μόνο από τους σημαντικούς λόγους που καταψηφίζουμε 3 χρόνια τώρα τους Προϋπολογισμούς».

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα