Για εκπαιδευτικό η οποία κατάφερε να διατηρήσει το αυτοκίνητό της μετά από εξωδικαστικό συμβιβασμό ενημερώνει η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, μέσω σχετικής ανακοίνωσης την οποία υπογράφει η πρόεδρος κα Ιωάννα Μελάκη.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει «καταναλώτρια ,δημόσιος υπάλληλος ,είχε αγοράσει πριν δύο έτη ,ένα ΙΧ αυτοκίνητο, στην τιμή των 27.000 ευρώ με μηνιαίες καταβολές για την καθημερινή εξυπηρέτηση της.
Μοναδικό της εισόδημα ,ο μισθός της εκπαιδευτικού. Πίστευε η αγοράστρια καταναλώτρια, ότι θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις μηνιαίες συμφωνηθείσες συμβατικές καταβολές.
Δυστυχώς κάποια προβλήματα Υγείας που της προέκυψαν της δημιούργησαν έκτακτες δαπάνες, ώστε να παραβλέψει επί δεκάμηνο την συμβατική υποχρέωση της ,στην καταβολή της , μηνιαίας δόσης, και η πωλήτρια Εταιρεία με συνέπεια να δώσει εντολή, στην νομική της υπηρεσία ,να καταγγείλει την σύμβαση απαιτώντας την αποπληρωμή ολοκλήρου του τιμήματος της αγοράς του σχήματος και να καταθέσει και αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα, στην οποία ζητούσε να υποχρεωθεί η καταναλώτρια να παραδώσει το αυτοκίνητο πίσω.
Επί του πρακτικού μέρους της υπόθεσης.
Η καταναλώτρια ,μέλος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ευρισκόμενη σε αντικειμενική δυσκολία, λόγω της εξέλιξης της υπόθεσης ,καθώς είχε ζητήσει την νομική στήριξη, από δικηγόρο των Αθηνών, η οποία έκανε την υπέρβαση να έρθει σε εξωδικαστική συνεννόηση, με την Εταιρεία για να γίνει μια εξωδικαστική ρύθμιση της οφειλής , βρήκε άρνηση αποδοχής, από την νομική υπηρεσία(δικηγόρο ), αλλά και από την ίδια την Εταιρεία.
Ευρισκόμενες σε αυτό το αδιέξοδο και καταναλώτρια και δικηγόρος ,ζητήθηκε η παρέμβαση της Ένωσης ως Επίσημος διαμεσολαβητής φορέας εύρεσης λύσης καταναλωτικών διαφορών και η οποία με άμεση εξουσιοδότηση από την καταναλώτρια ,άσκησε παρέμβαση, τόσο στην ίδια την Εταιρεία όσο και στην νομική υπηρεσία αυτής , προτείνοντας και στους δύο συμβαλλόμενους τα εξής:
-Να εξοφληθούν άμεσα στο σύνολο οι καθυστερημένες μη πληρωτέες, 10 δόσεις
-Να αποσυρθούν τα ασφαλιστικά μέτρα απόδοσης του οχήματος
Η παρέμβαση της Ένωσης υπήρξε νικηφόρα παρά τις αρχικές αντιδράσεις και των δύο μερών, της καταναλώτριας στην δυσκολία εύρεσης ενός τόσο τεράστιου χρηματικού ποσού ,του δε νομικού τμήματος της Εταιρείας του οχήματος, που αρνιόταν στην απόσυρση των ασφαλιστικών μέτρων, και στην απαίτηση ολόκληρου του ποσού της αγοράς του αυτοκινήτου
Στην όλη διαδικασία της υπόθεσης ,βοήθησε σε μεγάλο βαθμό και η συμβολή της δικηγόρου των Αθηνών κ. Αναστασίας Χατζιδου η οποία είχε αναλάβει το Δικαστικό μέρος της υπόθεσης.
Τέλος , οφείλουμε να πούμε οτι, ήταν μια δύσκολη εξωδικαστική παρέμβαση, διότι η Εταιρεία είχε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα απόδοσης του αυτοκινήτου, στο Δικαστήριο, φθάσαμε στο νικηφόρο αποτέλεσμα να παραμείνει στα χέρια της καταναλώτριας το όχημα με την σεβαστή συνεργασία της Ένωσης και του πληρεξουσίου δικηγόρου της οφειλετριας μετά από μια δύσκολη εξωδικαστική παρέμβαση.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελακη