Σημαντικά εφόδια για την αναζήτηση και ανεύρεση μιας θέσης στην αγορά εργασίας αποκόμισαν οι συμμετέχοντες στο δωρεάν σεμινάριο επαγγελματικής συμβουλευτικής που διοργάνωσε το Γραφείο Πληροφόρησης και Προώθησης της Απασχόλησης του Δήμου Χανίων, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναπτύσσει για την υποστήριξη και κατάρτιση των ανέργων και τη διευκόλυνση της πρόσβασής τους στην αγορά εργασίας.
Το 4ήμερο σεμινάριο ολοκληρώθηκε χθες και οι 17 συμμετέχοντες παρέλαβαν τις βεβαιώσεις παρακολούθησης από τον γενικό γραμματέα του Δήμου Χανίων Γαβριήλ Κουρή.
Στόχος του εν λόγω σεμιναρίου, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του Δήμου Χανίων και διοικητικά υπεύθυνο του Γραφείου Πληροφόρησης και Προώθησης της Απασχόλησης ήταν «να μεταδοθούν στους συμμετέχοντες γνώσεις, εργαλεία και υποστήριξη, μέσα από τον διαδραστικό χαρακτήρα του σεμιναρίου, τόσο αναφορικά με τη διαδικασία αποτελεσματικής αναζήτησης όσο και με την παραγωγική ένταξή τους σε μία νέα θέση εργασίας, με σκοπό να τη διατηρήσουν και να εξελιχθούν μέσα σε αυτή».
«Ήταν ένα ακόμα καινοτόμο επιμορφωτικό πρόγραμμα στο πλαίσιο των δράσεων του Γραφείου για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τους άνεργους συμπολίτες μας. Ήταν πολύ ενθαρρυντικό ότι όλοι οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν το πρόγραμμα πολύ θετικά και μας ζήτησαν να επαναληφθεί στο μέλλον. Από την πλευρά μου θεωρώ ότι η νέα αυτή δημοτική υπηρεσία είναι πολύ χρήσιμη και νομίζω ότι και η επόμενη διοίκηση του Δήμου πρέπει να την αγκαλιάσει, να την επεκτείνει και να τη στηρίξει όπως μπορεί», ανέφερε ο κ. Κουρής μιλώντας στα “Χ.Ν.”.
Από την πλευρά της η επιμορφώτρια μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης, σύμβουλος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Πιστοποιημένη Εισηγήτρια ΛΑΕΚ / ΟΑΕΔ Λόλα Κωνσταντίνα εξήγησε ότι βασικοί θεματικοί άξονες του σεμιναρίου ήταν, μεταξύ άλλων, η προετοιμασία και ο εφοδιασμός των συμμετεχόντων προκειμένου να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά όλα τα εργαλεία αναζήτησης εργασίας που έχουν στη διάθεση τους, όπως η σύνταξη βιογραφικού, η διαχείριση συνεντεύξεων καθώς επίσης και μέθοδοι αυτο-εκπαίδευσης, τεχνικές αυτο-αξιολόγησης και κανόνες εργασιακής συμπεριφοράς που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να μπορέσουν να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας, αλλά και να διατηρήσουν τη θέση τους σε αυτή.
«Είδαμε ολοκληρωμένα όλη τη διαδρομή από το πώς προετοιμάζουμε τον ίδιο μας τον εαυτό, τι στόχο βάζουμε και πόσο καλά τον ξέρουμε για να δούμε πού θα στηριχθούμε, ενώ μάθαμε να λειτουργούμε και σαν ομάδα για να μπορέσουμε να αποκτήσουμε την αυτοπεποίθηση, την ασφάλεια και την αυτοεκτίμηση που δίνει μια ομάδα. Από εκεί και πέρα είδαμε πώς μπορούμε να δούμε ένα βιογραφικό πιο ευέλικτα, το κομμάτι της συνέντευξης και βέβαια εστιάσαμε πολύ όχι μόνο στο πώς θα βρούμε μια εργασία, αλλά και το πώς θα τη διατηρήσουμε γιατί μόνο τότε σταματάμε ουσιαστικά να είμαστε άνεργοι», ανέφερε η κα Λόλα.
Να σημειώσουμε τέλος ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Πληροφόρησης και Προώθησης της Απασχόλησης του Δήμου Χανίων, το προφίλ των συμμετεχόντων στα εν λόγω σεμινάρια, η πλειονότητα αυτών ήταν ηλικίας μεταξύ 25 έως 35 ετών (47%), απόφοιτοι Α.Ε.Ι. (29%), αλλά και απόφοιτοι Α.Τ.Ε.Ι. και κάτοχοι Μεταπτυχιακών – Διδακτορικού (18)% αντίστοιχα. Επίσης, μακροχρόνια άνεργοι άνω των 12 μηνών ήταν το 65%, με εργασιακή εμπειρία το 82% και πολύ καλή γνώση μιας ξένης γλώσσας το 53%. Σε ό,τι αφορά την πηγή πληροφόρησης η πλειονότητα των ανέργων ενημερώθηκε για τα σεμινάρια κυρίως μέσω του διαδικτύου 41%, αλλά και των εφημερίδων 35%.
Εφόδια για ανεύρεση εργασίας
