30 C
Chania
Παρασκευή, 27 Ιουνίου, 2025

Διακαής πόθος για τα Χανιά η επέκταση της τουριστικής περιόδου

» Βήµατα προόδου καταγράφηκαν σε χθεσινή εκδήλωση στον Πλατανιά

 

Η επέκταση της τουριστικής σεζόν συνεχίζει να αποτελεί το ζητούµενο για τα Χανία, όπως φάνηκε κατά τη χθεσινή εκδήλωση της “Σύµπραξης Χανίων για τον Τουρισµό”, προκειµένου να γιορτάσει τα 7 χρόνια από την ίδρυση της.

Άνθρωποι του τουρισµού και των επιχειρήσεων µίλησαν µε θερµά λόγια για το έργο της “Σύµπραξης Χανίων” ειδικά σε θέµατα προώθησης και προβολής των Χανίων.

Πιο συγκεκριµένα στελέχη της Fraport, αλλά και της Marketing Greece εκτίµησαν πως σταδιακά από τους µήνες Νοέµβριο και Μάρτιο, βρίσκεται σε εξέλιξη µια προσπάθεια επέκτασης της τουριστικής σεζόν που µέχρι τώρα δίνει θετικά αποτελέσµατα.

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ

Μια σειρά από προωθητικές ενέργειες που έχουν γίνει από την “Σύµπραξη Χανίων” παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση από την  “Μarketing Greece”.

Σε αυτή αναφέρονταν ότι τα  12 προωθητικά βίντεο που δηµιουργήθηκαν για τα Χανιά είχαν την παρακάτω απήχηση:

• 2,3 εκ. video views.

• 10, 7 εκ. impressions.

• Έγιναν 40 επισκέψεις από δηµοσιογράφους και blogger από Μ. Βρετανία, ∆ανία, Γερµανία, Πολωνία, Γαλλία, Νορβηγία, Αυστρία, Ιταλία, από εφηµερίδες όπως η De Welt και περιοδικά όπως το National Geographic.

Έγιναν 256 εκδόσεις, 570 post και stories, 276 εκ. µοναδικοί online επισκέπτες και 2,6 εκ. συνολική κυκλοφορία των εκδόσεων.

Πραγµατοποιήθηκαν οι δράσεις:

• Chania Experience more, για την διεθνή προβολή των Χανίων το 2019.

• Εxpedia digital Media Campaign, µε διεθνή δηµοσιότητα από την παρουσία ξένων µέσων ενηµέρωση το 2020-2021, για την απόκτηση εµπειριών σε χωριά, ορεινές και θαλάσσιες δραστηριότητες.

• Το City walks το 2022 πάλι για την προβολή των Χανίων σε ξένα µέσα ενηµέρωσης.

• Η δράση “Ανωµερίτες” τo 2023 για την παρουσίαση µε video στο ψηφιακό περιβάλλον δραστηριοτήτων (µελισσοκοµία, µαγειρική, αγροτικές εργασίες,λαικές τέχνες κα.) µε επίκεντρο τη βιωσιµότητα.

• ∆ράση Famfun Chania που αφορά video για την προσέλκυση οικογενειών.

Στον χαιρετισµό του ο πρόεδρος της “Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων” κ. Μανώλης Σταµατάκης τόνισε ότι «η “Σύµπραξη Τουρισµού για τα Χανιά” πέτυχε τους στόχους της όπως έδειξε και η παρουσίαση των αποτελεσµάτων. Κυρίαρχο ρόλο έπαιξε το προσωπικό που στελέχωσε τα ξενοδοχεία, µε τους εργαζόµενους είχαµε µια εργασιακή ειρήνη και την περίοδο των µνηµονίων είχαµε αυξήσεις, µικρές µεν, αλλά αυξήσεις».

Παρατήρησε επίσης πως τα τελευταία δύο χρόνια στα Χανία προσέρχονται µεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων «που βλέπουν τις υποδοµές που υπάρχουν, αυτές που προγραµµατίζονται και τη δυνατότητα που έχει ο προορισµός Χανιά».  Καταλήγοντας τόνισε πως θα πρέπει να ξεπεραστεί το µοντέλο “ήλιος και θάλασσα”, να αξιοποιηθεί η ύπαιθρο και οι εναλλακτικές µορφές τουρισµού.

Την εκδήλωση χαιρέτησε ο βουλευτής Χανίων κ. Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης δίνοντας συγχαρητήρια σε όλα τα µέλη της “Σύµπραξης Χανίων για τον Τουρισµό”, ενώ και ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων κ. Νίκος Καλογερής µίλησε µε θερµά λόγια για την πρωτοβουλία αυτή και τη συνεργασία που έχει µε την Περιφέρεια Κρήτης.

Στη “Σύµπραξη Χανίων για τον Τουρισµό” µετέχουν η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, η Fraport Greece, η Αegean, η Εurobank, ο ΕΟΤ και η Μarketing Greece, µε τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα