Πολλοί κατασκευαστές πειραματίστηκαν με κινητήρες τζετ τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, με πρώτη διδάξασα τη Rover , αλλά κανείς άλλος εκτός από την Chrysler δεν κατάφερε να βγάλει στην παραγωγή ένα επιβατικό αυτοκίνητο. Η αμερικανική φίρμα διέθεσε το 1963 50 αντίτυπα του διθέσιου κουπέ που σχεδίασε ο ΕΙwood Engle και συναρμολόγησε ο οίκος Ghia στο Τορίνο. Το αεροδυναμικό τους σχήμα επέτρεπε θαυμάσιες επιδόσεις (0-100 σε 10 δεύτερα, τελική 220 χλμ./ώρα), αλλά η τουρμπίνα αποδείχτηκε ιδιαίτερα διψασμένη για βενζίνη: 23,5 λίτρα/100 χλμ. και, χωρίς καν να υπάρχει στον ορίζοντα η πετρελαϊκή κρίση του ΄70, η Chrysler αποφάσισε να αποσύρει το μοντέλο. Τα προβλήματα ήταν, έτσι κι αλλιώς, αρκετά: η καμπίνα υπερθερμαινόταν ανησυχητικά, τα ταμπούρα δεν μπορούσαν να σταματήσουν το βαρύ αμάξωμα μετά από 2-3 προσπάθειες, ενώ η οδική συμπεριφορά ήταν περίεργη και δύστροπη. Σήμερα διασώζονται μόνο 10 αντίτυπα σε διάφορα μουσεία ανά τον κόσμο.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.