Χειροποίητες λαμπάδες για τις ανάγκες του Συλλόγου “Ορίζοντας” έφτιαξαν και παρέδωσαν χθες το μεσημέρι οι γυναίκες του Ε΄ ΚΑΠΗ στη Σπλάντζια, δείχνοντας για άλλη μια φορά την κοινωνική τους ευαισθησία.
«Για τις λαμπάδες χρησιμοποιήθηκαν κυρίως ανακυκλώσιμα υλικά αλλά και ό,τι η κάθε γυναίκα του ΚΑΠΗ θεωρούσε ότι θα τις διακοσμούσε καλύτερα. Με στολίδια, με απλά πράγματα, αλλά πολύ όμορφα. Ακόμα και κούκλες κατασκευάσαμε με μαλλί και άλλα υλικά» ανέφερε η κα Γωγώ Μανουσογιαννάκη, μέλος του ΚΑΠΗ.


