Βλάβη σε αγωγό ύδρευσης της ΔΕΥΑΧ σημειώθηκε από το πρωί του Σαββάτου στην συμβολή των οδών Ξανθουδίδου και Μαλινού.
Η ΔΕΥΑΧ είναι ενήμερη για τη βλάβη, σύμφωνα με αναφορές κατοίκων στα “Χανιώτικα νέα”, ωστόσο όπως ισχυρίζονται, δεν έχει αποκατασταθεί η ζημιά, ενώ την ίδια ώρα το πρόβλημα της λειψυδρίας συνεχίζει να λαμβάνει εφιαλτικές διαστάσεις και στον νομό Χανίων.


