Μια μεγάλη αγκαλιά για τον Μάνο έγιναν οι Χανιώτες οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα στήριξης και συμπαράστασης στον 17χρονο.
Το μεσημέρι της Κυριακής η Οργανωτική Επιτροπή Στήριξης για το Μάνο με τη στήριξη του Δήμου Πλατανιά, διοργάνωσε φιλανθρωπική εκδήλωση στο γήπεδο Σκινέ (Περιηγητική Λέσχη Σκινέ), με τη συμμετοχή κρητικών συγκροτημάτων και με στόχο την ενίσχυση της προσπάθειας του Μάνου, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας, για το οποίο έχει ήδη υποβληθεί σε θεραπευτικές παρεμβάσεις στην Ελλάδα, και πρόκειται να μεταβεί στο Χιούστον των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής για τη συνέχιση εξειδικευμένης θεραπείας.


