Εντος ορίων είναι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία στα Χανιά, σύμφωνα με τις μετρήσεις από τον κινητό σταθμό του Δήμου Χανίων.
Αυτό αναφέρθηκε στη συνεδρίαση του συντονιστικού Πολιτικής Προστασίας.
Συγκεκριμένα, έγινε και ενημέρωση για την καταμέτρηση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας από τον κινητό σταθμό του Δήμου Χανίων και τονίστηκε πως όλες οι καταγραφές δείχνουν πως πουθενά δεν διαπιστώθηκε ότι υπέρβαση των ορίων αλλά αντίθετα οι καταμετρήσεις ήταν πολύ χαμηλές.


