Έντονη δυσοσμία στο “πέταλο” του Ενετικού λιμανιού, Άκτη Κουντουριώτη το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου.
Από το δίκτυο ομβρίων έπεσαν μεγάλες ποσότητες ακάθαρτων νερών κάνοντας καφέ το νερό, ενώ η δυσοσμία ήταν πολύ έντονη.
Επαγγελματίες της περιοχής ανάφεραν το γεγονός στα “Χ.ν.”, ενώ στην παλιά πόλη έσπευσε συνεργείο της Δημοτικής Επιχείρησης Υδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑΧ).


