Η Opel παρουσιάζει το ανανεωμένο Astra, σε 5θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις, με νέους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης και αναβαθμίσεις σε όλους σχεδόν τους επιμέρους τομείς.
Όπως αναφέρει το 4troxoi.gr, επί της ουσίας, πρόκειται για ένα απαραίτητο φρεσκάρισμα πριν την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής της υπάρχουσας γενιάς, με αρκετές νέες σχεδιαστικές πινελιές, βελτιωμένη αεροδυναμική και μία γκάμα πιο «φρέσκων» κινητήριων συνόλων ντίζελ και βενζίνης που ανταποκρίνονται στα σύγχρονα περιβαλλοντικά πρότυπα. Όπως ανακοινώνει η Opel, μετά τις αλλαγές, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της 5θυρης έκδοσης είναι ο καλύτερος στην κατηγορία των 5θυρων χάτσμπακ (Cd: 0,26), κάτι που ισχύει και την αντίστοιχη επίδοση του Astra Sports Tourer (Cd: 0,25). Στον εν λόγω τομέα οι αλλαγές αφορούν στο διαφορετικό σχήμα του μεταλλικού καλύμματος του κινητήρα, στους βραχίονες της ανάρτησης του πίσω άξονα καθώς και στα κλαπέτα της εμπρόσθιας μάσκας, με τα άνω και κάτω τμήματα της τελευταίας να ανοίγουν και να κλείνουν αυτόματα ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, βελτιώνοντας περαιτέρω τη ροή αέρα.
Η εταιρεία αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της πως αλλαγές, με γνώμονα τη βελτίωση της άνεσης, έχουν γίνει στα αμορτισέρ της ανάρτησης – προαιρετικά όμως διατίθεται ένα «σετ» αποσβεστήρων με πιο σπορτίφ χροιά. Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά στους κινητήρες, η Opel αξιοποίησε τη «μαγιά» των νέων ιδιοκτητών της (βλ. Groupe PSA) εξοπλίζοντας το ανανεωμένο Astra με 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης στα 1,2 και 1,4 λίτρα, καθώς και με έναν πετρελαιοκινητήρα, σε διάφορες επίσης παραλλαγές, στα 1,5 λίτρα. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα των εκδόσεων βενζίνης εκκινεί από τον γνώριμο 1.200άρη των Γάλλων, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με απόδοση 110, 130 και 145 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η παλέτα περιλαμβάνει και μια 3κύλινδρη έκδοση στα 1,4 λίτρα, επίσης με απόδοση 145 ίππων, αλλά με ελαφρώς μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με την αντίστοιχη 1.200άρα (236 Nm έναντι 225 Nm) και κατ’ αποκλειστικότητα με CVT κιβώτιο με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις.