Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου, 2022

“Η αλεπού και τα σταφύλια” σε 3D! (video)

Το παραμύθι του Αισώπου “η αλεπού και τα σταφύλια” αφηγήθηκαν χθες το πρωί καθηγητές, μεταπτυχιακοί και φοιτητές του Πολυτεχνείου Κρήτης στα παιδιά του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων. Οχι όμως με τον παραδοσιακό τρόπο.
Αλλά… τρισδιάστατα (3D) μέσα από εναλλασσόμενες εικόνες, ήχους, χρώματα σ’ ένα ψηφιακό περιβάλλον που δημιούργησε η ομάδα του καθηγητή Κωνσταντίνου Ουγγρίνη με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Το τρισδιάστατο μάθημα είχε πειραματικό χαρακτήρα, αλλά στόχος σχολείου και του Πολυτεχνείου είναι να πάρει μόνιμο χαρακτήρα. Τα ίδια τα παιδιά αρχικά ξαφνιάστηκαν από την ολιγόλεπτη επίδειξη που τους έγινε και στη συνέχεια εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους γι’ αυτό το διαφορετικό και πολύ “ζωντανό” παραμύθι.
«Θέλουμε να κάνουμε άλλο ένα δοκιμαστικό και στη συνέχεια, αν βρούμε τα απαιτούμενα χρήματα, να φτιάξουμε μία αίθουσα που να μπορεί να δεχθεί τη φιλοξενία ενός διαδραστικού συστήματος, όπως αυτό που μας επέδειξε το Πολυτεχνείο», δήλωσε στα “Χ.Ν.” ο διευθυντής του 3ου Δ.Σ. κ. Γιώργος Πουλινάκης. Στους στόχους του σχολείου η εφαρμογή διαδραστικών προγραμμάτων, όπου ο δάσκαλος θα βρίσκεται εκτός της αίθουσας πχ. στην παλιά πόλη και από εκεί θα περιηγείται τον χώρο δείχνοντας τα Μνημεία στους μαθητές που θα είναι στην τάξη. «Εχουμε καλές ιδέες και υπάρχει μεγάλη όρεξη να συνεχίσουμε την προσπάθεια αυτή» ανέφερε ο κ. Πουλινάκης.
«Αυτό που στην ουσία κάναμε ήταν μία επίδειξη ψηφιακού περιβάλλοντος μίας τεχνολογίας που αναπτύσσουμε στο Πολυτεχνείο και η πρώτη πιλοτική μας εφαρμογή έγινε στο 3ο Δ.Σ. Ενα σχολείο με ιδιαίτερη αγάπη για την τεχνολογία», επεσήμανε στα “Χ.Ν.” o επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Πολυτεχνείου Κρήτης Κωνσταντίνος – Αλκέτας Ουγγρίνης.
Η πρώτη επίδειξη είχε και τις ατυχίες της καθώς το ρομποτάκι – προτζέκτορας που θα προσομοίαζε την αλεπού δεν δούλεψε όπως θα ήθελαν οι δημιουργοί του. Ομως αυτό θα διορθωθεί στην επόμενη επίδειξη. «Θέλουμε να προχωρήσουμε τη δουλειά μας, ώστε να παρουσιάζεται και να συντίθεται το μάθημα με τη βοήθεια και των μαθητών. Ετσι ώστε οι μαθητές όχι μόνο θα παρακολουθούν, αλλά θα δημιουργούν μέσα στο μάθημα. Η τεχνολογία μας δίνει αυτές τις δυνατότητες», υπογράμμισε ο καθηγητής.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα