Σε 50,4 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του Ομίλου Creta Farms στο πρώτο εξάμηνο του 2015, εμφανίζοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 50,1 εκατ. ευρώ την περίοδο του 2015 και 47,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (αυξημένα κατά 5%).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμα σειρά προϊόντων “ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ” που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το “ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό” καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών της εταιρείας».
Με αυτόν τον τρόπο μερίδιο του brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ το στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδες σε σχέση με το 2014 και Ιούνιο MTD σε 26,4%. Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%.
Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ έναντι 7,1 εκατ. ευρώ το 2014, σημειώνοντας περιθώριο 10,4%. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με τη διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρεία το 2014.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.