Μουσείο Τυπογραφείας

ΑΑΔΕ: Πάνω από 20 χιλιάδες αιτήματα πολιτών από τον Μάιο

w08-204103AADEΣε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον Μάιο έως τις 10 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, μόνο τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και e-mail σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων υποβλήθηκε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

Πάντως, τα περισσότερα αιτήματα εξυπηρέτησης σχετίζονται με τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων (108.190), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται αιτήματα για το πόθεν έσχες (68.785) και στην τρίτη ζητήματα της φορολογίας ακινήτων ( 52.841).

Από το 2016, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 φορολογούμενοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα, την ίδια ημέρα της υποβολής του.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.