Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

ΕΝΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ Τ´ ΑΥΤΑ

Εντονη είναι η ανησυχία και αβεβαιότητα που επικρατεί σχεδόν σε όλα τα στελέχη της ελληνικής αγοράς τουρισμού καθώς μετά τις πολύ καλές επιδόσεις που καταγράφηκαν πέρυσι, η πορεία του τουρισμού στη χώρα μας για το 2012, κάθε άλλο παρά αισιόδοξη προδιαγράφεται.
Η οικονομική κρίση που επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη αφενός και αφετέρου η ανάκαμψη των αγορών της βόρειας Αφρικής όπου έχει σταθεροποιηθεί η κατάσταση και έχουν γίνει πλέον ελκυστικοί τουριστικοί προορισμοί, δημιουργούν ένα αρνητικό κλίμα, που καθημερινά επιτείνεται.
Η μείωση των αφίξεων κυρίως από τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία, είναι γεγονός το οποίο έχει καταγραφεί ουκ ολίγες φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα, την ίδια ώρα που ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Κομισιόν στην Ελλάδα Χορστ Ράιχενμπαχ έχει ήδη εκφράσει την εκτίμηση ότι ο ελληνικός τουρισμός το 2012 δεν θα έχει την επιτυχία που σημείωσε το 2011, κάνοντας μάλιστα λόγο για «σκούρα πράγματα».
Ετσι, για να? μας ανοίγει την καρδιά, αφού είναι κοινά αποδεκτό ότι ο τουρισμός, στην κρίσιμη αυτή -οικονομικά- περίοδο που περνά η χώρα μας είναι ίσως ο μόνος κλάδος που μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση για την ανάπτυξή της.
Αρκούν άραγε οι ´προσκλήσεις´ διά στόματος κυρίως της ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, ιδίως στους Γερμανούς πολίτες, «να βάλουν στην άκρη δηλώσεις που τυχόν έγιναν κατά της Γερμανίας, με αφορμή? τα μνημόνια και τα πακέτα βοήθειας και να επιλέξουν την Ελλάδα για ακόμη μια χρονιά ως τον τουριστικό προορισμό τους», για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος προερχόμενου από τη συγκεκριμένη χώρα, που κάθε χρόνο μας ´φέρνει´ χιλιάδες επισκέπτες; Και, πέρα από αυτό, πόσο πιστευτές γίνονται από τους πολίτες ξένων χωρών οι διαβεβαιώσεις για ασφάλεια ή ακόμη και για ομαλή παραμονή χωρίς απεργίες και διαδηλώσεις, όταν αυτά είναι… φαινόμενα σε ημερήσια διάταξη;
Ο τουρισμός ήταν και θα είναι ο κινητήριος μοχλός για την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση.
Προς την κατεύθυνση αυτή, η προβολή και ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, το άνοιγμα σε νέες αγορές, όπως η Κίνα, η Ινδία καθώς και η γειτονική Τουρκία από την οποία θέλουμε να προσελκύσουμε πολλούς ακόμα τουρίστες, τελικά και η διασφάλιση του κλίματος ασφάλειας, καθίστανται πλέον όσο ποτέ άλλοτε αναγκαία.
Οι δυνατότητες που παρέχει το φυσικό περιβάλλον, η ιστορία και ο πολιτισμός, οι παραδόσεις, τα προϊόντα της ελληνικής γης είναι στοιχεία που όταν συνδυάζονται σωστά και προβάλλονται καλύτερα, δημιουργούν ένα ελκυστικό τουριστικό πακέτο. Αυτά οφείλουμε να προστατέψουμε και να αναδείξουμε. Περισσότερο από κάθε άλλη φορά.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα