Στα ´κρύα του λουτρού´ έμειναν οι πελάτες της εταιρείας BODYLINE στα Χανιά καθώς έβαλε απρόσμενα και απροειδοποίητα ´λουκέτο´, με αποτέλεσμα, όπως καταγγέλει η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να είναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν σε τράπεζες προπληρωμένες υπηρεσίες, τις οποίες, ωστόσο, δεν θα έχουν.
Παράλληλα, η Ενωση με χθεσινή της ανακοίνωση, τονίζει ότι «το θέμα είναι σοβαρότατο, διότι η εταιρεία εισέπραξε χρήματα για λογαριασμό των καταναλωτών, για μελλοντικές συνεδρίες και δεν πραγματοποιήθηκαν, αλλά και ούτε ενημερώθηκαν οι τράπεζες για να τερματίσουν τις απαιτήσεις τους».
Καλεί δε τους πελάτες της συγκεκριμένης εταιρείας να επικοινωνήσουν με την Ενωση, στα τηλ.: 282109266 και 2821092306 κ. Νίκο Ντερμανάκη, δικηγόρο και επιστημονικό συνεργάτη της Ενωσης.
Ειδικότερα, η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης επισημαίνει ότι «σύμφωνα με καταγγελίες των θυμάτων, καταναλωτών, στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η εταιρεία BODYLINE, Κέντρα Αισθητικής και Αδυνατίσματος στα Χανιά, εντελώς απροειδοποίητα και αιφνιδιαστικά έκλεισε, αφήνοντας άναυδους, ξεκρέμαστους τους καταναλωτές πελάτες της καθώς οι περισσότεροι από αυτούς είχαν προπληρώσει συνεδρίες μέσω πιστωτικών καρτών τραπεζών, έχοντας υπογράψει διάφορες συμβάσεις με την εταιρεία, με την έννοια αφενός της μη επαλήθευσης των προσδοκιών τους περί συνέχισης των συμβάσεων που είχαν ήδη καταρτίσει με την επιχείρηση και αφετέρου των χρημάτων που είχαν ήδη προκαταβάλει για υπηρεσίες, αλλά και σε αυτούς που υπέγραψαν συμβάσεις με ενδιάμεσο πιστωτικό φορέα κάποια τράπεζα».
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης τονίζει ότι «σήμερα οι καταναλωτές πιέζονται από τις τράπεζες και από τους συνεργάτες αυτών (εισπρακτικές) να καταβάλουν μεγάλα ποσά, για υπηρεσίες που δεν τους παρασχέθηκαν ποτέ αλλά ούτε θα τους παρασχεθούν στο μέλλον. Επειδή η εταιρεία δεν προέβη σε καμία ανακοίνωση – ενημέρωση των πελατών της, ούτε ενδιαφέρθηκε για την αποζημίωση αυτών, όπως είχε και έχει υποχρέωση, η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης -θέλοντας να προστατεύσει τα συμφέροντα των καταναλωτών-διά των νομικών της συμβούλων βρίσκεται σε επιφυλακή για τα επόμενά της βήματα».
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης υπογραμμίζει, ακόμη, ότι «επειδή η ενέργεια αυτή της εταιρείας των BODYLINE θίγει τα δικαιώματα των καταναλωτών η Ενωση ανοίγει επαφή με τους θιγμένους καταναλωτές ´θύματα´ των ενεργειών και πρακτικών της εταιρείας BODYLINΕ Κέντρα Αισθητικής και Αδυνατίσματος τις επόμενες μέρες. Επίσης θα ενημερώσει άμεσα τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτών».
Να σημειωθεί ότι χθες τα ´Χ.Ν.´ προσπάθησαν ανεπιτυχώς να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. Τα τηλέφωνα στα Χανιά δεν απαντούσαν ενώ η πόρτα ήταν κλειστή. Ούτε, όμως, στάθηκε δυνατή η σύνδεση με το δεκαψήφιο τηλεφωνικό νούμερο που αναγράφεται στην κεντρική ιστοσελίδα των Bodyline.
Εκλεισαν τα Bodyline
