27.3 C
Chania
Δευτέρα, 9 Ιουνίου, 2025

Αμ’ έπος… αμ’ έργον

Φαίνεται πως ο ΟΤΕ πήρε στα «ζεστά» τις κυβερνητικές επικλήσεις για λιτότητα και περιορισμό των δημόσιων δαπανών. Ετσι εξηγείται η συμπεριφορά υπαλλήλου στις πωλήσεις στο κεντρικό κατάστημά του στην πόλη μας.
Κάποιος λοιπόν συμπολίτης μας, πελάτης του οργανισμού, αφού πλήρωσε το λογαριασμό στην Cosmote και του σταθερού τηλεφώνου, ενημερώθηκε από τον ταμία για τον τηλεφωνικό κατάλογο του 2011. Ο πελάτης κάτοχος δύο σταθερών γραμμών πήρε δύο ογκώδεις καταλόγους και ζήτησε αν υπάρχει κάποια πλαστική τσάντα για να μπορέσει να τους μεταφέρει. Ο ταμίας τον παρέπεμψε στο απέναντι γραφείο των πωλήσεων. Εκεί επανέλαβε το αίτημα και ο αρμόδιος υπάλληλος με περισσή ετοιμότητα του απάντησε: «Δυστυχώς, κύριε έχω λίγες και είναι για την εξυπηρέτηση των πελατών». Κόκαλο ο πολίτης και οι παραβρισκόμενοι.
Δηλαδή πελάτες για τον συγκεκριμένο υπάλληλο είναι μόνο εκείνοι που θα αγοράσουν κάποιο κινητό ή άλλη τηλεφωνική συσκευή.
Οι άλλοι που πληρώνουν μερικές εκατοντάδες ευρώ για τους λογαριασμούς ως μη πελάτες δεν δικαιούνται του προνομίου της χορήγησης μιας πλαστικής τσάντας.
Ο ΟΤΕ θα πρέπει να κάνει τα αδύνατα δυνατά ώστε ο εν λόγω υπάλληλός του να βραβευτεί, γιατί το μήνυμα της λιτότητας και της οικονομίας το έκανε «εδώ και τώρα» πράξη.
Κι ακόμα γιατί με την εξοικονόμηση μίας πλαστικής και μη αποικοδομήσιμης σακούλας παρέδωσε και μαθήματα οικολογίας.
Δηλαδή «άμ’ έπος τε και έργον εμήδετο» κατά τον Όμηρο και «dictum factum» κατά τους Λατίνους.

ΕΑΜ


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα