Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Για την κατάληψη στο 4ο Γυμνάσιο

Κύριε διευθυντά,
με ανάμεικτα συναισθήματα κατανόησης, συμπάθειας έως και επικρότησης και λιγότερο άρνησης και κατακραυγής, διάβασα χθες το πρωί (5-10-2010) για την κατάληψη που πραγματοποιούν οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου της πόλης μας, διαμαρτυρόμενοι για το αβάσταχτο πρόβλημα της διπλοβάρδιας εν έτει… 2010.
Θα απορείτε κ. διευθυντά, πώς ένας δάσκαλος με 38 χρόνια υπηρεσίας και τώρα συνταξιούχος, επικροτεί τα παιδιά για τη χρήση και αξιοποίηση του τελευταίου όπλου που τους απομένει, αυτού της κατάληψης.
Έχουν δίκιο τα παιδιά, κάποιοι ´Μεγάλοι´ τα κοροϊδεύουν τόσα χρόνια: ότι βρήκαμε κάποιο οικόπεδο, να δούμε αν πληροί τις προδιαγραφές, σε έξι μήνες τελειώνει η πολεοδομική μελέτη και η πράξη εφαρμογής (οικόπεδο Μάνου πριν 3 χρόνια) και άλλα διάφορα για να ´κοιμίζουν´ παιδιά και γονείς.
Το ίδιο καταφέρνουν και κάνουν και στα συνδικαλιστικά τοπικά όργανα δασκάλων και καθηγητών και όταν τα παραπάνω συνδικαλιστικά όργανα απευθύνονται στην κα υπουργό Παιδείας, 12 Ιουνίου 2010 κατά την επίσκεψή της στην πόλη μας για το διδακτηριακό τους απαντά πολύ διπλωματικά γνωρίζοντας την αναποτελεσματικότητα Νομαρχίας και Δήμων ´Βρείτε τα οικόπεδα και βάζουμε τα χρήματα´.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα γραφειοκρατίας και αδιαφορίας θα έλεγα είναι και η περίπτωση των 30ου – 31ου Νηπιαγωγείων, που στεγάζονται σε ημιυπόγειο χώρο επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου και που πρόκειται να στεγαστούν σε νέο κτήριο επί της οδού Γκερόλα, σε ιδιόκτητο οικόπεδο της Νομαρχίας και ενώ τα πάντα είναι έτοιμα, κατά δήλωση, σε επίσκεψή μου γύρω στις 20 Ιουνίου 2010, στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας, του μηχανικού κ. Μπροκαλάκη ´το θέμα έχει κολλήσει στην υπογραφή συμβολαιογραφικής πράξης για δέσμευση συγκεκριμένων θέσεων στάθμευσης´ και απ? ό,τι φαίνεται το κόλλημα.. συνεχίζεται.
Κύριε διευθυντά, ίσως ή μάλλον η Τοπική Αυτοδιοίκηση με την τωρινή ή αυριανή μορφή της να κωλύεται να ´συγκρουστεί´ με συμφέροντα για την εξεύρεση οικοπέδων, το έχω διαπιστώσει στη μακρόχρονη υπηρεσία μου, γι? αυτό προτείνω και ο Σύλλογος Δασκάλων και η ΕΛΜΕ Χανίων και η Ένωση Γονέων να συνεργαστούν αρμονικά και να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή ομάδα εργασίας που θα ασχολείται διεκδικητικά και σε μόνιμη βάση για την επίλυση του διδακτηριακού προβλήματος σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για να μπορούν τα παιδιά μας να χαίρονται τη νεότητά τους και μελετώντας και όχι να κάνουν καταλήψεις αντί για εμάς.

Με εκτίμηση και θαυμασμό
για τα παιδιά,
Γεώργιος Δ. Μανιαδάκης,
πρώην δ/ντής 17ου Δημοτικού
Σχολείου Χανίων


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα