Ήταν καλοκαίρι του 1977 όταν το “Κυκλάδες” έδενε στο λιμάνι της Κισάμου προκειμένου να εκτελέσει τη γραμμή Κίσαμος- Γύθειο εξυπηρετώντας και τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα. Καθημερινά τα δημοσιεύματα στα “Χ.Ν.” της εποχής εκείνης για τη σημασία της γραμμής αυτής (ένα από αυτά δημοσιεύουμε και σήμερα). Πέρασαν 40 χρόνια και ειδικά την τελευταία 10ετία η γραμμή κυριολεκτικά “δεινοπαθεί”. Πότε το “Μυρτιδιώτισσα” της -αιωνία της η μνήμη- ΑΝΕΝ, ακολούθως το “Β. Κορνάρος” με τα πολλά προβλήματα η σύνδεση αυτή ήταν πάντα τουλάχιστον …περιπετειώδη.
Τώρα μετά τη βλάβη στο “Β. Κορνάρος” τα Αντικύθηρα και τα Κύθηρα έχουν μείνει χωρίς πλοίο από την Κρήτη εδώ και εβδομάδες και αν οι διαγωνισμοί είναι άγονοι για τη θερινή περίοδο ας μην φανταστούμε τι θα γίνει το χειμώνα. Η ανάγκη μιας διαφορετικής ναυτιλιακής πολιτικής που θα είναι πιο κοντά στους κατοίκους των απομακρυσμένων και δυσπρόσιτων νησιών είναι το ζητούμενο. Μια πολιτική που θα εξυπηρετεί τους νησιώτες και τις ανάγκες τους και όχι της κάθε λογής ναυτιλιακέ εταιρείες…
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.