Συνεχίζεται σήμερα Παρασκευή στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου η δίκη για την υπόθεση θανάτου του 3χρονου Άγγελου, με την εξέταση μαρτύρων και την παρουσίαση στοιχείων.
Η ακροαματική διαδικασία ξεκίνησε με την κατάθεση μιας 19χρονης σήμερα κοπέλας.
Οπως μετέδωσαν ηρακλειώτικα ΜΜΕ, η μάρτυρας κατέθεσε ότι γνώρισε την Ελευθερία, τη μητέρα του Άγγελου, έναν μήνα αφότου εκείνη εγκαταστάθηκε στο Ηράκλειο.


