Καταγγελία για τη στάση κλιμακίου Τράπεζας διατυπώνει σε ανακοίνωσή της η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με βάση καταγγελία καταναλώτριας, το κλιμάκιο μπήκε στο σπίτι, στο οποίο ζει το παιδί της, με αφορμή ένα μικρό χρέος από πιστωτική κάρτα και απαιτούσε «το χρέος προς την Τράπεζα ´εδώ και τώρα´, διαφορετικά του ζητούσε να προσημειωθεί το σπίτι της συζύγου του, που της έχει γίνει γονική παροχή».
Η Ενωση σημειώνει ότι «το ζευγάρι εργάζεται περιστασιακά, βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση, έχει πληγεί από το γενικό κλίμα ανεργίας που επικρατεί στη χώρα, συμπληρώνει δε το βιωτικό του επίπεδο από τη στήριξη των οικογενειών του».
Παράλληλα, η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέρει ότι «βρίσκεται εν αναμονή των αιτηθέντων απαντήσεων από την Τράπεζα δίνοντάς της εύλογο χρόνο απάντησης» και ότι «από την εξέλιξη της απάντησης της Τράπεζας κρίνονται και οι περαιτέρω νόμιμες ενέργειες της Ενωσης».
Υπογραμμίζει δε ότι «τα στοιχεία του καταγγέλλοντος, αλλά και της καταγγελλόμενης Τράπεζας, βρίσκονται στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης».
Για καταγγελίες τα τηλέφωνα της Ενωσης είναι: 2821092666, 2821092306 Χανιά και Ιεράπετρα 2842020140.
Την ανακοίνωση υπογράφει η πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, Ιωάννα Μελάκη.
Καταγγελία κατά Τράπεζας
