Μουσείο Τυπογραφείας

Yβριδικά, plug-in, ηλεκτρικά: άλμα πωλήσεων στην Ε.Ε.

ilektrikoΗχηρή χαρακτηρίζεται η παρουσία των υβριδικών, plug-in και ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη το 2018, με συνέπεια το ποσοστό τους επί του συνολικού μεριδίου της ΕΕ των 27 να εκτοξευτεί από το 4,8% στο 6,1% μέσα σε ένα χρόνο.

Όπως αναφέρει το 4troxoi, τα alternative fuel vehicles (ΑFV), όπως είναι η διεθνής ορολογία τους, ταξινόμησαν τη χρονιά που μας πέρασε στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 27 944.800 μονάδες, σχεδόν 200.000 περισσότερες από το 2017. Έτσι, από το 4,8% επί του συνολικού μεριδίου της ΕΕ των 27, ανέβηκαν στο 6,1%. Η αύξηση είναι τεράστια, αν αναλογιστούμε ότι μόλις δέκα χρόνια πριν όλα αυτά τα οχήματα δεν ξεπερνούσαν σε μερίδιο το 0,5%.

Η μερίδα του λέοντος στα AFV ανήκει στα υβριδικά, που το 2018 ταξινόμησαν 555.000 νέα αυτοκίνητα, αριθμός που μεταφράζεται σε αύξηση 24% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Τη μεγαλύτερη άνοδο, σε σχέση με αυτές τις τρεις υποκατηγορίες, σημείωσαν τα ηλεκτρικά. Με αυξητικό ποσοστό 47% έναντι του 2017, ταξινόμησαν 195.000 νέα αυτοκίνητα. Πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο αναδείχτηκε το Nissan Leaf (38.792 ταξινομήσεις) και δεύτερο με μικρή διαφορά το Renault Zoe (38.167). Ακολούθησαν το Volkswagen Golf (21.108), η BMW i3 (18.100) και το Tesla Model S (16.414).

Τα plug-in υβριδικά το 2018 ταξινόμησαν 180.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 22% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Πρώτο μοντέλο στην κατηγορία αυτή ήταν το Μitsubishi Outlander (23.110 ταξινομήσεις) και δεύτερο το Volvo XC60 (13.814). Ακολούθησαν η BMW 5 Series (13.360), η BMW 2 Series (12.493) και το VW Passat (11.316).

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.