Μουσείο Τυπογραφείας

Βυζαντινολογίες ποδηλάτων

3.Σύστημα Αυτόματης Διάθεσης Ποδηλάτων - Πλατεία Κατεχάκη«έλλειψη πρακτικού και συγχρονισμένου πνεύματος, σχολαστική ενασχόληση με θέματα χωρίς άμεση αξία (ατέρμονες βυζαντινολογίες)

Στο -συμπαθητικό κατά τα άλλα-  προχθεσινό κάλεσμα των ποδηλατρών στους υποψήφιους δημάρχους, για μία ακόμη φορά παρουσιάστηκε το σύννεφο της ασάφειας στις προγραμματικές δηλώσεις και από τους 10 υποψηφίους.  Πρώτα από όλα, δεν κλήθηκε να παρουσιάσει την άποψή του η αρχή που τραβάει καθημερινό κουπί, και που σίγουρα έχει και άποψη αλλά και προτάσεις.
Και αυτή είναι η Τροχαία!
Εκεί που οι ποδηλάτρεις περίμεναν δέσμευση και άμεσα μέτρα στο χάος του κυκλοφοριακού, εισέπραξαν από όλους γενικές προθέσεις για διερευνήσεις,  διαβουλεύσεις, προγραμματισμούς και εφαρμογή μελλοντικών σχεδίων.
Η Δημοτική Αρχή πρέπει να σχεδιάζει, να εγκρίνει, να βρίσκει χρηματοδοτήσεις. Ο δήμαρχος όμως δρα. Και πρέπει να δρα άμεσα (ακόμη και με μικρές νομικές παραβάσεις…).
Δεν καταλαβαίνω! Εφόσον εγκρίθηκε ποδηλατόδρομος από την Τζανακάκη έως Νέα Χώρα, και έως ότου υλοποιηθεί κατασκευαστικά, τι εμποδίζει να απλωθεί από τώρα, μια μπλέ λωρίδα κατά μήκος της διαδρομής που θα αρχίσει να χρησιμοποιείται από αύριο κιόλας,  και η οποία θα ορίζει προς όλους τι θα πραγματοποιηθεί στο μέλλον.
Τι διάολο! Δύο κεντρικές αρτηρίες στο κέντρο της πόλης (Σκαλίδη-Κυδωνίας) είναι μόνιμα μπλοκαρισμένες Χειμώνα – καλοκαίρι, από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και εκείνα που τάχα μου σταθμεύουν για ψώνια και για κάποιες ώρες. Ποιες άραγε είναι οι υπερφυσικές εκείνες δυνάμεις που δεν επιτρέπουν τη μόνιμη απαγόρευση της μόνιμης στάθμευσης σ’αυτούς τους δύο δρόμους;
Εχουμε προσέξει πως οι χιλιάδες επισκέπτες από Ηράκλειο – Ρέθυμνο και από τις εξόδους της Εθνικής οδού προς την πόλη, καταλήγουν υποχρεωτικά μπροστά στη Δημοτική Αγορά; Κάθε σαιζόν γίνεται ο χαμός.
Αναρωτιέμαι, στο κατά πόσον θα μείωναν τον κυκλοφοριακό φόρτο στο κέντρο της πόλης (ιδιαίτερα την τουριστική περίοδο) αν άλλαζαν οι πινακίδες εξόδου στην Εθνική οδό με αριθμημένες εξόδους όπως Νο1 Σούδα-Ανατολική πλευρά, Νο 2 (Μουρνιές) Κέντρο, Νο 3 (Βαμβακόπουλο) Νέα Χώρα – Δυτική πλευρά.
Και όλα αυτά, αν και ίσως και έως, τον επόμενο αιώνα υλοποιηθούν οι μελέτες και οι σχεδιασμοί περιφερειακών πάρκινγκ και μίνι λεωφορείων και των υπολοίπων μέτρων.
Μήπως με την εκλογή του επόμενου Δημάρχου, (αναρωτιέμαι) αν έχουμε το δικαίωμα να τον αλλάξουμε για μια πενταετία, με ανάκληση άλλου δημάρχου από το Ρέθυμνο ή τα Τρίκαλα;

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.