Μουσείο Τυπογραφείας

Το ΓΕΛ Κισσάμου στη Σεβίλλη

3η Συνάντηση Erasmus+/KA2

26Τα ταξίδια είναι εμπειρίες ζωής που κουβαλάς πάντα μαζί σου, γιατί ταξιδεύοντας γνωρίζεις καινούρια μέρη, πολιτισμούς και ανθρώπους.
Το Erasmus+/ ΚΑ2 δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στους μαθητές και στους καθηγητές να συναναστραφούν με νέα άτομα, να συνεργαστούν, να γνωρίσουν τον πολιτισμό άλλων χωρών και να αντιληφθούν την έννοια της διαφορετικότητας. Στα πλαίσια, λοιπόν, του προγράμματος με τίτλο Double sense: «Ways With Maths» or «World Wide Maths» που υλοποιεί το σχολείο μας,  πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη μας στην Ισπανία από 4 έως 9 Φεβρουαρίου.
Το ταξίδι μας ξεκίνησε από το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων πολύ νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ της Δευτέρας, μετά από πολύωρες πτήσεις, φτάσαμε στην πανέμορφη και ξεχωριστή πόλη  της Σεβίλλης.
Στη συνέχεια, την Τρίτη το πρωί, μαθητές και καθηγητές, επισκεφθήκαμε το  σχολείο Ι.E.S Azahar, ένα Λύκειο Γενικής Εκπαίδευσης, όπου και ακολούθησε καλωσόρισμα, παρουσίαση του προγράμματος της επίσκεψης από μαθητές και καθηγητές του ισπανικού σχολείου καθώς και παρακολούθηση μαθημάτων.
Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε ημερήσια επίσκεψη στη γραφική πόλη Κόρδοβα (Cordoba) που συμπεριελάμβανε ξενάγηση στο Τέμενος – Καθεδρικό Ναό «Μεθκίτα», γνωστό για την αρχιτεκτονική και την πολυπλοκότητα  των σχεδίων του.
Ακολούθως, την Πέμπτη το πρωί επισκεφθήκαμε, στα πλαίσια ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, το Ανάκτορο Real Alcazar de Seville που θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα σωζόμενα παραδείγματα συνδυασμού μουσουλμανικής και χριστιανικής αρχιτεκτονικής στην Ισπανία κυρίως λόγω των μωσαϊκών που περιέχει. Κατά την επίσκεψη αυτή λάβαμε μέρος σε αναζήτηση στοιχείων στα πλαίσια ενός κουίζ για την καλύτερη γνωριμία  του μνημείου και των μωσαϊκών του, ενώ το απόγευμα της ίδιας μέρας ξεναγηθήκαμε στο κέντρο της πόλης διασχίζοντας την παλιά αγορά της περιοχής Macarena.
Τέλος, την Παρασκευή, συνεργαστήκαμε σε ομάδες των δύο ατόμων στο σχολικό εργαστήριο για τη δημιουργία μωσαϊκών με τη βοήθεια του μαθηματικού προγράμματος Geogebra χρησιμοποιώντας γεωμετρικά σχήματα, συμμετρίες και διανύσματα, ενώ παράλληλα τοποθετήσαμε σε χρονολογική σειρά αρχαίους και σύγχρονους μαθηματικούς των χωρών μας, με πληροφορίες για το έργο τους και με τη χρήση ενός ηλεκτρονικού εργαλείου, του Timeline. Μετά ακολούθησε ένα αποχαιρετιστήριο γεύμα μέσα στο σχολείο από το Σύλλογο Γονέων και Διδασκόντων.
Η έκτη και τελευταία ημέρα της αναχώρησής μας από την Ισπανία  ήταν γεμάτη με τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο για τις οικογένειες που είχαν την ευγενή καλοσύνη να μας φιλοξενήσουν, όσο και για το μέλη του σχολείου που μας υποδέχθηκαν και μας καθοδήγησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Εύλογα, λοιπόν, συνάγεται το συμπέρασμα ότι το Erasmus+  προσφέρει μια αξέχαστη ευκαιρία σε μαθητές και καθηγητές να ανακαλύψουν την αξία των ταξιδιών μέσω της πολυπολιτισμικότητας ξεφεύγοντας από τους προκαθορισμένους τρόπους σκέψης. Εμείς μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς (Παπαευαγγέλου Χαρίλαος, Τσιχλάκη Δήμητρα, Κωνσταντίνα Αναγνώστου) θεωρούμαστε ιδιαίτερα τυχεροί που συμμετείχαμε στο τρίτο ταξίδι του προγράμματος και επιστρέψαμε στην Ελλάδα με μοναδικές αναμνήσεις και έχοντας συνάψει νέες φιλίες .
Οι συμμετέχοντες μαθητές της Β΄Λυκείου
Γεωργιάνα Προφητάκη
Πέτρος Μενεγάκης
Χριστίνα Ριζάκη, Γιάννης Θανούκος

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.