Νέες αναπτυξιακές προοπτικές ανοίγονται μέσα από την υιοθέτηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Την ίδια στιγμή, αρκετά βήματα χρειάζεται να γίνουν ακόμα σε ό,τι αφορά τον τομέα του αγροτοδιατροφικού branding της Κρήτης και της Ελλάδας καθώς διαπιστώνονται μεγάλες υστερήσεις σε θέματα τυποποίησης και ιχνηλασιμότητας των προϊόντων.
Τα παραπάνω ζητήματα βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, στο επίκεντρο της πρώτης ημέρας εργασιών του «2ου Chania Business forum» που διοργανώνει το Επιμελητήριο Χανίων με συνδιοργανωτές τους: Περιφέρεια Κρήτης, Δήμο Χανίων, Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης και Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας.
Το φόρουμ που διοργανώθηκε στο θέατρο “Μίκης Θεοδωράκης” στην παλιά πόλη, είχε ως γενικό τίτλο «Γη-Πολιτισμός-Προορισμός» και εξειδικευμένοι εισηγητές – ομιλητές φώτισαν πτυχές των διαφορετικών ενοτήτων.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στα Χανιώτικα νέα της Δευτέρας