Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Ταλαιπωρία ανέργων

«Παίρνω και ξαναπαίρνω τηλέφωνο στον ΟΑΕΔ αλλά δεν απαντά κανείς. Κι όταν πάω από εκεί η πόρτα κλειστή. Τι πρέπει να κάνουμε;», αναρωτιέται αναγνώστης που επικοινώνησε με τα “Χ.ν.” εκφράζοντας την αγανάκτησή του για τη (μη) εξυπηρέτησή του από τον ΟΑΕΔ.

Είναι δεδομένο ότι ο Οργανισμός έχει επωμιστεί ένα μεγάλο όγκο δουλειάς λόγω πανδημίας, με τα γνωστά προβλήματα υποστελέχωσης που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια.
Ωστόσο, από τη στιγμή που όπως έχει ανακοινωθεί η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται πλέον ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφωνικών ραντεβού, η Υπηρεσία θα πρέπει να φροντίσει να είναι συνεπής και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κόσμου.

Το να χτυπάνε τα τηλέφωνα στον “αέρα” είναι λογικό να προκαλεί αγανάκτηση στους πολίτες που δοκιμάζονται περιμένοντας να ζήσουν από επιδόματα των 400 και των 530 ευρώ. Ούτε είναι λογικό να θεωρείται αυτονόητο ότι όλοι οι πολίτες έχουν πρόσβαση και γνωρίζουν να χειρίζονται το διαδίκτυο.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα