Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Ταλαιπωρία οδηγών στον Β.Ο.Α.Κ.

Λόγω των εργασιών για τη μικρή ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης

Το “μείγμα” κυκλοφοριακών μέτρων που θα εξασφαλίσει τη μικρότερη δυνατή ταλαιπωρία στους οδηγούς που διέρχονται από τον Β.Ο.Α.Κ., αναζητούν οι φορείς που εμπλέκονται στο έργο της «μικρής ηλεκτρικής διασύνδεσης» της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα, καθώς σε λιγότερο από 5 μήνες ξεκινάει η νέα τουριστική σεζόν.

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, οι αρμόδιοι προσανατολίζονται για όσο θα διαρκέσουν οι εργασίες, η κυκλοφορία στο τμήμα Νωπήγεια – Κολυμπάρι να γίνεται εκ περιτροπής (με φωτεινό σηματοδότη), ενώ για το τμήμα Γαλατάς – Πλατανιάς εξετάζεται η δυνατότητα στένωσης του δρόμου και για το Πλατανιάς – Ταυρωνίτης η εκτροπή της κυκλοφορίας στην παλιά εθνική οδό.
Τα μέτρα που μπορούν να ληφθούν βρέθηκαν στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην Αντιπεριφέρεια Χανίων, με τη συμμετοχή στελεχών του ΑΔΜΗΕ, της εταιρείας «Ελληνικά Καλώδια», των εργολάβων, της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, των Δήμων Χανίων, Πλατανιά και Κισσάμου κ.ά.
«Πρέπει να βγούμε από την Εθνική όσο πιο γρήγορα γίνεται», επεσήμανε σχετικά ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων Ν. Καλογερής,   υπογραμμίζοντας παράλληλα, όπως και ο δήμαρχος Πλατανιά Γ. Μαλανδράκης, ότι όταν θα ξεκινήσει η τουριστική σεζόν ο κυκλοφοριακός φόρτος θα αυξηθεί κατακόρυφα και υπάρχει ο κίνδυνος να εμφανιστούν μεγάλες ουρές και καθυστερήσεις στην κίνηση των οχημάτων.
Από την μεριά της, η εταιρεία «Ελληνικά Καλώδια» τόνισε ότι υπήρξαν καθυστερήσεις στην έκδοση των σχετικών αδειών (πηγαίνοντας πίσω τον αρχικό προγραμματισμό που έλεγε ότι θα ξεκινούσαν 15 Σεπτεμβρίου), με συνέπεια το έργο να μπει μπροστά στη 1 Νοεμβρίου. Παρουσιάζοντας το χρονοδιάγραμμα των εργασιών η εταιρεία ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως προγραμματίζονται εργασίες στα τμήματα:

• Νωπήγεια – Καλυδωνία από 15/1 έως 15/4.
• Καλυδωνία – Κολυμπάρι από 15/4 έως 15/7.
• Κολυμπάρι – Ταυρωνίτης από 11/11 έως 11/1
• Ταυρωνίτης – Πλατανιάς από 16/12 έως 30/5
• Πλατανιάς – Γαλατάς από 16/12 έως 30/5
• Γαλατάς – Βαμβακόπουλο από 1/11 έως 15/12

Παρά τα αιτήματα των φορέων από την Τροχαία του ΒΟΑΚ ξεκαθαρίστηκε ότι στο τμήμα Νωπήγεια – Κολυμπάρι δεν μπορεί να γίνει καμία εκτροπή της κυκλοφορίας για λόγους ασφαλείας και αποφασίστηκε να γίνεται εκ περιτροπής η κυκλοφορία, δηλαδή με φωτεινό σηματοδότη όπως και στα Μεγάλα Χωράφια. Πάντως, από τους εργολάβους που εκτελούν τις εργασίες επισημάνθηκε ότι ήδη, παρά τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που έχουν ληφθεί στα τμήματα που έχουν ξεκινήσει εργασίες, καταγράφονται καθημερινά σχεδόν τροχαία ατυχήματα υλικών ζημιών. Για τον λόγο αυτό, και σύμφωνα με τη θέση της Τροχαίας, αποφασίστηκε τα μέτρα που θα ληφθούν να μην εναλλάσσονται τακτικά ώστε να μην μπερδεύονται οι οδηγοί.   Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν κατά τη σύσκεψη η μεγαλύτερη δυσκολία εμφανίζεται στο τμήμα Νωπήγεια – Κολυμπάρι αφού στο συγκεκριμένο τμήμα δεν υπάρχει Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) και ο δρόμος είναι αρκετά πιο στενός.
Να σημειώσουμε, τέλος, ότι οι προτάσεις που διατυπώθηκαν θα επανεξεταστούν και θα επικαιροποιηθούν σε νέα σύσκεψη που αποφασίστηκε να γίνει στις 28 Νοεμβρίου στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων αξιολογώντας τη μέχρι τότε πρόοδο των εργασιών.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα