Μουσείο Τυπογραφείας

Rallye Monte Carlo Historique 2019

03_02_delaportas_1Tην πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων (Team Les Grecs) έχουν οι λάμψαντες στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο του 2018 Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας με το VW Golf GTI του 1979, που ανέβηκαν από την ένατη στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης και φυσικά φιλοδοξούν να πάνε ακόμη καλύτερα στη συνέχεια.  Όπως αναφέρει το 4troxoi.gr από τα εννέα ελληνικά πληρώματα που συνεχίζουν τον αγώνα (εγκατέλειψαν χθες οι Γεράσιμος Κατοχιανός–Αλέξανδρος Κοτζιάς με Ford Escort RS 2000 MK1 και οι Νίκος Κολιόπουλος–Ευάγγελος Ράλλης με Autobianchi A112 Abarth) τα έξι βελτίωσαν τη θέση τους στην προσωρινή γενική κατάταξη, η διαμόρφωση της οποίας στους αγώνες με κανονισμούς regularity είναι απρόβλεπτη από διαδρομή σε διαδρομή.

Στην κορυφή της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Γάλλοι Michel Badosa και Mogens Reidl, με Renault 8 του 1969. Ακολουθούν οι Πολωνοί Stanislaw και Andrzej Postawka με Zastava 101 Special, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνουν μέχρι στιγμής οι Ιταλοί Massimo Canella και Nicolas Arena με Lancia Fulvia Coupe 1.3S. Συνολικά 29 πληρώματα έχουν εγκαταλείψει τον αγώνα.

Η δεύτερη ημέρα της αναβίωσης των παλιών χρόνων του Ράλλυ Μονακό, περιλάμβανε τέσσερις διαδρομές regularity, από τις οποίες ολοκληρώθηκε μόνο η πρώτη (ZR3, La Croze-Antraigues sur Volane, μήκους 57,1 χλμ.). Το χιόνι έδωσε τέλος στα δρώμενα της δεύτερης ημέρας του 22ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που συνεχίζεται τη Δευτέρα με τέσσερις και πάλι ειδικές διαδρομές, μήκους από 18 έως 29 χιλιομέτρων. Η δράση αρχίζει στις 7:30 το πρωί, ενώ τα αυτοκίνητα θα οδηγηθούν στο park-ferme στις πέντε το απόγευμα (ώρα Ελλάδας).

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.