Μουσείο Τυπογραφείας

ΣΤΗΝ 11η ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΜΑΛΟΥ

Πλούσιο θέαμα (video)

Εντονος συναγωνισμός, πλούσιο θέαμα, πολύς κόσμος, καλές  καιρικές συνθήκες και άρτια οργάνωση ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της 11ης Ανάβασης Ομαλού,  6ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο στη θρυλική, γνωστή και αγαπημένη διαδρομή οδηγών και θεατών.
Στον αγώνα μεγάλος νικητής και απόλυτο χρόνο ημέρας σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος με το θηριώδες  Ford Fiesta WRC, ο οποίος δεν άφησε το περιθώριο σε κανέναν οδηγό να τον απειλήσει και να κερδίσει με άνεση τη φετινή ανάβαση, αφού ο δεύτερος καλύτερος χρόνος της ημέρας  ήταν 8 δευτερόλεπτα πίσω (τέσσερα στο σκέλος) από τον δικό του. Ο αγώνας και τις δύο ημέρες κύλησε ομαλά χωρίς καθυστερήσεις, ενώ δεν σημειώθηκε κανένα παρατράγουδο που να χαλάσει την όμορφη αυτή φιέστα. Η Α.Λ.Α. Χανίων είχε προετοιμαστεί κατάλληλα, ενώ ο αγώνας  κρίνεται ως ο καλύτερος των τελευταίων ετών κάτι που εξήραν οι οδηγοί και όλοι που συμμετείχαν  στην οργάνωση. Στον αγώνα τώρα έλαβαν μέρος 65 οδηγοί απ’ όλη τη Ελλάδα, αριθμός που κρίνεται άκρως ικανοποιητικός, αν αναλογιστούμε τις δύσκολες οικονομικά συγκυρίες  και ιδιαίτερα δε στον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου, ένα σπορ που πάντοτε ήταν πολυέξοδο και  δαπανηρό για την τσέπη των αγωνιζομένων.


Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, στη γενική της ομάδας Α η μάχη μεταξύ του Μιχάλη Ευθυμίου με Ford  Escort WRC και του Παναγιώτη Λιώρη επίσης με  Ford Escort έληξε με νικητή τον δεύτερο, ενώ στην τρίτη θέση ο Σπύρος Βοργιάς με αυτοκίνητο ένα Peugeot 106 S16,1600 κ.κε.  σημείωσε εξαιρετικούς  χρόνους και στα δύο σκέλη σε σχέση με πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα. Ο οδηγός ήταν νικητής στην ομάδα Α μέχρι 2 λίτρα καθώς και στην κλάση Α6 των 1600 κ.κε. Στην τέταρτη θέση της ομάδας Α και στην τρίτη της κλάσης Α8 τερμάτισε ο Χανιώτης οδηγός Γιώργος Περουλάκης με Mitsubishi  Εvo 8, o οποίος να σημειωθεί ότι αναγκάστηκε έπειτα από μηχανική βλάβη που υπέστη στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, να εργαστεί όλο το βράδυ, για να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο την επόμενη ημέρα. Ο επίσης Χανιώτης οδηγός Μανώλης Αλεξάκης με Mitsubishi Evo 6 ακολούθησε στην πέμπτη της ομάδας Α, ενώ την εξάδα συμπλήρωσε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με Peugeot 106 Maxi, δεύτερος στην ομάδα Α μέχρι 2 λίτρα και πρώτος στην κλάση Α7.  Στη γενική κατάταξη της ομάδας Ν έπειτα από μία καταπληκτική “μάχη” που κρίθηκε στα δέκατα του δευτερολέπτου νικήτης αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Κάκος με συνολικό  χρόνο 5.45,38, ενώ ο Γιώργος Αργυρίου σημείωσε χρόνο 5.45,69. Και οι δύο οδηγοί με αυτοκίνητο Mitsubishi Evo IX. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Ανδρέας Μαραγκάκης με Peugeot 106 S16, νικητής της ομάδας Ν μέχρι 2 λίτρα καθώς και στην κλάση Ν2. Ο Γιώργος Κεχαγιάς με Ford Sierra RS 500 ήταν ο νικήτης της γενικής της ομάδας Ε, στη δεύτερη θέση τον ακολούθησε ο Παντελής Βασιλειάδης με Citroen AX, νικητής της ομάδας Ε ως 2 λίτρα, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Τρύφωνας Χασάπης επίσης με Citroen AX, δεύτερος στην ομάδα Ε ως 2 λίτρα. Στις επιμέρους κλάσεις και στην Α7 στη δεύτερη θέση είχαμε τον Ηρακλειώτη Δημήτρη Κτιστάκη με Peugeot 306, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Χανιώτης Λευτέρης Γομπάκης με Honda Civic TypeR, ενώ 1 δευτερόλεπτο πίσω του και στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο επίσης Χανιώτης οδηγός Δημήτρης Φραντζεσκάκης. Στην κλάση Α6 στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ηρακλειώτης Μιχάλης Νικολίτσης με Peugeot 106S16, ενώ τρίτος ήταν ο Αποστόλης Αποστόλου με ίδιο αυτοκίνητο. Στην ίδια κλάση και στην πέμπτη θέση του αγώνα συναντάμε τον Χανιώτη Σταμάτη Φουντουλάκη με Peugeot 106 S16, πριν αποσυρθεί από τους αγώνες τέτοιας μορφής -τα Ράλι και Ράλι Σπριντ. Στην μικρή κατηγορία αυτής της Α5 ο Ηρακλειώτης Μιχάλης Πουλάκης με Toyota Yaris κέρδισε με διαφορά την πρώτη θέση, ενώ δεύτερος ήταν ο Στράτος Σταματάκης με Peugeot 106 Rallye. Τρίτος τερμάτισε ο  Ευθύμης Χριστοδούλου επίσης με Peugeot. Στην κλάση Ε10 πίσω από τον Βασιλειάδη τερμάτισε ο Χανιώτης Σταύρος Σταυρουλάκης με Suzuki Swift  (τρίτος στην ομάδα Ε έως 2 λίτρα), ενώ τρίτος ήταν ο Ηρακλειώτης Γιάννης Δαμιανάκης με Peugeot 106. Στην τέταρτη θέση της ίδιας κλάσης τερμάτισε ο Χανιώτης Μανώλης Παντελάκης με Citroen AX. Στην κλάση Ε11 στη δεύτερη θέση (πρώτος ο Χασάπης) τερμάτισε ο Θανάσης Μπιμπίκας με VW Golf MK2, ενώ στο βάθρο της τρίτης θέσης ανέβηκε ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MK2. Για την ίδια κλάση στην έκτη θέση συναντάμε ακόμα έναν Χανιώτη οδηγό τον Αρτέμη Μανινάκη με Honda Civic. Στην κλάση Ε12 στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Κουρασμενάκης με BMW M3 E36, ενώ για την τρίτη είχαμε τον Βασίλη Πασιαλή με BMW E30. Στην κλάση Formula Saloon T2 νικητής ήταν ο Αντώνης Σταφυλοπάτης με Opel Astra OPC, στη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση τερμάτισαν αντίστοιχα οι Χανιώτες Μανώλης Σταυρουλάκης με BMW M3 E46 (δεύτερος και στη γενική κατηγορία Formula Saloon) Νίκος Σγουράκης με ΒΜW E 30 και Γιώργος Παπαδάκης ΒΜW E 30. Μεγάλος νικητής στη γενική κατάταξη των ιστορικών ήταν ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort RS 1600, στη δεύτερη θέση ακολούθησε ο Λεωνίδας Τσαγγαράς με Opel Ascona 2000, δεύτερος στην κατηγορία 1, 2, 3, 4 των ιστορικών, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Χανιώτης Γιώργος Φραντζεσκάκης με Ford Escort 2000 MK1, δεύτερος στην κατηγορία 1, 2 των ιστορικών και τρίτος στην κατηγορία 1, 2 ,3, 4. Συνδιοργανωτές του αγώνα η Περιφέρεια Κρήτης – Π.Ε. Χανίων και ο Δήμος Πλατανιά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.