Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Πάμε σινεμά…

ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ


(2016 ΕΓΧ 106’)
Αστυνομικό θρίλερ
Σκην.: Όριο Πάουλο Μουσ.: Φερνάντο Βελασκουέζ Ηθ.: Μάριο Κάσας, Μπάρμπαρα Λένι, Άνα Βάγενερ, Χοσέ Κορονάδο
τα χρήματα… εξαγοράζουν… τις δύσκολες υποθέσεις… εκτός κι αν…

Ο Αντριάν Ντόρια, νέος επιχειρηματίας στο αποκορύφωμα της καριέρας του, ξυπνάει κλειδωμένος σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, ενώ δίπλα του βρίσκεται το νεκρό σώμα της ερωμένης του, Λάουρα. Αδυνατώντας να δώσει εξηγήσει για το λόγο που βρέθηκε εκεί, αλλά και να βρει άλλοθι για το έγκλημα, ο Ντόρια προσλαμβάνει την Βιρτζίνια Γκότμαν, διακεκριμένη δικηγόρο, προκειμένου να τον υποστηρίξει. Μέσα σε μία νύχτα, οι δυο τους πρέπει να συνεργαστούν για να ξεκαθαρίσουν τι έχει συμβεί, ξεκινώντας έναν ξέφρενο αγώνα δρόμου ενάντια στο χρόνο, αλλά και σε όλους τους νόμους της λογικής…

OVERDRIVE


(2017 ΕΓΧ 96’)
Περιπέτεια δράσης
Σκην.: Αντόνιο Νεγκρέ Μουσ.: Πασκάλ Λεγκαγκνέ Ηθ.: Σκοτ Ίστγουντ, Φρέντι Θορπ, Σάιμον Αμπκαριάν, Κλέμενς Σικ
ληστεία… συμβιβασμός… ανταλλαγή ζωής…

Ο Άντριου και ο Γκάρετ Φόστερ, δυο αδέρφια, κλέφτες αυτοκινήτων, καθώς είναι γνωστοί για την εξιδείκευσή τους στις κλοπές ακριβών και πολυτελών αυτοκινήτων, προσλαμβάνονται για να κλέψουν μια εντυπωσιακή Bugatti του 1937, αξίας αρκετών εκατομμυρίων, στη Νότια Γαλλία. Η ληστεία, όμως, δεν έχει αίσιο τέλος, όταν ο Τζάκομο Μοριέ, ιδιοκτήτης του πολυτελούς αυτοκινήτου και τοπικός μαφιόζος, τους πιάνει επ’ αυτοφώρω. Σε αντάλλαγμα της ζωής τους, τα δυο αδέρφια πρέπει να κλέψουν ένα αυτοκίνητο από την συλλογή του Μαξ Κλεμπ, μεγάλου αντίπαλου του Μοριέ, ένα αυτοκίνητο που  αποτελεί το σημαντικότερο κομμάτι της συλλογής του, μια Ferrari του 1962…

ΘΕΡΙΝΟ ΑΤΤΙΚΟN
21/07/17
Απογευματινή
ΜΠΑΛΛΑΡΙΝΕΣ


(2016, ΕΓΧ 89’)
Κινούμενα σχέδια, εξελληνισμένη έκδοση
Σκην.: Έρικ Σάμερ, Έρικ Βαν  Μουσ.: Κλάους Μπάντελντ
Μερικές φορές… τα όνειρα… είναι το στάνταρ ποντάρισμα…

Παρίσι, 1879. Η 11χρονη ορφανή, Φελισί, ονειρεύεται να γίνει μπαλαρίνα και εγκαταλείποντας το πατρικό της, φτάνει στο Παρίσι, προκειμένου να κυνηγήσει το μεγάλο της πάθος.  Σε αυτή της την προσπάθεια και αφού δεν έχει τίποτε να χάσει, η Φελισί «δανείζεται» την ταυτότητα ενός κακομαθημένου πλουσιόπαιδου και γράφεται στην Σχολή Μπαλέτου της Όπερας, όπου γνωρίζει τον χαρισματικό Βίκτορ, που αμέσως, γίνεται ο καλύτερός της φίλος…

Βραδινή
ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ


(2016 ΕΓΧ 146’)
Ψυχολογικό θρίλερ φαντασίας
Σκην.: Γκορ Βερμπίνσκι Μουσ.: Μπέντζαμιν Γουόλφις Ηθ.: Ντέιν Ντε Χάαν, Τζέισον  Άιζακς, Άντριαν Σίλερ, Μία Γκοθ
Μόνο όταν γνωρίζουμε τι μας αρρωσταίνει…  μπορούμε να το θεραπεύσουμε…

Ο Λόκχαρτ, ένας φιλόδοξος χρηματιστής της Γουόλ Στριτ, αποστέλλεται από την εταιρία στην οποία εργάζεται, σε ένα απομονωμένο θεραπευτικό σπα στις Άλπεις. Ο Λόκχαρτ έχει μία αποστολή: πρέπει να πείσει τον Πέμπροκ, Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, που βρίσκεται ως ασθενής στο σπα και ο οποιος έχει δηλώσει στο προσωπικό του, ότι δεν έχει καμία πρόθεση να επιστρέψει στα καθήκοντά του, στη Νέα Υόρκη. Ο Λόκχαρτ φτάνει στο ήσυχο σανατόριο, όπου οι ασθενείς υποτίθεται ότι λαμβάνουν μία θαυματουργή θεραπεία. Στην πραγματικότητα, όμως, φαίνεται ότι αρρωσταίνουν ακόμη περισσότερο…

24/07 – 25/07/17
ΗΡΕΜΟ ΠΑΘΟΣ


(2016 ΕΓΧ 125’)
Βιογραφία, βασισμένη στη ζωή και το έργο της Αμερικανίδας ποιήτριας, Έμιλι Ντίκινσον (1830-1886)
Σκην.: Τέρενς Ντέιβις Μουσ.: Πασκουάλε Καταλάνο Ηθ.: Σίνθια Νίξον, Τζένιφερ Ελ, Ντάνκαν Νταφ, Κιθ Καραντάιν
Πάθη… λάθη… απώλειες… πώς να κρυφτείς από τις αδυναμίες…

Η υπόκωφη, αλλά γεμάτη εσωτερικές εντάσεις ζωή της Έμιλι Ντίκινσον, της σπουδαίας Αμερικανίδας ποιήτριας, που έζησε απομονωμένη στο δωμάτιό της και φύλαγε το ογκωδέστατο, συναρπαστικό έργο της στα συρτάρια της. Ένας αριστοκράτης του κινηματογράφου τρυπώνει μέσα στο καταφύγιο και στην ψυχή της και ακολουθεί τις στιγμές, που η «Λευκή Λαίδη» φανέρωσε το ανυπότακτο πνεύμα της, από τα νεανικά της χρόνια μέχρι το θάνατό της, μέσα από λάθος έρωτες και μικρές ή μεγάλες απώλειες…

 

22/07 – 23/07/17
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ  ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ


(2017 ΕΓΧ 142’)
Φαντασίας, 3η συνέχεια της επιτυχημένης σειράς ταινιών, βασισμένο στο μυθιστόρημα του Πιέρ Μπουλ (1963)
Σκην.: Ματ Ριβς Μουσ.: Μάικλ Τζιαντσίνο Ηθ.: Γούντι Χάρελσον, Άντι Σέρκις, Τζούντι Γκριρ, Στιβ Ζαν
Για την ελευθερία… για την οικογένεια… για την πατρίδα…

15 χρόνια πριν, ένα αποτυχημένο επιστημονικό πείραμα, πυροδότησε την ΕΞΕΓΕΡΣΗ ενός είδους εξελιγμένων πιθήκων και έναν ιό που σχεδόν κατέστρεψε την ανθρωπότητα. Η γρίπη των πιθηκοειδών, όπως έγινε γνωστή, έφερε τους ανθρώπους στο χείλος του αφανισμού. Οι λίγοι επιζώντες, με ανοσία στον ιό, κατέληξαν να φθονούν τους νεκρούς, την ίδια στιγμή, που ο πληθυσμός των πιθήκων συνέχισε να ανθεί υπό την ασφάλεια του δάσους βόρεια του Σαν Φρανσίσκο…
Με την ΑΥΓΗ, του ολοένα αναπτυσσόμενου πολιτισμού τους, οι πίθηκοι έφτασαν στην ακμή τους, εκμεταλλευόμενοι την απουσία επαφής με τους ανθρώπους, μέχρι που ανακαλύφθηκαν από μία μικρή ομάδα απελπισμένων επιζώντων, που προσπαθούσαν να ξεκινήσουν τη δική τους αποικία. Οι άποικοι και οι πίθηκοι πάλευαν για τη συνύπαρξη τους. Η εύθραυστη εκεχειρία τους, όμως, «θρυμματίστηκε» από τον Κόμπα, έναν πίθηκο, που δε μπορούσε να αντισταθεί στην εκδίκηση, απέναντι σε αυτούς που τον είχαν αιχμαλωτίσει στο παρελθόν. Ο Σίζαρ, αρχηγός των Πιθήκων, προσπάθησε να επαναφέρει την τάξη, αλλά δεν υπήρχε γυρισμός από τις βίαιες μάχες που είχαν ήδη ξεσπάσει.
Στο τρίτο κεφάλαιο, o Σίζαρ και οι πίθηκοι, μπλέκονται σε μία φονική μάχη, με ένα στρατό ανθρώπων, υπό την ηγεσία ενός αδίστακτου συνταγματάρχη. Μετά τις ανυπολόγιστες απώλειες των πιθήκων, ο Σίζαρ παλεύει με τα πιο σκοτεινά του ένστικτα και ξεκινά μία προσωπική αναζήτηση, ώστε να εκδικηθεί για τις απώλειες του είδους του. Όταν το ταξίδι του τους φέρει αντιμέτωπους πρόσωπο με πρόσωπο, ο Σίζαρ και ο συνταγματάρχης, αναμετρούνται σε μία επική μάχη, που πρόκειται να κρίνει όχι μόνον τη μοίρα των δύο ειδών, αλλά και το ίδιο το μέλλον του πλανήτη…

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
26/07/17
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ


(1977 ΕΓΧ 128’)
Δράμα, βασισμένο στην τραγωδία του Ευριπίδη, «Ιφιγένεια Εν Αυλίδι»
Υποψηφιότητα για Όσκαρ (καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας)
Θεσσαλονίκη 1962: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, Α’ Γυναικείου Ρόλου
Σκην.: Μιχάλης Κακογιάννης Μουσ.: Μίκης Θεοδωράκης Ηθ.: Τατιάνα Παπαμόσχου, Ειρήνη Παπά, Κώστας Καζάκος, Κώστας Καρράς,
η αλήθεια… κατασκευάζεται… αλλά… και ανασκευάζεται…

Λίγο πριν από την αναχώρηση για την Τροία, ο Ελληνικός στόλος, εξαιτίας της άπνοιας, είναι αγκυροβολημένος στην Αυλίδα. Ο μάντης Κάλχας και αφού οι Έλληνες έχουν σκοτώσει το αγαπημένο ελάφι της Θεάς Αρτέμιδας, προμηνύει ότι: για να εξευμενιστεί η Θεά και να σταλεί ούριος άνεμος στα πανιά τους, πρέπει πρώτα ο Αγαμέμνονας να θυσιάσει την κόρη του, Ιφιγένεια Έτσι, ο Αγαμέμνονας υποχρεώνεται να καλέσει την κόρη του από το Άργος, με τη δικαιολογία ότι πρόκειται να την παντρέψει με τον Αχιλλέα. Η Ιφιγένεια καταφθάνει με τη μητέρα της Κλυταιμνήστρα, η οποία, όταν μαθαίνει την αλήθεια, προσπαθεί μάταια να μεταπείσει τον Αγαμέμνονα…

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
21/07 – 23/07/17

ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ


(2015 ΕΓΧ 106’)
Ιστορικό δράμα
Σκην.: Μάρκο Μπελόκιο Μουσ.: Κάρλο Κριβέλι Ηθ.: Ρομπέρτο Χερλίτζκα, Πιερ Τζόρτζιο Μπελόκιο, Άλμπα Ρορβάχερ
Νερό… φωτιά… δάκρυα… τα μαγικά φίλτρα…. της εκκλησίας

17ος αιώνας. Ο Φεντερίκο, ένας νεαρός ιερέας, καλείται από την Ιερά Εξέταση, στη φυλακή ενός μοναστηριού του χωριού Bobbio. Η αποστολή του είναι: να υποχρεώσει την αδελφή Μπενεντέτα, να ομολογήσει ότι έχει παρασυρθεί, οδηγώντας σε θάνατο τον προηγούμενο ομολογητή της, τον αδελφό του Φεντερίκο. Η Μπενεντέτα πρέπει να υποβληθεί σε τρεις δοκιμές:  νερό, φωτιά και δάκρυα, ώστε να αποδείξει την αθωότητά της, αν τελικά, δεν ομολογήσει. Ο Φεντερίκο, ωστόσο, «παρασύρεται» από την Μπενεντέτα.
Σήμερα… η φυλακή του Bobbio κλείνει και εγκαταλείπεται. Ο εφοριακός, Φεντερίκο, βοηθάει έναν Ρώσο εκατομμυριούχο, ώστε να αγοράσει αυτό το παλιό ερείπιο. Αλλά, ένας μυστήριος γέρος έχει ζήσει εκεί για χρόνια. Μπορεί κανείς να τον δει, περιστασιακά, μόνο τη νύχτα και αναφέρεται ως «The Count». Ο Φεντερίκο, προκειμένου να κλείσει τη μεγάλη πώληση, πρέπει να αποδείξει, ότι ο άνθρωπος αυτός είναι μια απάτη…

25/07/17
ΗΛΕΚΤΡΑ
(1962 ΕΓΧ 110’)

Δράμα, βασισμένο στην ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη
Υποψηφιότητα για Oscar Καλύτερης Ξένης Ταινίας (1962)
Βραβείο Καλύτερης Κινηματογραφικής Προσαρμογής Ήχου
Βραβείο Διεθνούς Ενώσεως Νέων
Θεσσαλονίκη 1962: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α’ Γυναικείου Ρόλου
Ένωση Ελλήνων Κριτικών: Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α’ & Β΄ Γυναικείου Ρόλου, Α’ Ανδρικού, Καλύτερης Μουσικής
Βραβεία στα Φεστιβάλ: Εδιμβούργου (1962), Ακαπούλκο (1962), Βερολίνου (1963)
Εκτός από την Υποψηφιότητα για Όσκαρ, πήρε συνολικά 25 Διεθνείς Διακρίσεις
Σκην.: Μιχάλης Κακογιάννης Μουσ.: Μίκης Θεοδωράκης Ηθ.: Ειρήνη Παπά, Γιάννης Φέρτης, Μάνος Κατράκης, Τάκης Εμμανουήλ, Νίκος Περγιάλης, Θεανώ Ιωαννίδου
έρωτες… μίση… θάνατος…

Μερικά χρόνια μετά τη δολοφονία του Αγαμέμνονα, από την Κλυταιμνήστρα και τον Αίγισθο, ο Ορέστης που είχε απομακρυνθεί από το Άργος, επιστρέφει στην πατρίδα του, αναζητώντας την αδελφή του, Ηλέκτρα. Την βρίσκει στον κάμπο να ζει με έναν γέρο αγρότη που της έδωσαν για άντρα. Μαζί τα δύο αδέλφια αποφασίζουν να εκδικηθούν τον θάνατο του πατέρα τους, σκοτώνοντας την μητέρα τους και τον εραστή της…


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα