Μουσείο Τυπογραφείας

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ HONDA

Όταν η διαφήμιση συναντά την τέχνη…(vid)

honda opticalΕνα εντυπωσιακό βίντεο από τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Honda έρχεται να “μπερδέψει” το μυαλό μας. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της εξαναγκασμένης προπτικής (forced perspective) και αναμορφικά σχέδια, το βίντεο δημιουργεί “οφθαλμαπάτες” που εντυπωσιάζουν.
Η εξαναγκασμένη προοπτική (forced perspective) χειρίζεται την οπτική αντίληψη του ανθρώπου κάνοντας το αντικείμενο να φαίνεται μεγαλύτερο, μικρότερο, φέρνοντάς το πιο κοντά ή απομακρύνοντάς το, από την θεση στην οποία βρίσκεται στην πραγματικότητα.
Τα αναμορφικά σχέδιοα, χρησιμοπιούν σκιές και γωνίες με τις οποίες ο δημιουργός ξεγελά μάτι με μια τρισδιάστατη πραγματικότητα.

Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.