Μουσείο Τυπογραφείας

Oνειρο ζω, μη με ξυπνάτε!

14 nano«Μη, δεν είμαι εδώ, όνειρο ζω και μη με ξυπνάτε τώρα Μη, για ό,τι καλό ή ό,τι κακό τα λέμε άλλη ώρα… Μη, είμαι αλλού σ’ άλλη τροχιά, σ’ άλλη γη, σ’ άλλη χώρα. Μη, δεν είμαι εδώ, όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε τώρα…»
Μιχάλης Χατζηγιάννης

Είδατε; Σήμερα ο Ραν ταν πλαν σας υποδέχεται στη στήλη τραγουδώντας… Είναι που από το Σάββατο το πρωί, 6 Οκτωβρίου συμμετείχε , μαζί τη δημοτική μας αρχή, στη «γιορτή» της εικονικής πραγματικότητας του σχεδίου βιώσιμης κινητικότητας της πόλης των Χανίων.
• Μια γιορτή με διαγωνισμούς για ποδήλατα, πατίνια, θεατρικό παιγνίδι. Θα πείτε, μα η ευρωπαϊκή εβδομάδα βιώσιμης κινητικότητας με αποκορύφωμα την 22 Σεπτεμβρίου ως ημέρα χωρίς αυτοκίνητο πέρασε χωρίς εκδηλώσεις.
• Εντάξει. Είπαμε να… ξεχωρίσουμε. Να μην… υποβαθμιστεί ο προεκλογικός εικονικός πεζόδρομος – ποδηλατόδρομος ανάμεσα στις πολλαπλάσιες πραγματικές δράσεις του γειτονικού Ρεθύμνου, ας πούμε.
• Και σύμφωνοι. Δεν υπήρξε και κοσμοσυρροή. Τhree and the koukos band = τρεις και η μπάντα του κούκου! (Μοιράστε εσείς ρόλους  στο θεατρικό παιxνίδι για το ποιος είναι ο κούκος και ποια η συνήθης μπάντα του). Υπάρχει εξήγηση όμως. Αθέμιτος ανταγωνισμός! Για να μην πούμε ότι η «γιορτή» με σύνθημα «βιώσιμη κινητικότητα»  υπέστη… μποϋκοτάζ ! Αφού το ίδιο Σάββατο πρωί, 6/10, πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι της Σούδας η εκκίνηση των  ποδηλατικών αγώνων “Γύρος Φθινοπώρου 2018”  που διοργάνωσε ο Π.Ο.Χ.  ΤΑΛΩΣ ΑΝΕΚ LINES σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ και τον δήμο… Σφακίων!
• Ευτυχώς, στην «γιορτή» βιώσιμης κινητικότητας συμμετείχαν… πατίνια .Όσο για  το θεατρικό παιχνίδι… εκτός από το μοίρασμα των ρόλων στην “τρεις κι ο κούκος μπάντα”, δηλώνουμε άγνοια. Καθώς, παρά τα παρακάλια του Ραν ταν πλαν, τα ζωάκια της στήλης αρνήθηκαν να το παρακολουθήσουν. Αρκέστηκαν στο πρώτο μέρος του θεατρικού παιχνιδιού -συγγνώμη – της εικονικής πραγματικότητας με σύνθημα «βιώσιμη κινητικότητα», εκεί στην οδό Τζανακάκη.
Φάρδυνε η Σκαλίδη;

• Εκεί, άκουσαν, αυτά που και τον περασμένο Μάρτιο του 2018 που πρωτοπαρουσιάστηκε ο σχεδιασμός για νέο ποδηλατόδρομο στο Μεγάλο Αρσενάλι, είχαν ξανακούσει. Ότι, πλέον, ο Δήμος Χανίων «προχωράει σε έργα βιώσιμης αστικής κινητικότητας… Θέλουμε λιγότερο αυτοκίνητο στην πόλη, μεγαλύτερα πεζοδρόμια και ποδηλατόδρομους και καλύτερες αστικές συγκοινωνίες. Δεν είναι “θα” αλλά ενέργειες που έχουν ήδη ξεκινήσει από τον δήμο Χανίων… ο αρχικός σχεδιασμός δημιουργίας ποδηλατόδρομου ξεκινούσε από την οδό Τζανακάκη και έφτανε μέχρι την οδό Χάληδων και δεν συμπεριελάμβανε την οδό Σκαλίδη. Υπήρχε ένα πρόβλημα που εμπόδιζε να συμπεριληφθεί η οδός Σκαλίδη… Το πρόβλημα πλέον λύθηκε και η οδός Σκαλίδη συμπεριλαμβάνεται στο συγκεκριμένο έργο…».
• Όλα τα ρήματα σε χρόνο ενεστώτα! Ακριβώς σαν να εγκαινιάζαμε τον ποδηλατόδρομο. Και για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία για τα «εγκαίνια» ξεκαθαρίστηκε ότι δεν πρόκειται για “ΘΑ”.
• Δηλαδή, αναρωτήθηκαν τα ζωάκια της στήλης, ποιες είναι οι “ενέργειες”; Προκηρύχτηκε η μελέτη – κατασκευή; Με τι ποσόν; Με τι ποσόν είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ το συγκεκριμένο έργο; Διότι, τα 11 εκατομμύρια του ΕΣΠΑ για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπλαση αφορούν και τα άλλα, σχεδιαζόμενα ακόμα, έργα εντός της πόλης.
• Το συγκεκριμένο έργο του ποδηλατόδρομου, τι προϋπολογισμό έχει; Ποιες εγκρίσεις;
• Α! Και σχετικά και με την  ξαφνική ένταξη της Σκαλίδη στον εν λόγω ποδηλατόδρομο, πώς λύθηκε και ποιο ήταν το πρόβλημα που υπήρχε; Διότι μέχρι και τον Ιούλιο η Δημοτική αρχή κατηγορούσε ως “ανώνυμους” τους ποδηΛάτρεις  που ανακοίνωναν και αποδείκνυαν με συγκεκριμένες μετρήσεις ότι ο ισχυρισμός της δημοτικής αρχής ότι είναι στενά τα πεζοδρόμια της Σκαλίδη, δεν στέκει. Στέκει και παραστέκει, απαντούσε οργισμένα η δημοτική αρχή, μόλις δυο μήνες πριν.
• Τι έγινε τώρα; Φαρδύνανε με μαγικό τρόπο τα πεζοδρόμια της Σκαλίδη; Και αφού μπήκε και η Σκαλίδη μέσα, πότε τροποποιήθηκε η μελέτη; Πότε, υποβλήθηκε η τροποποίηση; Πέρασε από δημοτικό συμβούλιο; Και πότε πρόλαβε να πάρει σάρκα και οστά και να μην είναι απλά, ένα προεκλογικό ΘΑΑΑ;

Σε τι διαφέρουν τα “ΘΑ”;

• Και πώς γίνεται να προχωρούμε σε ένα πεζόδρομο -ποδηλατόδρομο χωρίς να τον έχουμε εντάξει σε συνολική κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης;
• Ο ίδιος ο δήμαρχος δεν δήλωσε επίσης, προχθές, ότι  ο «δήμος Χανίων έχει αναθέσει μελέτη σε ειδικούς συγκοινωνιολόγους, οι οποίοι θα κάνουν υποδείξεις για τα έργα που θα κάνουν την καθημερινότητά μας ακόμα καλύτερη»; Πού είναι αυτές οι συνολικές υποδείξεις; Οι οποίες, αφού είναι μόνο «υποδείξεις», γίνονται προφανώς στη βάση της υπάρχουσας κυκλοφοριακής μελέτης. Και δεν το λέει ο δήμαρχος.
• Και πάντως, για την αναγκαιότητα συνολικής κυκλοφοριακής μελέτης δεν μίλησαν στο ΚΑΜ κατά την πρώτη παρουσίαση του εν θέματι ποδηλατόδρομου της Τζανακάκη (18-3-18), εμμέσως πλην σαφώς, οι μελετήτριες Μαρία Μαρινάκη και Αφροδίτη Παπαδάκη; Παρατηρώντας, μεταξύ άλλων, ότι απαιτούνται συνολικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις;
• Και σε τι διαφέρει ο αφορισμός του “ΘΑ” από τη δημοτική μας αρχή, από το ΘΑ των προηγούμενων δημοτικών αρχών; Στο γεγονός ότι μιλούσαν για τροποποίηση της υπάρχουσας κυκλοφοριακής μελέτης, ενώ τώρα η δημοτική αρχή μιλά για σχέδιο «βιώσιμης κινητικότητας που θα ξεκινήσει του… χρόνου»;
• Πάντα ο «Μανώλης με τα λόγια δεν κτίζει ανώγεια και κατώγεια»; Και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο; λένε με ένα στόμα τα ζωάκια…
• Ο Ραν ταν πλαν, όμως, απτόητος επέμενε να ονειρεύεται…

Ονειρο ζω, μη με ξυπνάτε τώρα…

1 σχολιο

  • [MANOS] ~ ~ ~ Απάντηση

    Ο “Μανώλης”, ΔΕΝ υποσχέθηκε ποτέ και σε κανέναν τίποτε. Αντίθετα, είναι ένας από το πλήθος που απλά περιμένουν την υλοποίηση των πολλών “θα” των αρχόντων. Κουράστηκε να περιμένει όμως και ελπίζω μόνο να μην βάλει τα “ρούχα αλλιώς” αλλά να πάρει και πιο δραστικά μέτρα για να αλλάξει τα δεδομένα.

Γράψτε το σχόλιό σας Ακύρωση απάντησης

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.