Μουσείο Τυπογραφείας

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου για το κτιριακό πρόβλημα

sxoleia kissamouΤην δική του πρόταση καταθέτει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου μετά το κτιριακό πρόβλημα που προέκυψε την Παρασκευή.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος «έπειτα από το σεισμό των 6,1 ρίχτερ που σημειώθηκε στις 27/11/2019 και τον έλεγχο που πραγματοποίησε κλιμάκιο της ΚΤΥΠ Α.Ε., το σχολικό συγκρότημα των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Κισσάμου κρίθηκε ακατάλληλο και αποφασίστηκε η κατεδάφισή του. Παράλληλα, αποφασίστηκε η προσωρινή στέγαση των παραπάνω σχολείων στα υπάρχοντα Γυμνάσια της πόλης σε απογευματινή βάρδια, μέχρι την εξεύρεση λύσης για επιστροφή στο κανονικό πρωινό ωράριο.
Μετά από συνεδρίαση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου την Παρασκευή, σχετικά με το ζήτημα της προσωρινής μετεγκατάστασης αποφασίστηκαν τα εξής:
Γνωρίζοντας ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις (πχ. Λέσβος , Αθήνα) υπήρξε άμεση ανταπόκριση και λειτουργία των σχολείων σε πρωινή βάρδια με προκατασκευασμένες αίθουσες, διεκδικούμε ανάλογη, άμεση αλλά προσωρινή (μέχρι την ανέγερση νέου κτιριακού συγκροτήματος) λύση για πρωινή λειτουργία του σχολείου εντός Ιανουαρίου του 2020, για τους εξής λόγους:
1. Η μαθησιακή επίδοση των μαθητών επηρεάζεται αρνητικά από το απογευματινό ωράριο. Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες συνιστούν τη λειτουργία του σχολείου σε πρωινό ωράριο για παιδαγωγικούς και μαθησιακούς λόγους.
2. Διαταράσσονται οι οικογενειακές σχέσεις των μαθητών, οι οποίοι έχουν ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο με την οικογένειά τους.
3. Δημιουργείται πρόβλημα με τις μετακινήσεις των μαθητών και ιδιαίτερα με την επιστροφή τους σε απομακρυσμένες περιοχές κατά τις βραδινές ώρες.
4. Οι μαθητές αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, όπως αθλητισμός, μουσική, ξένες γλώσσες κτλ.
5. Ανατρέπεται ο οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών του σχολείου»

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.