Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Μονομαχίες στον καυτό ήλιο…

Πλούσιο θέαμα, έντονος συναγωνισμός, αρκετός κόσμος, αλλά και ζέστη συνέθεσαν το σκηνικό της  10ης ανάβασης Ομαλού που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο με επιτυχία από την Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων.
Μεγάλος νικήτης του αγώνα, ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC. Ο οδηγός πέτυχε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, κέρδισε και την ομάδα ΕΕ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι, δεν απειλήθηκε σε κανένα σκέλος τόσο του αγώνα όσο και των δοκιμαστικών που πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο, μιας και ο μεγάλος του αντίπαλος ο πολυπρωταθλητής Λεωνίδας Κύρκος, δεν κατάφερε να τρέξει στον αγώνα, έπειτα από μία σοβαρή μηχανική βλάβη που είχε στο Ford Escort WRC στα δοκιμαστικά , την οποία δεν κατάφεραν να  επισκευάσουν. Να σημειώσουμε ότι στον αγώνα είχαν δηλώσει συμμετοχή 65 αγωνιζόμενοι  απ’ όλη την Ελλάδα, ενώ κατάφεραν να τον ολοκληρώσουν 58.
Περνώντας τώρα στις ομάδες και στις κατηγορίες του αγώνα, πρώτος στην ομάδα Α ήταν ο Ευθυμίου Μιχάλης με Ford Escort Cosworth WRC, με δεύτερο τον Παναγιώτη Λιώρη, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi EVO VIII. Στην ομάδα Ν μια εύκολη νίκη πέτυχε ο Παναγιώτης Κύρκος με το Mitsubishi EVO IX. Δεύτερος ήταν το Pegeuot 206 RC του Νίκου Ντούρα, νικητής στην κλάση Ν3, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Xανιώτης οδηγός Λευτέρης Γομπάκης με Honda Civic type R, ο οδηγός κατέλαβε και τη δεύτερη θέση στην κλάση Ν3. Στην ομάδα ΕΕ μέχρι 2000 κ.εκ. τερμάτισε ο Παντελής Βασιλειάδης με το Citroen AX GTI (νικητής στην κλάση Ε10) αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Κώστα Ψιλιώτη με Ford Escort MK2, νικητή στην κλάση Ε/Ε11, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Χανιώτης Σταύρος Σταυρουλάκης με Suzuki Swift, ο οποίος σημείωσε και καλούς χρόνους. Στην ομάδα Α έως 2 λίτρα ο Κώστας Παπαχρήστος ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου με Citroen Saxo VTS. Δεύτερος ήταν ο Γιάννης Τασιόπουλος με το ίδιο αυτοκίνητο και στην τρίτη θέση με μικρή διαφορά ο Ιωάννης Δρακόπουλος με Pegeuot 106 S16.
Περνώντας στις κλάσεις του αγώνα στην Α5 πρώτος τερμάτισε ο Βασίλης Μπατζάνος με Peugeot 106 Rallye δεύτερος ήταν ο Γιώργος Δήμου με VW Polo από το Ηράκλειο και τρίτος ο Φίλιππος Φακουρέλης με Peugeot 106 Rallye επίσης από το Ηράκλειο. Στην κλάση Α6 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Παπαχρήστος με Citroen Saxo VTS, μία νίκη που του δίνει και την πρώτη θέση της κλάσης στο πρωτάθλημα για το 2015. Πίσω του στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιάννης Τασιόπουλος με Citroen Saxo VTS, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο Γιάννης Δρακόπουλος με Peugeot 106 S 16. Στην Α7 είχαμε μία άνετη νίκη του Χανιώτη οδηγού Δημήτρη Φρατζεσκάκη με Ford Fiesta γράφοντας τον πρώτο χρόνο και στα δύο περάσματα. Στη δεύτερη και τρίτη θέση είχαμε τους Εμμανουήλ Κατσαρέλια με Vw Golf III GTi και Γιώργο Ξενοκώστα με Peugeot 106 S 16 KIT CAR αντίστοιχα. Στην κλάση της Α8 μεγάλος νικητής αλλά και τιτλούχος για το 2015, ενώ απομένουν δύο ακόμα αγώνες, ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort Cosworth WRC, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Παναγιώτη Λιώρη με Ford Escort Cosworth WRC,  ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Κωσταντακόπουλος με Mitsubishi EVO VIII. Την κλάση Ν2 κέρδισε ο Διονύσιος Γιαννούλης με Peugeot 106 S16 με δεύτερο τον Πάρη Τασιόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο, στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Ανδρέας Μαραγκάκη με Peugeot 106 S16 από το Ηράκλειο. Στην κλάση Ε10 πίσω από τον Βασιλειάδη τερμάτισε ο Γιάννης Δαμιανάκης με PEUGEOT 205 από Ηράκλειο, ενώ τρίτος ήταν επίσης ένας Ηρακλειώτης ο Μιχάλης Ζερβάκης με ίδιο αυτοκίνητο. Στην κλάση Ε11, πίσω από τον Ψιλιώτη βρέθηκε ο Θανάσης Κουρνιάτης Ford Escort MK2, ενώ στο βάθρο της τρίτης θέσης ανέβηκε ο Χανιώτης οδηγός Αντώνης Κουντουράκης με VW Golf GTI. Στον πρώτο του αγώνα ο Χανιώτης Γιώργος Κουρασμενάκης, με BMW E36 κινήθηκε αρκετά γρήγορα, προσαρμόστηκε εύκολα στις απαιτήσεις του αγώνα και τερμάτισε δεύτερος στην κλάση Ε12, πίσω από τον νικητή Αλέξανδρο Ποσοτίδη με BMW M3.
Τρίτος για την ίδια κλάση τερμάτισε ο Θεόδωρος Μαυροπούλης με BMW M3 E30. Στην κλάση των ιστορικών αυτοκινήτων έως 2.000 κ.εκ. πρώτος τερμάτισε ο Γιώργος Κατσαρός με το Ford Escort RS 1600, δεύτερος τερμάτισε ο Απόστολος Μαρασλής με Ford Escort RS 2000 και τρίτος ο Γιώργος Γαβριηλίδης με Ford Escort RS 2000. Να σημειώσουμε  ότι ο “γερόλυκος” Χανιώτης οδηγός Γιώργος Φραντζεσκάκης για ελάχιστα εκατοστά του δευτερολέπτου, έχασε την τρίτη θέση στην κλάση των ιστορικών αυτοκινήτων έως 2000 κ.εκ. Τέλος για τις κλάσεις της Ν4 και Ε9 που δεν προσμέτρησαν λόγω έλλειψης συμμετοχών νικητές αναδείχτηκαν οι Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi I EVO IX και Σταύρος Σταυρουλάκης με Suzuki Swift αντίστοιχα.

Φωτογραφίες: ΑΡΗΣ ΜΥΡΙΔΑΚΗΣ


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα