Μουσείο Τυπογραφείας

Mercedes-Benz GLS 2016: Η S-Class των SUV

To πρόσφατο παράδειγμα της πρώην Mercedes-Benz ΜL-Class και νυν GLE ακολουθεί η κορυφαία πρόταση της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των SUV.

O λόγος για τη μέχρι σήμερα γνωστή GL-Class, η οποία αποκτά μια σειρά σχεδιαστικών και εξοπλιστικών χαρακτηριστικών που της επιτρέπουν να συνεχίσει την ιδιαίτερα επιτυχημένη, εντός και εκτός ευρωπαϊκών συνόρων, πορεία της.

Το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος είναι αυτό που αναλαμβάνει να δηλώσει την πρόθεση του επιβλητικού σε διαστάσεις SUV να διαφοροποιηθεί από το πρόσφατο παρελθόν του, υιοθετώντας τις πλέον πρόσφατες σχεδιαστικές επιταγές του κατασκευαστή του.

Αντιθέτως, στο πίσω τμήμα οι παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί περιορίζονται σε δευτερεύοντα τμήματα του αμαξώματος όπως τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας.

Ανεξαρτήτως σχεδιαστικών επιλογών, το μήκος των 5,13 μέτρων εξακολουθεί να δηλώνει τον προσανατολισμό ενός τετράτροχου που για την ίδια την Mercedes-Benz αποτελεί την S-Class στην κατηγορία των SUV.

Δεδομένη, λοιπόν, θα πρέπει να θεωρείται η άνεση στο επταθέσιο εσωτερικό, όπως και η επιλογή εξεζητημένων εξοπλιστικών στοιχείων.

Η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα είναι εκείνη που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, φιλοξενώντας μια έγχρωμη οθόνη μεγέθους 8 ιντσών στην κορυφή της.

Αρκετά χαμηλότερα, ανάμεσα στα χειριστήρια των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ξεχωρίζει η επιφάνεια αφής (Touch pad) που η γερμανική φίρμα έχει ήδη ενσωματώσει στις προδιαγραφές μικρότερων προτάσεών της.

Σε επίπεδο ασφάλειας, η GLS δεν θα μπορούσε από το να προσφέρει το σύνολο των εφαρμογών που διαθέτει αυτή τη στιγμή το «οπλοστάσιο» της Mercedes-Benz.

Παρ’ όλα αυτά, τόσο το ενεργό cruise control (DISTRONIC PLUS με λειτουργία Stop&Go) όσο και οι νέοι προβολείς τεχνολογίας LED, παραμένουν στον κατάλογο του προαιρετικά διαθέσιμου εξοπλισμού.

Υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου υπόσχονται τα κινητήρια σύνολα με τα οποία εξοπλίζεται η Mercedes-Benz GLS.

Στην βάση της γκάμας του γερμανικού SUV τοποθετείται ένας εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοσης 258 ίππων.

Ανάλογος είναι ο κυβισμός του εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα της έκδοσης GLS 400 4MATIC που με τη βοήθεια δύο υπερσυμπιεστών καυσαερίων αποδίδει 362 ίππους και 500 Nm ροπής.

Με 455 ίππους –είκοσι περισσότερους σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν- επιστρέφει η οκτακύλινδρη GLS 500 4MATIC, η οποία αποτελεί το τελευταίο «σκαλοπάτι» πριν «κατακτήσει» κανείς στην κορυφή της γκάμας του αυτοκινήτου που φέρει την υπογραφή της AMG.

Σχεδόν 600 ίπποι -585 για την ακρίβεια- περιμένουν τους πιο… τολμηρούς και επιδόσεις που κάλλιστα μπορούν να συγκριθούν με ένα αυθεντικό sportscar.

Με εξαίρεση την πανίσχυρη Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC, όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις του αυτοκινήτου εφοδιάζονται με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ενώ προαιρετικά μπορεί κανείς να επιλέξει τις σχέσεις υποπολλαπλασιασμού και το κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Η διάθεση της Mercedes-Benz GLS στην ευρωπαϊκή ήπειρο αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2015, με τιμές που θα ξεκινούν από τα 62.850 ευρώ (τιμή προ φόρων στη γερμανική αγορά).

Πηγή: auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.