Μουσείο Τυπογραφείας

Μεγάλες καθυστερήσεις στον Β.Ο.Α.Κ. για το καλώδιο διασύνδεσης

Το τμήμα Γαλατάς - Πλατανιάς προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ένα τρίμηνο, χρονικό διάστημα που ο Δήμος Πλατανιά θα ήθελε
να μειωθεί.Aνησυχία για την έγκαιρη ολοκλήρωση της τοποθέτησης του καλωδίου διασύνδεσης ειδικά στο τμήμα από Κολυμβάρι μέχρι Καλυδωνία εκφράζουν τοπικοί φορείς.

Χθες είχε ολοκληρωθεί η σήμανση στο τμήμα γέφυρα Καλυδωνίας- Μελισσουργιό και σήμερα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες.

Χθες είχε ολοκληρωθεί η σήμανση στο τμήμα γέφυρα Καλυδωνίας- Μελισσουργιό και σήμερα αναμένεται
να ξεκινήσουν
οι εργασίες.

Και αυτό γιατί το τμήμα Καλυδωνία- Νοπήγεια που ξεκινάει σήμερα να δουλεύεται έπρεπε να είχε ξεκινήσει πριν από ένα μήνα και αν οι εργασίες δεν προχωρήσουν με γρήγορους ρυθμούς μετά το Μάιο το κυκλοφοριακό «δεν είναι διαχειρίσιμο σε αυτό το κομμάτι».
Οι δήμοι Πλατανιά και Κισσάμου που επηρεάζονται άμεσα από τις εργασίες ζητούν την επιτάχυνση των εργασιών.
• ΧΑΝΙΑ-ΚΟΛΥΜΒΑΡΙ: Αναφορικά με το τμήμα Χανιά- Κολυμβάρι έχει ολοκληρωθεί ένα τμήμα από το Βαμβακόπουλο μέχρι το Γαλατά και από τον κόμβο του Ταυρωνίτη μέχρι το Κολυμβάρι. Οι εργασίες συνεχίζονται στο τμήμα Γαλατάς- κόμβος Πλατανιά. «Το τμήμα Γαλατάς- Πλατανίας είναι νευραλγικό κομμάτι για μας. Θέλουμε τη σμίκρυνση του χρόνου των τριών μηνών, να μην πάει δηλαδή μέχρι το Μάρτιο, να τελειώσουν οι εργασίες νωρίτερα και να ξεκινήσει και δεύτερο συνεργείο στο τμήμα Πλατανιά- κόμβος Ταυρωνίτη. Είναι ένα θέμα που το έχουμε θίξει στον ανάδοχο εδώ και πολύ καιρό» είπε στα “Χ.Ν.” ο δήμαρχος Πλατανιά κ. Γιάννης Μαλανδράκης.
Για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου ο κ. Μαλανδράκης σημειώνει πως «μέχρι τώρα διαπιστώνουμε ότι γίνεται πολύ καλή αποκατάσταση και ελπίζουμε να συνεχιστεί».
• ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ-ΝΩΠΗΓΕΙΑ: Το τμήμα Κολυμπάρι – Νωπήγεια είναι στα όρια του Δήμου Πλατανιά αλλά απασχολεί έντονα το Δήμο Κισάμου καθώς από αυτό το γίνεται όλη η κίνηση προς και από το Μπάλο, τα Φαλάσαρνα και το Λαφονήσι την καλοκαιρινή περίοδο. Ο δημ. Σύμβουλος Κισσάμου που είχε συμμετάσχει στις σχετικές συσκέψεις που είχαν γίνει στην Π.Ε. Χανίων κ. Νεκτάριος Κουμάκης ρωτήθηκε σχετικά από τα “Χ.Ν.” «έχουν γίνει πολλές συσκέψεις για το θέμα αυτό. Το τμήμα Καλυδωνία – Νωπήγεια προγραμματίζονταν να ξεκινήσει στις 15 Δεκεμβρίου και ξεκινάει τώρα γιατί επίσης καθυστέρησε το τμήμα Ταυρωνίτης-Κολυμπάρι. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που θα το βρούμε μπροστά μας. Ο προβληματισμός για όλους μας είναι πως θα αποφύγουμε να γίνονται εργασίες τοποθέτησης του καλωδίου την θερινή περίοδο με τη χρήση φαναριών όπως προβλέπεται για όλο το τμήμα από το Κολυμβάρι μέχρι τα Νωπήγεια. Οι ενδείξεις είναι ότι το έργο δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τέλη Μαΐου όπως θα θέλαμε. Ελπίζουμε ότι οι εργασίες θα συνεχιστούν γρήγορα και σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλες συσκέψεις για να δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε το θέμα». Ο κ. Κουμάκης εκτίμησε πως με βάση τον κυκλοφοριακό φόρτο είναι πολύ δύσκολο το καλοκαίρι να συνεχίζονται οι εργασίες στο τμήμα Κολυμβάρι μέχρι τα Νωπήγεια. «Στο τμήμα Χανιά-Κολυμβάρι οι εργασίες πηγαίνουν καλά και υπάρχει και η εναλλακτική της παλιάς εθνικής οδού, κάτι που δεν υπάρχει για το τμήμα Κολυμβάρι – Νωπήγεια όπου η κίνηση θα γίνεται με φανάρια και εκ περιτροπής, όμως το καλοκαίρι αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί» ανάφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως όλοι οι φορείς είναι υπέρ του έργου γιατί είναι πολύ χρήσιμο για την Κρήτη αλλά ωστόσο ίσως θα έπρεπε να εξεταστεί το ενδεχόμενο να σταματήσουν οι εργασίες για το καλώδιο τους καλοκαιρινούς μήνες στο τμήμα Κολυμπάρι – Νωπήγεια. «Η ελπίδα μας είναι να αυξηθούν οι ρυθμοί των εργασιών σε σχέση με αυτούς προβλέπονταν αρχικά. Διαφορετικά δεν βλέπουμε να προλάβουν να ολοκληρωθούν οι εργασίες μέχρι τέλη Μαίου όπως θα θέλαμε» κατέληξε ο κ. Κουμάκης.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.