Μουσείο Τυπογραφείας

Δ' τάξη Δημοτικού Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης

Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη…

Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Κάποιες απ’ τις εντυπώσεις των παιδιών της Δ’ τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης απ’ τις τηλεδιασκέψεις που είχαν με άλλους μαθητές από το 2ο Δημ. Σχολ. Γρεβενών και το 4ο Δημ. Σχ. Καματερού Αττικής, φιλοξενούνται στον σημερινό Παιδότοπο. Οσες χώρεσαν μαζί με μερικές σχετικές φωτογραφίες… Πολλά, κατάπολλα ευχαριστώ τη γνωστή, και από άλλες εργασίες μαθητών της, δασκάλα της τάξης Σταυρούλα Λαδά, που έστειλε το υλικό μαζί με ένα κατατοπιστικό σημείωμα, σύμφωνα με το οποίο οι τηλεδιασκέψεις αυτές, όπως και κάποιες άλλες ανάλογες, έγιναν στο πλαίσιο ενός προγράμματος φιλαναγνωσίας με τίτλο “Ψηφιακά παραμύθια του τόπου μας”, που υλοποιούν εφέτος…
Συγχαρητήρια και σ’ εσένα και στους μαθητές σου, κυρία Σταυρούλα. Καλή συνέχεια…

Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης, δάσκαλος

Με αφορμή ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που υλοποιούμε φέτος και έχει ως βασικό άξονα τα παραμύθια, η τάξη μας θα παρουσιάσει ύστερα από έρευνα και συνεντεύξεις των μαθητών με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους, ένα παραδοσιακό – λαϊκό (προφορικό) παραμύθι του τόπου μας το οποίο θα επιλέξουν οι ίδιοι οι μαθητές και στη συνέχεια θα το καταγράψουν, θα το μεταφράσουν, θα το εικονογραφήσουν και θα το επενδύσουν μουσικά. Κάτι αντίστοιχο θα κάνει και η τάξη του συνεργάτη μας η οποία θα παρουσιάσει ένα αντίστοιχο παραδοσιακό παραμύθι από τον τόπο τους. Στο τέλος θα ανταλλάξουμε τις δραστηριότητές μας και θα παρουσιάσουμε η μία τάξη στην άλλη το δικό της παραμύθι και θα προσπαθήσουμε να βρούμε κοινά σημεία και διαφορές.
Ηδη η κυρία Καίτη Αλέξη, μια γλυκύτατη γιαγιά, μας επισκέφτηκε στο σχολείο μας και μας διηγήθηκε ένα παραμύθι της Κρήτης. Οι μαθητές άκουσαν με μεγάλη χαρά την αφήγηση αλλά και τις συμβουλές της για μία σωστή ανάγνωση.
Ομως οι δραστηριότητες του έργου “Ψηφιακά παραμύθια του τόπου μας” δεν εξαντλούνται μόνο στην ανεύρεση και ψηφιοποίηση των παραμυθιών αλλά και στην άμεση επικοινωνία των μαθητών των σχολείων που συμμετέχουν στο έργο. Ετσι, πραγματοποιούνται τηλεδιασκέψεις με τάξεις από διάφορα μέρη της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης, ώστε οι μαθητές να γνωρίζονται μεταξύ τους.
Μέχρι τώρα έχουμε μιλήσει με σχολεία από το Σταυράκι Ιωαννίνων, από την Αθήνα και τα Γρεβενά, ενώ αναμένεται και η σύγχρονη επικοινωνία με άλλα ακόμη δέκα σχολεία από Ελλάδα και Ευρώπη
Η δασκάλα της τάξης

Σήμερα στις 3 Δεκεμβρίου 2014 στην τάξη μας στο σχολείο του Ναυστάθμου με τη δασκάλα μας, την κυρία Σταυρούλα Λαδά, κάναμε δυο τηλεδιασκέψεις. Η μία ήταν με την Πέμπτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών και η άλλη με την Τρίτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Καματερού στην Αθήνα.
Στράτος

Μας μίλησαν για το μουσείο μανιταριών και για το τεράστιο ψεύτικο μανιτάρι που βρίσκεται στην πλατεία της πόλης τους.
Κατερίνα

Κάποια κορίτσια από την τάξη μας είπαν τις εντυπώσεις τους από το βίντεο για τα Γρεβενά που μας είχαν στείλει μέρες πριν.
Γιάννης

Μας ενημέρωσαν πως οι Κρητικοί βοήθησαν στην απελευθέρωση των Γρεβενών από τους Τούρκους και γι’ αυτό αισθάνομαι περήφανη για την Κρήτη.
Μας είπαν πως φέτος που γιορτάζουν τα 100 χρόνια απελευθέρωσης, στην παρέλαση ήταν και βρακοφόροι της Κρήτης από τον σύλλογο Κοζάνης. Η κυρία Σταυρούλα τους είπε ότι κι εμείς γιορτάζουμε φέτος τα 100 χρόνια της Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα και ότι έχουμε πολλά κοινά Τέλος, τους τραγουδήσαμε το “Κρήτη μου, όμορφο νησί”.
Λυδία

Επιπλέον, τους αναφέραμε πως μας άρεσαν οι πέτρινες γέφυρες που έχουν αλλά και τα άγρια ζώα, όπως η αρκούδα.
Η Κατερίνα πρόσθεσε ότι της αρέσουν αλλά πως τις φοβάται βέβαια.
Βαγγέλης

Ολη αυτή n διαδικασία ήταν πάρα πολύ ωραία και μου έκανε εντύπωση που μιλάμε με παιδιά που βρίσκονται τόσο μακριά μας.
Σταμάτης

Εκεί, έχουν πάνω από 200 μαθητές και 14 τάξεις. Στο τμήμα της κυρίας Κικής υπάρχουν 11 αγόρια και 9 κορίτσια. Μας είπε πως σε όποιο τμήμα κι αν πηγαίνει, τα αγόρια είναι πάντα περισσότερα! Ο Κώστας πρόσθεσε ότι πάντα νικάμε.
Βασίλης

Επειτα συνδεθήκαμε με την Τρίτη τάξη του Δημοτικού σχολείου Καματερού στην Αθήνα και τη δασκάλα τους, την κυρία Κική. Και αυτοί μας είπαν για το σχολείο τους, πόσα γήπεδα έχουν αλλά ένας-ένας μας έλεγαν τα ονόματά τους.
Ευαγγελία

Επίσης, μας ανέφεραν πως στο μουσείο τους έχουν τους μεγαλύτερους χαυλιόδοντες στον κόσμο.
Κώστας

Μου άρεσε πάρα πολύ που επικοινωνήσαμε με αυτά τα δύο σχολεία και θέλω να το ξανακάνουμε.
Κώστας

Τα συναισθήματά μου είναι χαρά αλλά και λύπη γιατί δεν μπορώ να πάω εκδρομή εκεί…
Κατερίνα

Αυτό που κάναμε σήμερα μου άρεσε πολύ και θα ήθελα να πάμε και μια εκδρομή για να τους γνωρίσουμε καλύτερα. Αυτή ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου!
Βασίλης

Η τηλεδιάσκεψη με την Αθήνα μου άρεσε πολύ γιατί είπαμε πολλά αστεία!
Ηλίας

Η συνάντηση που είχαμε σήμερα ήταν συναρπαστική και πάνω απ’ όλα διδακτική. Αυτό που κάναμε με συγκινεί διότι είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με άτομα από άλλα μέρη της Ελλάδας. Επίσης, δεν ένιωθα ότι μιλάμε σε υπολογιστή. Ενιωθα ότι ταξιδεύω στην πόλη τους.
Δήμητρα

Επικοινωνήσαμε με τους μαθητές των Γρεβενών και με το δάσκαλό τους, τον κύριο Αργύρη. Αφού γνωριστήκαμε, μιλήσαμε πρώτοι εμείς για το σχολείο και τον οικισμό που ζούμε.
Ηλίας

Τους είπαμε για τους δύο ποταμούς των Γρεβενών που βρίσκονται στο χάρτη, τον Αλιάκμονα και τον Βενέτικο. Ο δάσκαλός τους μας απάντησε πως ο Βενέτικος είναι παραπόταμος του Αλιάκμονα.
Αλεξανδριάννα

Αυτές οι δύο τηλεδιασκέψεις μου άρεσαν πάρα πολύ γιατί κάναμε καινούργιους φίλους και μάθαμε περισσότερες πληροφορίες για τα Γρεβενά και το Καματερό της Αθήνας.
Γιάννης

Σήμερα πέρασα φανταστικά γιατί μίλησα με μαθητές από δύο άλλα σχολεία. Εμαθα για τον τόπο τους και μίλησα και εγώ. Πέρασα υπέροχα!
Ευαγγελία

Επειτα, μας παρουσίασαν την περιοχή τους, n οποία λέγεται και πόλη των μανιταριών. Εκεί υπάρχουν 1.350 είδη μανιταριών, ενώ πολλά από αυτά είναι δηλητηριώδη, όπως απάντησαν στον Κώστα που τους έκανε αυτή την ερώτηση.
Σταμάτης

The Design Bar
Maria Orfanoudaki

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.