Αντώνης Μπαρνιάς
(εκπρόσωπος Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Σαμαριάς)
«Πέρα από το είδος του μαζικού τουρισμού (ήλιος, θάλασσα) υπάρχουν και άλλες δραστηριότητες που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα τουριστικό μοντέλο πιο ποιοτικό».
» Και αυτό πέρα από την Πολιτεία θα πρέπει να το αντιληφθούν και οι επιχειρηματίες του κλάδου.
Στηβ Βρανάκης
(υπεύθυνος Google Creative Lab)
«Η Κρήτη έχει μια τεράστια δυναμική μέσα από τα ερευνητικά και επιστημονικά της Ιδρύματα, τους φοιτητές. Το νησί μπορεί να γίνει μια Silicon Valley του κόσμου».
» Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια να έχει και τις στοιχειώδης υποδομές, όπως τηλέφωνα και πρόσβαση στο Διαδίκτυο, τα οποία ακόμα και μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα του νησιού είναι δυσεύρετα!