Μουσείο Τυπογραφείας

AΠΟΨΗ

Η σπουδαιότητα του σλόγκαν

memorableslogan1Δύσκολα καταφέρνει ένας επιχειρηματίας να εντοπίσει το δυνατό χαρακτηριστικό της επιχείρησής του. Και όταν το εντοπίσει, να το κάνει σλόγκαν και να βασίσει όλη τη φιλοσοφία της εταιρείας του πάνω σε αυτό. Πώς ορίζουμε το βασικό χαρακτηριστικό και τι είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε;
Η χρήση πολλών διαφορετικών χαρακτηριστικών προκαλούν σύγχυση. Στόχος δεν είναι να διηγηθούμε μια ιστορία στο κοινό, αλλά να επικεντρωθούμε σε ένα δυνατό πλεονέκτημα και με βάση αυτό να “τρυπώσουμε” στο μυαλό του καταναλωτή.
Βλέποντας τα παρακάτω σλόγκαν μπορεί εύκολα κανείς να αντιληφθεί πως τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Παραδείγματα και εντοπισμός του χαρακτηριστικού:
• «το συνιστούν οι δερματολόγοι»: έχει την υπογραφή των ειδικών
• «πλένει περισσότερα πιάτα από κάθε άλλο απορρυπαντικό»: κερδίζει στη σύγκριση
• «τα μόνα προϊόντα από 100% ανακυκλωμένο χαρτί»: είναι φιλικό προς το περιβάλλον
• «το καλύτερο μικρό αυτοκίνητo της αγοράς»: ξεκαθαρίζει την προϊοντική κατηγορία
• «η Ρώσικη βότκα»: αναφέρει την περιοχή καταγωγής
• «για παιδιά μέχρι 12 ετών»: βασίζεται σε δημογραφικά χαρακτηριστικά
• «για τον άνδρα που δε χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ»: βασίζεται σε ψυχογραφικά χαρακτηριστικά
• «εμπιστευθείτε τη μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων της Ελλάδας»: τονίζει το μέγεθος

Ξεκαθαρίζοντας ότι τίποτα δεν έχει βγει στην τύχη και πίσω από όλα αυτά κρύβεται πολλές φορές πολυετής και σοβαρή μελέτη, πάμε να ορίσουμε το δικό μας μοναδικό πλεονέκτημα. Αρχικά ορίζουμε ένα ευρύ ανταγωνιστικό πλαίσιο και εξασφαλίζουμε την ικανότητα ανάπτυξης της δραστηριότητας σε συσχετισμένους κλάδους, συνυπολογίζοντας τις πιέσεις της αγοράς.
Στη συνέχεια προχωράμε σε έρευνα για το ποιες μεταβλητές θεωρούνται από τους καταναλωτές ως οι πιο σημαντικές και κρίσιμες για την αγορά του προϊόντος μας.
Και κάπως έτσι, έρχεται η έμπνευση…

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.