Μουσείο Τυπογραφείας

Η νέα γενιά της Porsche Macan

porsche_macanΤο Εποπτικό Συμβούλιο της Porsche πήρε την απόφαση ώστε η νέα γενιά του best seller μοντέλου της μάρκας να διατεθεί αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Αυτή η εξέλιξη, αν μη τι άλλο, αντιπροσωπεύει την επέκταση της γερμανικής εταιρείας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης η οποία ξεκινά από φέτος με τη νέα Taycan – το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σπορ όχημα της Porsche – και αμέσως μετά από την Taycan Cross Turismo.

«Η ηλεκτρική κινητικότητα και η Porsche συνδυάζονται τέλεια, όχι μόνο επειδή μοιράζονται μια προσέγγιση υψηλής απόδοσης, αλλά κυρίως λόγω του αθλητικού τους χαρακτήρα», σχολίασε ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Porsche. Και πρόσθεσε: «Μέχρι το 2022 θα επενδύσουμε περισσότερα από 6 δις ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και μέχρι το 2025 το 50% όλων των νέων οχημάτων της Porsche θα έχει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Παρ ‘όλα αυτά, τα επόμενα δέκα χρόνια θα επικεντρωθούμε σε ένα μείγμα κίνησης που θα αποτελείται από ακόμα πιο βελτιστοποιημένους βενζινοκινητήρες, plug-in υβριδικά μοντέλα και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος μας είναι να αναλάβουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στην τεχνολογία αυτή και γι ‘αυτό θα συνεχίσουμε να ευθυγραμμίζουμε σταθερά την εταιρεία με την κινητικότητα του μέλλοντος».

Η απόφαση για την κατασκευή της επόμενης γενιάς της Macan στη μονάδα της Λειψίας λήφθηκε στις αρχές Ιουλίου του περασμένου έτους. Η πραγματοποίηση αυτής της επένδυσης στην ηλεκτροκινητικότητα στη συγκεκριμένη περιοχή δημιουργεί την ευκαιρία να παραχθούν στο μέλλον περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα στην υπάρχουσα γραμμή παραγωγής.

Η επόμενη γενιά της Macan θα υιοθετεί, όπως και η νέα Taycan, την τεχνολογία των 800 Volt και θα βασίζεται στο δάπεδο PPE (Premium Platform Electric) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Audi.

Όπως αναφέρει το 4troxoi, η μονάδα της Porsche στη Λειψία ξεκίνησε να παράγει την Cayenne το 2002 ενσωματώνοντας στο εργατικό δυναμικό της την εποχή εκείνη 259 υπαλλήλους. Έκτοτε, οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου έχουν αναπτυχθεί, με αποτέλεσμα σήμερα η συγκεκριμένη μονάδα να θεωρείται ως μια από τις πλέον προηγμένες και βιώσιμες εγκαταστάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Σήμερα, στη εν λόγω μονάδα παράγονται 90.000 αντίτυπα της Macan. Αμέσως μετά την «ενσωμάτωση» της παραγωγής της Panamera, στη Λειψία απασχολούνται πάνω από 4.000 εργαζόμενοι, με την Porsche να έχει επενδύσει στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου πάνω από 1,3 δις ευρώ

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.