Μουσείο Τυπογραφείας

ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ

Η ελληνικότητα της Μακεδονίας

Ιστορική μελέτη - απάντησις στην παραϊστορία του Αμερικανού Ιστορικού J. Basid

Την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019 έφυγε  από τη ζωή και προπέμθηκε από την Αθήνα στην αιωνιότητα ο σπουδαίος Ελληνας πνευματικός άνδρας (της υψηλής, ευθύνης (ιστορικός, φιλόλογος καθηγητής, πολιτικός, κοινωνικός στοχαστής και ακριβοδίκαιος κριτικός για όλα τα κακώς πραττόμενα πολιτικά, εθνικά, εκπαιδευτικά και ζωτικά θέματα της ελληνικής εξωτερικής και εσωτερικής πολιτικής και δράσης στη σύγχρονη ελληνική διεθνή ροή και ευθύνη.

Με αναγωγές ιστορικής συγκρισιμότητας με το παρελθόν και τα αδιάψευστα δεδομένα του. Βασικά, όπως τώρα, παίζεται και εμπαίζεται σε Διεθνή Ευρωβαλκανική και Ανατολική κλίμακα με ελληνική ευθύνη στο ζωτικής σημασίας για την Ελλάδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ Ζήτημα.
Σαράντος Καργάκος πρόμαχος  κατά των σκοτεινών μεθοδεύσεων Διεθνούς και Ελληνικής συνωμοτικότητας για την επιβολή των ξένων προπαγανδιστικών απόψεων, όπως την «ιστορική» προπαγανδιστική παραϊστορία του αμερικανού-κροάτη ιστορικού J.BASID. Μια επαίσχυντη πρόκληση στην οποία απάντησε ο εκλιπών προ ημερών ΣΑΡΑΝΤΟΣ Καργάκος με πρώτη δημοσίευση στον «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ», που ήμουν κι εγώ παρών. Για να γράψει τότε στον πρόλογο της Β΄ έκδοσης ότι «Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω ως στοιχείο προβολής αυτού του βιβλίου μακροσκελή επιστολή που μου έστειλε παλιός διπλωμάτης και  έξοχος διανοητής. Θα περιοριστώ μόνον σε μια φράση: «ΑΝ, μου γράφει, το βιβλίο αυτό είχε εκδοθεί 20 χρόνια πριν, δεν θα είχε προκύψει η Σκοπιανή εμπλοκή. Θα είχαμε προσθέτει, ένα επαρκές οπλοστάσιο επιχειρηματολογίας να αντιμετωπίσουμε τα φληναφήματα της Σκοπιανής διπλωματίας…..».

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ – ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Η οποία χρησιμοποιούσε τις δήθεν ιστορικές θέσεις του BASID για να πει γι’ αυτές τις θέσεις, στον πρόλογο της έκθεσης του οικονομικού, ότι η Διεύθυνση του Οικονομικού Ταχυδρόμου μου εμπιστεύθηκε να ανασκευάσω τις δήθεν ιστορικές του θέσεις του BASID με τη δυσκολία να έγκειται στο ότι δεν είχα ν’αντιμετωπίσω μια επιστημονική μελέτη, αλλά μια άριστα συντεταγμένη προπαγανδιστική έκθεση που γνωστοποιούσε  ότι η προπαγάνδα δύσκολα ανασκευάζεται από ανθρώπους που δεν είναι διατεθειμένοι να απαντήσουν….. Με τον BASID να εμφανίζεται ως συνήγορος του Μακεδονικού λαού, και κατήγορος των πολιτικών θέσεων της Ελλάδας προκειμένου να ακυρώσει ή να αμαυρώσει όλες τις ιστορικές θέσεις, που δικαιώνουν τις πολιτικές θέσεις της Ελλάδος με αφελείς και αήθεις ισχυρισμούς.
Θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε τις απόψεις του και να τις χαρακτηρίσουμε ως  αναξιόπιστα φληναφήματα  ενός ανώριμου ιστορικού .

Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ
Όμως, αυτή η μελέτη  εκλαϊκεύει ιστορικές θέσεις των Σκοπιανών ιστορικών και όλων αυτών που κόπτονται δήθεν υπέρ των ιστορικών δικαιωμάτων του «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ».
Στην επίμαχη έκδοση του Καναδικού Ιδρύματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ. Περιέχεται σ’ αυτό το επίμαχο κείμενο του κ. Jacqnes Basid με τίτλο «ανά τους αιώνες» διατυπώνει διάφορα αρνητικά σημεία για να πει σ’ ένα από αυτά (σελ. 23 του Βιβλίου του Σαράντου Καργάκου «Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» την προκλητική θέση ότι, οι αρχαίοι Μακεδόνες θεωρούσαν τους Έλληνες δυνητικά επικίνδυνους γείτονες, και πότε ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ….
Όμως, σε όλες τις σελίδες του σπουδαίου βιβλίου η «ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» ο Σ. ΚΑΡΓΑΚΟΣ έχει, με διεθνή αποδοχή, αναιρεί τα προπαγανδιστικά επιχειρήματα της παραϊστορίας του  Αμερικανοκροάτη J. Basid, για να έχουμε φτάσει σήμερα στο σημείο αυτό.
Της Μεγάλης κρίσης των ΠΡΕΣΠΩΝ ο Ρώσος υπουργός εξωτερικών Λαβρώφ να δηλώνει ότι η μεγάλη Ρωσία θα προσφύγει στον ΟΗΕ για την  κατάργησή της….
* * *
ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ
Για την  επιστημονική θεμελίωση της ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ο Σαράντος Καργάκος έχει δημοσιεύσει 60 βιβλία (με κείμενα εκπαιδευτικά, γλωσσικά, κοινωνικά, πολιτικά, Διεθνικά).
Μεταξύ των ετών 2000-2002 κυκλοφορήθηκαν: «Η Ιστορία του ελληνικού κόσμου και του μείζονος χώρου», η Παγκοσμιοποίηση. Για ένα παγκόσμιο σύστημα απολυταρχικής εξουσίας, όπως, και η τρίτομη ιστορία των Αθηνών, 2000 σελίδων, εκδόσεις Gutemberg, τόσα άλλα σημαντικά έργα, που φεύγοντας προχθές από τη ζωή τα άφησε μεγάλη κληρονομιά στους πανέλληνες, αλλά και σε όλους τους μελετητές και τις μελετήτριες του κόσμου. Οι Χανιώτες και οι Χανιώτισσες που τον αγαπούσαμε και μας αγαπούσε, επισκεπτόμενος να μας ομιλήσει κάθε τόσο, τον ευχαριστούμε για το μεγάλο έργο του.

Η ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ
Το μεγάλο πλήθος των πληροφοριών για την αναμφισβήτητη «ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» τελειώνει χιουμοριστικά στο οπισθόφυλλο του βιβλίου, και με ένα σπουδαιότατο κείμενο που παραθέτουμε  βασικά αποσπάσματά του.
1) Στα χρόνια του Φιλίππου Β΄ ιδρύθηκε στην Αθήνα το σωματείο των γελωτοποιών, που είχε την ονομασία του «εξήκοντα» από τον αριθμό των μελών του. Πρόκειται για το πρώτο  «σωματείο ηθοποιών της ιστορίας». Με την πάροδο του χρόνου οι αστειότητες των «εξήκοντα» απέκτησαν πανελλήνια φήμη, ώστε ο Φίλιππος έστειλε χρήματα στην Αθήνα και παρακάλεσε να του στείλουν ένα corpus αστείων εγγράφων.
Αλλά, σε ποια γλώσσα γράφτηκαν;
Είναι προφανές. Ο Φίλιππος να γελά με τα αστεία των Αθηναίων, που απαιτούσαν υψηλή λεκτική δεξιοτεχνία (βλ. τη φράση «αττικόν άλας», γιατί ο Φίλιππος  απλούστατα γνώριζε την ελληνική όχι σαν  ξένη, αλλά ως δική του γλώσσα. Στα πρώιμα εκείνα χρόνια, μόνο οι Έλληνες είχαν αναπτύξει αυτό που οι Γάλλοι ονομάζoυν και ως humeur, και το οποίο προέκυψε  εκ του  ελληνικού «Χυμός»,   μέσω του  λατινικού humor.
Όμως τον Ιανουάριο του 1992 όταν πάντες και πάσαι αλάλαζαν εν χορώ «Μακεδονία ξακουστή…», και φορούσαν δίκην εξαπτέρυγου το «άστρο της Βεργίνας», ο Σαράντος Καργάκος πως  έδωσε στα άρθρα μου μορφή  βιβλίου, όπου στην τελευταία σελίδα διατύπωνε την ΠΡΟΒΛΕΨΗ ό,τι για μια ακόμη φορά η Ελλάδα θα υποχωρήσει και τελικά θα υποκύψει…. θα δεχθεί τον όρο Σλαβική Μακεδονία η Νέα Μακεδονία. Όμως, δεν πρέπει να υποκύψει.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ “ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ”
Η συγγραφή της ιστορίας δεν είναι απλή καταγραφή της πολιτικής δράσης, είναι πολιτική πράξη, διότι έχει σαν σκοπό τη νόθευση, τη νόθευση της αλήθειας και την υπηρέτηση ευτελών πολιτικών επιδιώξεων, είναι φυσικό μεταξύ των ιστορικών να υπάρχουν διάφορες θεωρητικής ή μεθοδολογικής υφής ανάμεσα όμως στην πραγματική ιστορία και στην προπαγανδιστική ιστορία υπάρχει χάσμα και αποτελεί θαύμα το να μπορέσει κανείς να αντικρούσει με επιστημονικό λόγο, δηλαδή με αλήθειες το προπαγανδιστικό ψεύδος και πιο συγκεκριμένα την εσκεμμένα παραποιητική ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΚΑΝΑΔΙΚΑ
Για να πει ο Καργακος οτι θα μπορούσα να υποθέσω ότι ο κ. Jacqnes Basid μετά την αμερικανοποίησή του θ’ αποκτήσει το αίσθημα του «χιούμορ» που διακρίνει τους προηγμένους διανοητικά αγγλοσάξωνες. Δυστυχώς όμως, αυτά που γράφει δεν είναι αστεία. ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ.
Και το ψέμα στην ιστορία των λαών έχει πληρώσει  πολύ συχνά με βαρύτατο τίμημα σε αίμα. Αντί λοιπόν να τον παραδώσω στον ΜΩΜΟ τον θεό των σαρκασμών και της γελοιοποίησης, τον παραδίδω στο κριτήριο της ιστορίας ως ΕΝΟΧΟ ιστορικής απάτης και βάναυσης κακοποίησης της ιστορικής αλήθειας…..
Στα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ και το ΕΠΙΜΕΤΡΟ  ο Σαράντος ΚΑΡΓΑΚΟΣ πλέκει και ΣΚΟΠΩΝΕΓΚΩΜΙΟ).Σ’ αυτό το «ΕΓΚΩΜΙΟ (σελ. 222-225),  εκφράζει ένα «εύγε και μεταεύγε που ανήκει στους Σκοπιανούς  και όχι σε εμάς, διότι, μια χούφτα αυτοί, πεινασμένοι, εσωτερικά διχασμένοι, απειλούμενοι πανταχόθεν, μπόρεσαν να νικήσουν κρατικά,  διπλωματικά και οικονομικά, αφού απορρόφησαν το ελληνικό κεφάλαιο και στάθηκαν άκαμπτοι στις Διεθνείς συναντήσεις . Και άντεξαν στο «ψευτοεμπάργκο» που τους κάναμε

ΕΜΕΙΣ ΕΠΟΙΗΣΑΜΕΝ ΟΥΔΕΝ
Ενώ, οι δικοί μας πολιτικοί υπήρξαν μέγιστοι στα κομματικά, αλλά σκληρότατα στα εθνικά ζητήματα.
Υποδαύλιζαν για ψηφοθηρικούς λόγους την ευαισθησία του λαού, που κατέβαινε σε θυελλώδη συλλαλητήρια  για να στηρίξει τάχα την ελληνική διπλωματία…
Όμως, αν συνεχίσουμε ακόμα (από τότε που έγραψε το βιβλίο της ελληνικότητας της Μακεδονίας, Α΄ έκδοση 2006 και Β΄ έκδοση 2010)  έγραψα στη σελίδα 218 ότι: «αν ακολουθούμε την πολιτική που ακολουθούμε έναντι των Σκοπίων θα βρεθούμε στη θέση που βρέθηκε ο Πάπας Μαρτίνος ο Δ΄ όταν κατά την περίφημη σύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας πληροφορήθηκε ότι ο σπουδαίος μητροπολίτης ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ αρνήθηκε να υπογράψει τότε την ένωση των δύο εκκλησιών και τότε ο Πάπας είπε το εκπληκτικό «Εποιήσαμεν ΟΥΔΕΝ…» Όπως και εμείς τώρα που στην εξωτερική μας πολιτική εναντίον των Σκοπίων συνεχίζουμε να ποιούμεν ΟΥΔΕΝ.

ΠΟΛΥΤΙΜΗ Η ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Σ. ΚΑΡΓΑΚΟΥ
Ομως αυτό το ΟΥΔΕΝ εμείς οι Έλληνες πολιτικοφρονούντες εξακολουθούμε να επιμένουμε ως αυτή την κρίσιμη ώρα, που αγνοούμε ακόμα και τις έγκυρες αναιρέσεις του διεθνούς κύρους γεωστρατηγικού έλληνα καθηγητή Ιωαν. ΜΑΖΗ που απορρίπτει «εν παντί» τα κακώς πραττόμενα  όπως αυτά που κατήγγειλε με τις σκληρές θέσεις του, την Τετάρτη το πρωί στον ραδιοσταθμό του Ηρακλείου, που μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο. Τελειώνοντας το σημερινό κείμενό μου για μια ακόμη φορά επισημαίνω την σπουδαίας σημασίας προγνωστική αγωνιστικότητα του αείμνηστου Σαράντου Καργάκου που από χρόνια τις είχε γράψει και αναλύσει στο διαχρονικής αξίας βιβλίο του Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Κροάτη-Αμερικανού ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ J. BACID. Τώρα, όμως στη Νέα κρίση της Βεργίνας μετά και τις γεωστρατηγικές δηλώσεις, ο καθηγητής Ιωάννης Μάζης με δηλώσεις Διεθνούς εγκυρότητας επιβεβαιώνει τις θέσεις του ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΚΑΡΓΑΚΟΥ και θέτει καθολικά όλες τις συμφωνίες σε αμφισβήτηση…

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.