Μουσείο Τυπογραφείας

Η Audi παρουσιάζει εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης στη Φρανκφούρτη

w12-143503thumbnail_Impressionen_2611Από νωρίς σήμερα το πρωί άνοιξαν οι πύλες της 67η Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Σήμερα και αύριο θα επισκεφθούν την έκθεση οι εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης και από την Πέμπτη 14 Σεπτέμβριου θα αρχίσει η προσέλευση του κοινού.

Στην 67η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, πρόκειται να παρουσιασθούν σήμερα και πολλές νέες τεχνολογίες οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση της ασφάλειας που παρέχουν τα αυτοκίνητα.

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η προσπάθεια της Audi να βελτιώσει την αυτόνομη οδήγηση. Το νέο Α8 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που σχεδιάζεται για αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3 σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές.

Σε διεθνείς και εθνικές οδούς με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας και με διαχωριστική νησίδα ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, το AI traffic jam pilot της μάρκας αναλαμβάνει την οδήγηση σε αργή κυκλοφορία μέχρι 60 χλμ./ώρα. Το σύστημα χειρίζεται την εκκίνηση από στάση στάθμευσης, την επιτάχυνση, τη διεύθυνση και το φρενάρισμα στη λωρίδα όπου κινείται το όχημα.

Αν ο οδηγός έχει ενεργοποιήσει το traffic jam pilot με το κουμπί ΑΙ της κεντρικής κονσόλας, μπορεί να πάρει το πόδι του από το γκάζι και τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερο χρόνο. Δεν χρειάζεται να παρακολουθεί συνέχεια το όχημα και – ανάλογα με το τι επιτάσσει ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας της κάθε χώρας – μπορεί να στραφεί σε άλλες δραστηριότητες που υποστηρίζονται από το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου. Ο οδηγός πρέπει να βρίσκεται σε εγρήγορση και να μπορεί να αναλάβει ξανά την οδήγηση όταν το σύστημα τον ειδοποιήσει.

Το ΑΙ traffic jam pilot της Audi βασίζεται σε δύο τεχνολογίες, τις οποίες πρώτη η Audi παγκοσμίως ενσωματώνει ως στάνταρ: Το κεντρικό σύστημα ελέγχου της υποστήριξης του οδηγού (zFAS), το οποίο δημιουργεί μια εικόνα του περίγυρου του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της οδήγησης καθώς επεξεργάζεται τις πληροφορίες των αισθητήρων.

Ταυτόχρονα, γίνεται μια άλλη προώθηση πληροφοριών στη μονάδα ελέγχου του ραντάρ. Στο μεταξύ, ο λέιζερ ανιχνευτής – η δεύτερη καινοτομία – παρέχει λεπτομερή στοιχεία για αυτοκίνητα που εισέρχονται στη λωρίδα κυκλοφορίας και για κατασκευές που βρίσκονται παράπλευρα του δρόμου, για παράδειγμα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.