Μουσείο Τυπογραφείας

Η απαξίωση των ζωών μας… η ντροπή… ΒΟΑΚ

Πριν μερικές μέρες χτυπούσαν πένθιμα οι καμπάνες ….γιατί αποφάσισε ο Σουλτάνος να μετατρέψει την Αγία Σοφία από ιστορικό Μουσείο σε μουσουλμανικό τέμενος. Κι όπως παρατήρησε εύστοχα κάποιος φίλος, οι καμπάνες θα έπρεπε να χτυπούν για όσες μέρες χρειασθεί πένθιμα για έναν άλλο λόγο.
Θα έπρεπε οι πολίτες της Δυτικής Κρήτης να ξεχυθούν στους δρόμους οργισμένα και να απαιτήσουν αυτό που απολαμβάνουν όλοι οι Έλληνες : την ασφαλή μετακίνηση τους εντός τη περιοχής τους. Να διεκδικήσουν να σέβεται τις ζωές τους πρώτα απ όλους το κράτος … η Περιφέρεια….. και οι Δημοτικές Αρχές του Νομού.
Οι καμπάνες θα έπρεπε να χτυπούν για τους αθώους…. ο καθένας μας θα μπορούσε να είναι στην θέση τους…. που σκοτώθηκαν πάλι, στον τελευταίο εθνικό δρόμο καρμανιόλα που έχει μείνει στην Χώρα. Θα έπρεπε να χτυπούν για την αδιαφορία και την ανικανότητα των παραπάνω εξουσιών. Θα έπρεπε να χτυπούν για την κοροϊδία των παραπάνω εξουσιών σε βάρος των πολιτών της Δυτικής Κρήτης.
Θα έπρεπε να χτυπούν και να απαιτήσουν εδώ και τώρα, αφού είναι ανίκανες οι παραπαίω εξουσίες, ας καρφώσουν τουλάχιστον στον υπάρχοντα δρόμο πλαστικά πασαλάκια, που να μην μπορεί ο κάθε ένας να μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα.
Και επειδή κάποιος φταίει ας ξεκινήσουμε από το Σήμερα πηγαίνοντας προς το Χθες. Ένας χρόνος πέρασε και η σημερινή κυβέρνηση με Χανιώτη πρωθυπουργό δεν φαίνεται να έχει δρομολογήσει κάτι για τον ΒΟΑΚ, ενώ κόπτεται και εξαγγέλλει άλλες επενδύσεις με fast track διαδικασίες. Απ ότι φαίνεται η επένδυση του Ελληνικού, είναι σημαντικότερη,απ αυτήν του ΒΟΑΚ, γιατί εκεί μιλάμε για εκατομμύρια κέρδη, ενώ για τον ΒΟΑΚ μιλάμε για εκατοντάδες νεκρούς. Εδώ τίθεται το ερώτημα ο Βόρειος Οδικός Άξονας δεν είναι στρατηγική επένδυση εθνικής σημασίας σε μια παραγωγική Περιφέρεια, που συμμετέχει με υψηλό ποσοστό στο ΑΕΠ της Χώρας ;
Να δούμε όμως και το χθες : ΄κυβερνήσεις όλων των αποχρώσεων το μόνο που έπρατταν ήταν να σπαταλούν τα χρήματα των φορολογουμένων για να παράγουν μελέτες . Ο κ. Σπίρτζης για 4.5 χρόνια το μόνο που έκανε ήταν να μας κοροϊδεύει, λέγοντας μας ότι έχουν γίνει όλες οι προεργασίες, για να ξεκινήσει το έργο. Τώρα διαπιστώνουμε, ότι η ωριμότητα του ΒΟΑΚ είναι περίπου όπως αυτής του ΝΟΑΚ. Το θυμάστε αυτό το ανέκδοτο με τον Νότιο Άξονα ;
Και καλά το κράτος εξουσία αδιαφόρησε από την μεταπολίτευση και μετά… ο σημερινός δρόμος είναι έργο της Χούντας….. εμείς εδώ τι κάναμε ;
Η περιφερειακή κυβέρνηση που απαιτεί και διαχειρίζεται τους πόρους από την κεντρική εξουσία, τι απαίτησε και τι έργα έκανε στην Δυτική Κρήτη ; Από τις εκλογές του Νοεμβρίου το 2010 κυβερνά ο σημερινός, σαν πρώτος αιρετός Περιφερειάρχης Κρήτης, ο οποίος λόγω απραξίας στην Δυτική Κρήτη, δικαίως διεκδικεί τον τίτλο του Νομάρχη Ηρακλείου. Δέκα χρόνια αυτός και οι Υπονομάρχες του μπορούν αλήθεια να μας πουν ποια έργα έκαναν στον Νομό ; Γιατί από τα χρήματα που διοχετεύονται στο Νησί ένα μέρος θα έπρεπε να κατευθύνεται αναλογικά στα Χανιά. Βέβαια απαντώντας στην τελευταία προεκλογική περίοδο, στις κατηγορίες, ότι τα μεγάλα έργα γίνονται όλα στην Ανατολική Κρήτη, μας είπε με περίσσιο θάρρος, ότι δεν φταίει αυτός, αν οι θεσμικοί φορείς του Νομού αδιαφόρησαν για τα σημαντικά έργα στα Χανιά.
Σαφής κατηγορία εναντίων των δικών του ανθρώπων εδώ στα Χανιά. Να θυμίσουμε όμως στον κ. Περιφερειάρχη, ότι αυτός τους επέλεξε. Να του θυμίσουμε ακόμα, ότι πρωτοστάτησε για την πώληση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης στην Fraport, ενώ δεν διακρίναμε να έχει τον ίδιο ζήλο για για την κατασκευή του ΒΟΑΚ στην Δυτική Κρήτη, όσο στην Ανατολική.
Αλλά πέραν του Αντιπερειφερειαρχη, που τον ορίζει πλέον ο Περιφερειάρχης….δώρο ΣΥΡΙΖΑ προς τον Μέγα Άρχοντα του τόπου για την συνεργασία τους….. υπάρχουν και οι τοπικοί βουλευτές καθώς και οι Δημάρχοι, οι οποίοι μετά και το τελευταίο τραγικό περιστατικό περιμέναμε ότι θα απαιτούσαν να ξεκινήσει επιτέλους αυτό το ζωοφόρο έργο. Απο την συμπεριφορά τους κρίνω ότι δεν τους απασχολεί.
Από τις αντιδράσεις μας εδώ στα Χανιά φαίνεται ότι δεν απασχολεί ότι δεν απασχολεί ούτε τους πολίτες.

5 Σχόλια

  • [Γιώργος Κιαγιάς] ~ ~ ~ Απάντηση

    Πολύ σωστά αυτά που λες Σήφη! Μια πρόταση μου μόνο: εκεί που λες να μπουν πλαστικά κολωνάκια θα πρέπει να μπει διαχωριστική μπαριέρα, να μπει δηλαδή περίπου 500 μέτρα πριν και μετά τις μεγάλες στροφές. Επίσης πρέπει να υπάρχει σε αυτόν τον άθλιο δρόμο γενικό όριο ταχύτητας στα 100 και αυτό το 100 να αναγράφεται σε τακτά διαστήματα με κόκκινα γράμματα στο οδόστρωμα, να υπάρχουν μετά συστηματικοί έλεγχοι και αρκετές κάμερες και η παραβίαση του 100 χλμ/ω να τιμωρείται αυστηρά και παραδειγματικά.

  • [Manos] ~ ~ ~ Απάντηση

    Πολύ σωστά όλα αυτά αλλά συγνώμη, είναι μπαλώματα. Πριν λίγες μέρες ήμουν εκτός Κρήτης και κινήθηκα οδικώς στους μεγάλους δρόμους, στην κυριολεξία, της βόρειας Ελλάδας. Χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων με απίστευτες ταχύτητες για τα δεδομένα του νησιού μας αλλά με την “ΤΕΡΑΣΤΙΑ” ασφάλεια που προσφέρουν τα διαζώματα, είτε τα κανονικά είτε τα μεταφερόμενα, που σημειωτέον είναι και αυτά τσιμεντένια. Πλήρωσα αρκετά σε διόδια αλλά η ΑΣΦΑΛΕΙΑ που μου παρείχε ο δρόμος με αποζημίωσε και με το παραπάνω. Επίσης, αυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρων ήταν τα διάσπαρτα συνεργεία συντήρησης όπου υπήρχαν απαιτήσεις ή στο δρόμο ή στα διάφορα σημεία ελέγχου. Εδώ ΔΕΝ θέλουμε να ακούσουμε για διόδια. Αλλά τότε ποιος θα τον συντηρεί σε τέτοιο επίπεδο ασφαλείας ώστε να δικαιολογεί την ύπαρξή του. Η ουσία είναι ότι αν ΔΕΝ φτιαχτεί σωστά και στην κυριολεξία με ό,τι κόστος, τότε συγνώμη αλλά ΔΕΝ κάνουμε τίποτα. Μπορεί να “ακουγόμαι” υπερβολικός αλλά δυστυχώς είναι η αλήθεια. Οι νεκροί ΜΑΣ, στοιχίζουν στη χώρα μας περισσότερο από το οποιοδήποτε κόστος ενός σωστού ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ. Αυτό μάλλον δεν μετράει για κάποιους. Με εκτίμηση!

  • [Manos] ~ ~ ~ Απάντηση

    Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθώ, οι μεγάλες ταχύτητες που αναφέρω είναι εντός του νόμιμου ορίου του εκάστοτε τμήματος των αυτοκινητόδρομων και το μέγιστο ήταν τα 130 χλμ/ώρα! Επίσης τα 100 χλμ/ώρα για το δικό μας δρόμο είναι υπερβολικά πάρα πολλά για το μεγαλύτερο μέρος του.

  • [Γιώργος Κιαγιάς] ~ ~ ~ Απάντηση

    Κύριε Μάνο, τα 100 που πρότεινα ήταν η μέγιστη ταχύτητα για τα σημεία που θα επιτρέπουν την πιο μεγάλη ταχύτητα, αυτό βέβαια σημαίνει πως σε άλλα σημεία θα υπάρχει πιο χαμηλό όριο. Επίσης, μιλάτε για μπαλώματα και αυτό είναι σωστό, μόνο που εδώ χρειάζονται τα μπαλώματα ώσπου γίνει η σωστή δουλειά που σωστά περιγράφετε. Αν υπήρχε διάζωμα στην στροφή που έγινε το τραγικό ατύχημα, δεν θα είχε συμβεί τίποτα.

  • [Manos] ~ ~ ~ Απάντηση

    Ναι, εσείς σωστά τα λέτε και εγώ κατάλαβα τι εννοούσατε κύριε Κιαγιά αλλά στην Ελλάδα όπως ξέρετε κάποια πράγματα πρέπει να εξηγούνται καλύτερα επειδή κάποιοι ΔΕΝ μπορούν να τα δουν στην σωστή τους διάσταση και τα παρερμηνεύουν νομίζοντας ότι όντως θα μπορούν να κινηθούν με αυτές τις ταχύτητες σε αυτόν τον δρόμο. Επίσης, αυτό που λέω για μπαλώματα δυστυχώς πάλι αν δεν απαιτείσεις αυτό που θες θα σου δώσουν αυτό που θέλουν. Και ίσως οι μπαριέρες και τα κολονάκια να τους φανούν φτηνότερα. Είμαι της γνώμης και φαντάζομαι ότι συμφωνείτε, πως ΔΕΝ πρέπει να κάνουμε παζάρια σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια μας. Με εκτίμηση!

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.