Πρόκειται για τον τρίτο τύπο αμαξώματος της 12ης κατά σειρά γενιάς της Toyota Corolla – ενός μοντέλου που από το 1966 μέχρι και σήμερα έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη σε 150 χώρες ανά των κόσμο πάνω από 46.000.000 αγοραστών. Όπως συμβαίνει τόσο με την Hatchback έκδοση που οδηγήσαμε στην πόλη της Μαδρίτης, όσο και με την Touring Sports εκδοχή, η Sedan «πατά» στην πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) GA-C, την οποία είδαμε να υιοθετούν τόσο τα Prius και ο αντικαταστάτης του Avensis, το νέο Camry, όσο και το C-HR. Σχεδιαστικά, η Toyota υιοθέτησε για την 4θυρη εκδοχή του μοντέλου μία ακόμα πιο αιχμηρή «γλώσσα» με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Από πλευράς μεγέθους, η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει μόνο το μήκος του μεταξονίου (2,7 μ.), το οποίο είναι το ίδιο με εκείνο της έκδοση Touring Sports.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr