Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

H ελληνικότητα της Μακεδονίας

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΪΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ J. BACID

(Β΄ κείμενο, ακολουθεί το Γ΄ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ)
ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ
ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ
ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ
ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΘΗΝΑ  2006

Η ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΕΡΒΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ, ΑΚΟΜΑ Ο,ΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ, ΓΙΑΤΙ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΪΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΩΝ Χ.Ν. ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ΟΜΩΣ ΩΣ ΤΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

Αποφάσισε, με Συνοδική απόφαση όλων των μελών της να ομιλήσει, αντί να συζητήσει για να εκφράσει προς όλους την αντίθεσή της  για την μη χρήση του όρου «Μακεδονία» ή παραγώγου αυτού για την ονομασία των Σκοπίων. Τονίζοντας, στο κείμενο της απόφασής της ότι οι Κρήτες έχουμε ευθύνη και Ιερό χρέος έναντι του αίματος των ενδόξων προπατόρων των Κρητών Μακεδονομάχων. Οι οποίοι το 1903-1908 ήταν 3015 και 39 οπλαρχηγοί.
Τη σημαντική αυτή απόφαση της Εκκλησίας Κρήτης άλλαξε και τη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος. Με  επεξήγηση ότι η πρώτη απόφαση της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος παρανοήθηκε.
Όμως, με τελευταία απόφαση της Δ.Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος το περασμένο Σάββατο 17 Ιανουαρίου είχε αποφασίσει Ιερό Μνημόσυνο για τον Παύλο Μελά  και τους Μακεδονομάχους στον τόπο που έπεσαν. Με επεξήγηση ότι ήταν ξεκάθαρη η θέση της Δ.Ι.Σ. για την μη αποδοχή της όποιας χρήσης της λέξης ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στο τελικό, όνομα των Σκοπίων.
Ενώ για τα συλλαλητήρια είναι ελεύθερη, κατά συνείδηση η συμμετοχή κληρικών.
Πάντως, και στην προεδρία της Δημοκρατίας έχει δημιουργηθεί σοβαρός προβληματισμός, καθώς και στα κόμματα, τους αρχηγούς των οποίων ενημέρωσε κατ’ ιδίαν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας. Με κεντρικό θέμα το Σκοπιανό, αλλά για την κρισιμότητα όλων των εθνικών θεμάτων μας. Για να δημιουργείται μια νέα συναίσθηση της ευθύνης όλων μας απέναντι στην ως τώρα μη απόδοση ιδιαίτερης σημασίας σε αυτά.

ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΣ
Το βιβλίο του Σαράντου Καργάκου « ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» με υπότιτλο: Ιστορική Μελέτη-απάντηση στην παραϊστορία του Αμερικανού ιστορικού J. Bacid έχει 286 σελ. Αυτές τις σελίδες ο συγγραφέας Σαράντος Καργάκος – μετά τον πρόλογο στην έκδοση του 2006 και στον πρόλογο της έκδοσης του οικονομικού ταχυδρόμου προτάσει τις θέσεις του J. Bacid, ιστορικού «συνηγόρου» του Σκοπιανού λαού και κατήγορου  των πολιτικών θέσεων της Ελλάδας. Τίτλος αυτού του βιβλίου (στην αμερικανική γλώσσα) είναι  THROUGH THE AGES (ανά τους αιώνες) που ο Καργάκος στον κατάλογο των περιεχομένων του βιβλίου του το αναλύει συνολικά στις κάτωθι ενότητες:  1) Η υπόθεση, 2) οι Μακεδόνες και οι Έλληνες, 3) Η Μακεδονική και άλλες γλώσσες, 4) περίληψη και 5) «ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ».
Επίσης στο σημερινό μας κείμενο θα αναφερθούμε (λόγω χώρου)  στην περίληψη και στα ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ όπως το ίδιο θα  κάνουμε και για την πολυσέλιδη αναφορά, στο επίμαχο θέμα  Σαράντου Καργάκου που θα αναφερθούμε στα Συμπεράσματα, τα «δια ταύτα» και στο ΕΠΙΜΕΤΡΟ.

Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ  BACID, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ
…Είναι κοινός τόπος ότι τα βόρεια σύνορα της αρχαίας Ελλάδας εκτείνονταν από τη σύγχρονη πόλη της Πρέβεζας (Μακεδονική λέξη που σημαίνει πόλη του πορθμείου) ή από την Κέρκυρα ως την κοιλάδα των Τεμπών, νότια από τον Όλυμπο.
Στην αρχαιότητα, η Μακεδονία ήταν ένας βόρειος γείτονας της Ελλάδας, ποτέ μια επαρχία της.

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΤΟΥ J. BΑCID
Ο Αλέξανδρος μιλούσε Μακεδονικά και ήταν περήφανος για την εθνότητά του.
Ωστόσο, η Μακεδονική γλώσσα στην εποχή του δεν είχε γραπτή χρήση. Η πρώτη μητρική γραπτή γλώσσα της Μακεδονίας ήταν το ιδίωμα που ονομάστηκε ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ή παλαιό εκκλησιαστικό Σλαβικό.
Παρόλο που ο Αλέξανδρος μιλούσε Ελληνικά, αγαπούσε, τον Όμηρο και σεβόταν το δάσκαλο του τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, υπάρχουν πολλά στοιχεία που μαρτυρούν ότι μισούσε και περιφρονούσε τους έλληνες των ημερών του, και κατέστρεψε πλήρως την Θήβα. Η ασιατική του αυτοκρατορία, ονομάστηκε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, όχι ΕΛΛΑΔΑ, αφού κέρδισε με ένα στρατό 35000 Μακεδόνων και μόνο 7600 ελλήνων. Μάλιστα λέει ότι: Οι έλληνες διακρίθηκαν στο πλευρό των περσών. Για παράδειγμα στη Μάχη της Ισσού..

ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
του Αλεξάνδρου συγκρούστηκε με ένα λεφούσι (ασιατικό) που περιελάμβανε γύρω στους 30.000 έλληνες μισθοφόρους που πολέμησαν για τους Πέρσες.
Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του στην Ασία ο Αλέξανδρος  έδιωξε τον αγγελιοφόρο που του είχε φέρει τα νέα για ένα πόλεμο μεταξύ των ελλήνων, λέγοντας:… Δεν με ενδιαφέρουν εμένα οι Μυομαχίες, ακόμα όμως, ο συγγραφέας της επίμαχης έκδοσης του Καναδικού Ιδρύματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ με τον τίτλο: ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ο ιστορικός J. Bacid γράφει ότι: «ο Αλέξανδρος δεν μπορούσε να δει τον εαυτό του σαν έλληνα, γιατί η μητέρα του ήταν από την Ήπειρο, μια περιοχή που ήταν περισσότερο Ιλλυρική και λιγώτερο Ελληνική, τον δε πατέρα του οι έλληνες των ημερών του τον αποκαλούσαν «Βάρβαρο».

ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΚΟΠΙΡΑΪΤ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Και το πιο σημαντικό είναι ότι: Ο Αλέξανδρος έλεγε στους αιγυπτίους ότι ο θεϊκός πατέρας του ήταν ο δικός τους Βασιλιάς ΑΜΜΩΝ.
Μάλιστα αφού κατέκτησε  Μεσοποταμία, Περσία και την κοιλάδα του Ινδού ποταμού, πίστεψε πως ήταν θεός  διατάζοντας τους έλληνες υπηκόους του να δεχτούν τη θεία φύση του, ακόμα, είναι πιθανό το μακεδονικό «Μιγδόνες» να ήταν η βάση του ονόματος «Μακεδονία» που έτσι έγινε το συλλογικό όνομα όλων των διαφόρων λαών της Μακεδονίας. Με την τελευταία αυτή μορφή οι διάφοροι λαοί της Μακεδονίας έγιναν παγκόσμια ΓΝΩΣΤΟΙ. Ακόμα και οι αρχαίοι έλληνες πήραν πράγματι μέρος στη διαμόρφωση και στην εκλαΐκευση του ονόματος αυτού, τούτο δεν παρέχει σήμερα στην Ελλάδα το copyright του ονόματος «Μακεδονία», λέει ο κ. ο BACID

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΟ
Για να πει ο ιστορικός BACID στο «ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ» τα εξής- επίσης προκλητικά και πραγματικά ανιστορικά, γράφοντας:
«ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ» οι ισχυρισμοί που επικαλείται η  Ελλάς ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες ήσαν Έλληνες, ότι η μητρική τους γλώσσα ήταν τα ελληνικά και ότι η Μακεδονία ήταν περιοχή της Ελλάδας είναι ΟΛΟΙ ΛΑΘΕΜΕΝΟΙ. Η ιστορική αλήθεια είναι ότι η Ελλάς κατοικείτο από Έλληνες και η Μακεδονία ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ. Πάντως νέα παρουσία Ελληνικών αποικιών στις ακτές της Μακεδονίας, που ο Φίλιππος Β΄ τις κατέστρεψε δεν μετέβαλαν τον εθνικό χαρακτήρα της Μακεδονίας. Με τον ίδιο τρόπο, και πολύ ισχυρότερη και μακροχρονιώτερη ελληνική παρουσία  στην Αίγυπτο που δεν μετέτρεψε την αφρικανική αυτή γη, σε περιοχή της Ελλάδας. Οι αρχαίοι ήξεραν που τελείωνε η Ελλάδα και που άρχιζε η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Πιστεύον ότι ο ΟΛΥΜΠΟΣ ήταν στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Ο ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Eτσι, ο γεωγράφος ΣΤΡΑΒΩΝ αποκαλεί τον ΟΛΥΜΠΟ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΟΥΝΟ της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ θέσεις του BACID που αποτελούν την πλήρη πρόκληση των αιώνων, όμως ο Ζάεφ σήμερα  δήλωσε ότι η Ελλάδα δέχεται πιέσεις από την Αμερική για το όνομα Μακεδονία.

ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ
Απόλυτες θέσεις μίσους και αλυτρωτισμού, αλλά και παγκόσμιας και ευρωπαϊκής αμφισβήτησης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στα θεμέλια του οποίου αναπτύχθηκε ολόκληρος ο Ευρω-Δυτικός πολιτισμός. Για να τολμήσει ο J. Bacid να αυτοχειροτονηθεί (με το αζημίωτο) να αμφισβητήσει ακόμα  και τον Όλυμπο (κατοικία του Δωδεκάθεου των Ελλήνων, για να μας πει ότι ο Όλυμπος ανήκει στον Όλυμπο, που τον διεκδικεί ο αλυτρωτικός Μακεδονο-Σκοπιανός ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ και προπαγανδισμός της Καναδο-Αμερικανκής προσπάθειας μυστικών υπηρεσιών που φανερώνουν προκλητικούς Γεωστρατηγικούς σχεδιασμούς για τα σημερινά και τα αυριανά Βαλκάνια. Που μετά  τη Σοβιετοκρατία Δυτικά οδηγήθηκαν σε πολεμικές καταστροφές. Για να δημιουργηθούνε κράτη, όπως και το Σκοπιανό πρόβλημα. Το οποίο όμως τώρα με την επιδίωξη ένταξης στο ΝΑΤΟ οξύνθηκε.

Ο ΝΙΜΙΤΣΙΣΜΟΣ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΝΕΝΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Αυτή των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ ενεργοποιείται τώρα από την πολιτική του ηγεσία και τη δική μας να συζητήσουν μια άμεση επίλυση του Σκοπιανού με αποδοχή και με τις προτάσεις του ανθέλληνα κ. Νίμιτς ο οποίος τώρα τόσα χρόνια επιμένει σε μονομερή ή διπλομερή παραχώρηση του  ονόματος «Μακεδονία».
Όμως, η Ευρώπη, στη νέα της προσπάθεια να ξαναδημιουργηθεί – μέσα από τη βαριά κρίση που ακόμα τη μαστίζει, ασκεί πολιτική ένταξης όλων των μικρών και μεγάλων κρατών των Βαλκανίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που διασφαλίζεται μια ευρύτερη ευρωπαϊκή οντότητα. Με αυτή να αντιμετωπίζει και την πολύπλευρη Γεωστρατηγική, Γεωοικονομική και Ορθοδοξοθρησκευτική διείσδυση της Ρωσίας.
Μια ένδειξη τώρα της ευρωπαϊκής πολιτικής είναι η απόφαση της Ε.Ε. να αναλάβει η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ τη νέα προεδρία της Ε.Ε. χωρίς να επιθυμεί τώρα,  η Ε.Ε. να υπάρξει μια αναταραχή για το Σκοπιανό στα Βαλκάνια.

ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Όμως, η επικίνδυνη αναταραχή που δημιουργείται από τον ΣΚΟΠΙΑΝΟ αλυτρωτισμό δείχνει ότι η Σκοπιανή Μακεδονία μας τοποθετεί κάτω από τον Όλυμπο και την κατοικία των αρχαίων θεών μας, της Μεγάλης Ιστορίας μας, τη μυθολογία μας και του αρχαίου πολιτισμού μας.
Χωρίς ο αλυτρωτισμός αυτός να έχει κανένα φραγμό διεκδίκησης Θεσσαλονίκης, Αιγαίου κ.λπ.
Πάντως, όλες οι ελληνικές τάσεις για να βρεθεί λύση (εδώ και τώρα) στο Σκοπιανό με δευτερεύουσας σημασίας να υπάρχει το όνομα Μακεδονία φαίνεται να έχουν προβληματίσει και τον πρωθυπουργό που συζήτησε και ενημέρωσε όλα τα κόμματα, με πρώτο τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος απέκλεισε το διπλό όνομα για τα Σκόπια. Ενώ  με τη γενικευόμενη αντίδραση για το δεύτερο συλλαλητήριο στην Αθήνα έχει θορυβηθεί και η εκκλησία της Ελλάδος και ιδιαίτερα ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

Η ΙΕΡΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΥΠΟΣΚΕΛΙΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Τον οποίο υποσκέλισε η Ιερά επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας Κρήτης με Συνοδική απόφαση της στις 16 Ιανουαρίου 2018 και με εγκύκλιό της που εξέδωσε και απέστειλε στις 22 Ιανουαρίου 2018 προς όλους τους αιδεσιμώτατους κληρικούς, οσιωτάτους μοναχούς και τον ευσεβή Λαό της εκκλησίας της Κρήτης.  Μια εγκύκλιο (με την αφορμή της οποίας θα ασχοληθούμε ευρύτερα για τις αξιόλογες, εκκλησιαστικές και κοινωνικές δυνατότητες, πέρα από πολιτικές αναμίξεις και σκοπιμότητες.
Όμως, την εγκύκλιο της 22ης Ιανουαρίου αναφέρουμε το κύριο απόσπασμα: …. «η Ιερά επαρχιακή Σύνοδος της εκκλησίας της Κρήτης  στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, δεν επιθυμεί, ούτε έχει τη δυνατότητα να αναλάβει άλλους ρόλους οι οποίοι δεν της ανήκουν

ΕΠ’ ΟΥΔΕΝΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Η εκκλησία γνωρίζει πολύ καλά τον ρόλο αι την ευθύνη της, έναντι των πραγμάτων και των εξελίξεων και επιλέγει να μη ΣΙΩΠΗΣΕΙ, αλλά να ομιλήσει και να εκφράσει δημόσια, την άποψή της. Συνεπώς, με σεβασμό στους θεσμούς και με πλήρη επίγνωση ότι την εξωτερική πολιτική της χώρας μας, σύμφωνα με το Σύνταγμα και την εντολή του λαού την ασκεί η ελληνική πολιτεία, η ιεραρχία της εκκλησίας της Κρήτης εκφράζει προς όλους την υπεύθυνη θέση της για το θέμα της χρήσης της λέξης «Μακεδονία» ή παραγώγου αυτής, για την ονομασία της.
Ως Kρήτες έχουμε ευθύνη και ιερό χρέος έναντι του αίματος των ενδόξων προγόνων μας, των κρητών Μακεδονομάχων, οι μισοί των οποίων ήταν Κρήτες… Αλλά τι να πούμε γι’αυτά τα ασύστολα των Σκοπιανών διεκδικήσεων όταν μέσα στην Ελλάδα υπάρχει το αδιανόητο για μας ότι σε κάποιο βιβλίο του δημοτικού σχολείου των Σκοπίων αναφέρει ότι ο Παύλος Μελάς ήταν Σκοπιανός και εμείς δεν αντιδράσαμε καθόλου.  Υψώνουμε λοιπόν τη φωνή μας, τη φωνή της εκκλησίας της Κρήτης προς κάθε αρμόδιο και ζητούμε να μην επιτραπεί η χρήση του ονόματος «Μακεδονία» ή παράγωγό του για  τα Σκόπια, γιατί τούτο θα δημιουργήσει μελλοντικά εθνικές περιπέτειες για την πατρίδα μας. Με αυτή την έννοια η Ιερά  Επαρχιακή Σύνοδος της εκκλησίας Κρήτης προσκαλεί τους υπεύθυνους να αναθεωρήσουν τη στάση τους….

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΩΜΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ J. BΑCID ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
Στο σημερινό κείμενο έπρεπε να παρουσιάσουμε την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ από τον ακούραστο έλληνα ιστορικό Σαράντο Καργάκο. Όμως αυτή ανάγεται ως ΤΑ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ, τα Συμπεράσματα το ΕΠΙΜΕΤΡΟ από τη σελίδα 35 ως τη σελίδα 225 .
Ο Καργάκος δεν αναφέρεται σ’ αυτές τις σελίδες σε σύγχρονες  απόψεις, αλλά στις αρχαίες πηγές με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις.
Για αυτά όλα θα επανέλθουμε.
Όμως, σήμερα ως πρόγευση αναφερόμαστε στα Συμπεράσματα που ο Σ.Κ. γράφει: «Οι ισχυρισμοί του κ. J. Bacid φέρνουν στο νου μας μια φράση από την επιστολή που έγραψε ο Μολιέρος, αυτή ήταν: «Το κωμικό είναι η εξωτερική μορφή που η γενναιοδωρία της φύσης προσάρμοσε σε καθετί παράλογο». Και επειδή η ιστορία κινείται με έναν παράλογο ρυθμό, ώστε  να επαναλαμβάνεται…… άλλοτε σαν τραγωδία και άλλοτε σαν κωμωδία δεν θέλουμε όλα αυτά τα κωμικά  ιστορικά κατασκευάσματα να δημιουργήσουν τραγωδία στην Ελλάδα.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα