Μουσείο Τυπογραφείας

Επικίνδυνες περικοπές από οδηγούς στα Χανιά

Η έλλειψη χρημάτων πατάει... φρένο στη συντήρηση των αυτοκινήτων

(Ξένη Δημοσίευση) Συνεργείο της INTERAMERICAN, συλλέγει μπαταρίες αυτοκίνητων. Σε σημαντική συμφωνία συνεργασίας για την ορθή ανακύκλωση συσσωρευτών προχώρησε η INTERAMERICAN. Η εταιρεία συμφώνησε με τη Sunlight Recycling για τη συνολική διαχείριση των αποβλήτων μπαταριών μολύβδου-οξέος, από τα οχήματα του στόλου της INTERAMERICAN Βοήθειας και άλλων αυτοκινήτων που εξυπηρετούνται στα ιδιόκτητα συνεργεία της. ΑΠΕ-ΜΠΕ/INTERAMERICAN/STR«Κάθε χρόνο και χειρότερα» λένε Μηχανικοί και Ηλεκτρολόγοι Αυτοκινήτων, Επισκευαστές Φρένων – Μηχανημάτων στα Χανιά καθώς οι οδηγοί – λόγω κρίσης – δεν προχωρούν σε συντήρηση των αυτοκινήτων τους ή αρκούνται στα απολύτως απαραίτητα ( συντήρηση σε φρένα, τιμόνι) με αποτέλεσμα η συντήρηση να θεωρείται ελλιπής και να ελοχεύει κινδύνους.

Oπως ανέφερε χαρακτηριστικά στα ”Χ.ν”, ο πρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών και Ηλεκτρολόγων Αυτοκινήτων, Επισκευαστών Φρένων – Μηχανημάτων Μανόλης Κοτσάκης« ο κλάδος μας έχει πληγεί όπως όλοι οι άλλοι κλάδοι. Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα οι συνάδελφοι  προσπαθούν να λειτουργούν αλληλέγγυα σε κάθε πολίτη, αναλόγως τις ανάγκες του, όμως πώς μπορεί να είναι σωστή και ασφαλής η συντήρηση (των αυτοκινήτων τους) με αυτό που συμβαίνει;
Οι περισσότεροι οδηγοί προχωρούν στην συντήρηση των απαραιτήτως βασικών όσον αφορά  κυρίως την ασφάλεια του αυτοκινήτου».
« Εμείς ειδοποιούμε και ενημερώνουμε τους οδηγούς για την κατάσταση των αυτοκινήτων τους και προσπαθούμε να τους κινητοποιήσουμε ώστε να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα. Το σωστό είναι εάν δεν μπορούν να τα συντηρήσουν ώστε να είναι ασφαλή να τα αφήνουν στην άκρη» σημείωσε ο κ. Κοτσάκης.

ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο αντίκτυπος της κρίσης είναι τόσο εμφανής στο κλάδο, που όπως ανέφερε χαρακτηριστικά « δεν υπάρχει δουλειά. Και το λέω αυτό από ενημέρωση που έχω από όλους τους συναδέλφους λόγω της επερχόμενης εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης. Αν υπάρχει κάποια δουλειά είναι κυρίως λόγω βλαβών σε οχήματα που αναγκαστικά πρέπει να φτιαχτούν. Προσωπικά τυχαίνει να έχω 31 χρόνια μαγαζί και διαπιστώνω ότι κάθε χρόνο είναι και χειρότερα. Οι οδηγοί πλέον κάνουν συντήρηση μόνο στα φρένα και το τιμόνι».

ΠΑΛΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
«Αρκεί να φανταστείτε, ότι αυτήν την στιγμή, τα περισσότερα αμάξια κυκλοφορούν με ελαστικά πολλών ετών. Ο κανονισμός λέει τα ελαστικά το αργότερο να έχουν αλλαχθεί σε 4 έτη, διότι τα λάστιχα μετά την τετραετία και γλιστράνε και μπορεί να σκάσουν. Βλέπουμε καθημερινά να συμβαίνουν τροχαία ατυχήματα π.χ όχημα ξέφυγε από την πορεία του, αλλά τους λόγους κανείς δεν μπορεί να τους γνωρίζει… Όταν συμβεί ένα ατύχημα κανείς δεν το ψάχνει περισσότερο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κοτσάκης.

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Να σημειωθεί πως χθες η προγραμματισμένη εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου Μηχανικών και Ηλεκτρολόγων Αυτοκινήτων, Επισκευαστών Φρένων – Μηχανημάτων αναβλήθηκε λόγω μη απαρτίας.  Επόμενη προγραμματισμένη εκλογοαπολογιστική συνέλευση  του Συλλόγου την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου στις 17.30 μ.μ. στην αίθουσα του υπογείου του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Χανίων. Θα ακολουθήσει την ίδια μέρα (20/9) και η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη Δ.Σ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.