Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

9η Ανάβαση Ομαλού Νικητής ο Λεωνίδας Κύρκος

Xωρίς σημαντικές καθυστερήσεις, παρά τις ατυχίες ορισμένων οδηγών, η 9η Ανάβαση Ομαλού, που διοργάνωσε -για μια ακόμα χρονιά- η Α.Λ.Α. Χανίων, κρίθηκε από όλους επιτυχημένη. Οι ποιοτικές και καλές συμμετοχές καθώς και ο καλός καιρός βοήθησαν, ώστε τον αγώνα να παρακολουθήσει πλήθος θεατών -φανατικοί και μη του μηχανοκίνητου αθλητισμού- οι οποίοι χειροκρότησαν τις προσπάθειες των οδηγών, που αυτοί με τη σειρά τους προσπάθησαν να προσφέρουν θέαμα και ουσία, αφού οι μονομαχίες ήταν έντονες σε πολλές κατηγορίες του αγώνα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort Cosworth σημείωσε τον απόλυτο χρόνο ημέρας (5:24,55), ενώ ήταν ο νικητής και στην Ομάδα Ε. Να σημειωθεί ότι με τη νίκη του αυτή ο πολυπρωταθλητής έφτασε τις 4 στoν συγκεκριμένο αγώνα, αφού έχει κερδίσει στο παρελθόν την 5η, 6 και 7η ανάβαση.
Τη δεύτερη καλύτερη επίδοση του αγώνα με χρόνο 5:33,38, η οποία συνοδεύτηκε με νίκη στην Ομάδα Α και στην κλάση Α/8 Ε/Α8 σημείωσε ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC.
Ο νικητής της 8ης ανάβασης Κώστας Πατσουρέας, με Mitsubishi Evo 9, δεν κατάφερε να επαναλάβει την περσινή του επιτυχία, αφού και στα δύο σκέλη του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα. Σημείωσε την τρίτη καλύτερη επίδοση με χρόνο 5:35,59 ενώ ήταν και νικητής στην κατηγορία Formula Saloon (Turbo), η οποία δεν προσμέτρησε λόγω έλλειψης συμμετοχών.
Στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα και για την κλάση Ε/Α7 για μια ακόμα χρονιά νικητής ήταν ο Δημήτρης Κτιστάκης με Peugeot 306 με χρόνο 5:56,25.
Στην Ομάδα Ν ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Evo 9 και χρόνο 5:38,38 ήταν ο νικητής, ενώ ο Νικόλαος Ντούρας με Peugeot 206 RC κέρδισε την Ομάδα Ν έως 2 λίτρα καθώς και την κλάση Ν/3 Ε/Ν3 πετυχαίνοντας χρόνο 6:14,47.
Στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα καθώς και την κλάση Ε/Ε9 νικητής ήταν ο Σταύρος Σταυρουλάκης με Suzuki Swift και χρόνο 5:58,69. Στα ιστορικά αυτοκίνητα κατηγορίας 2 καθώς και στην κλάση 2/C3 νικητής ήταν ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort RS 1600 και χρόνο 6:09,62. Στις επιμέρους κλάσεις και στην Α/5 Ε/Α5 νικήτης ήταν ο Βασίλης Μπάτζανος με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 6:14,24.
Στην κλάση Ν/2 Ε/Ν2 ο Πάρης Τασιόπουλος με Peugeot 106 S 16 και χρόνο 6:23,55 ήταν ο νικητής, ενώ ο Μιχάλης Ζερβάκης με Peugeot 205 και χρόνο 6:07,26 κέρδισε την κλάση Ε/Ε10.
Στην κλάση Ε/Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort ήταν ο νικητής με χρόνο 6:06,32. Nα σημειώσουμε ότι η “μάχη” που περιμέναμε στη συγκεκριμένη κλάση δεν έγινε, αφού ο Κώστας Ψιλιώτης, λόγω μηχανικού προβλήματος που αντιμετώπισε στο πρώτο σκέλος, δεν κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα. Αρκετά μηχανικά προβλήματα αντιμετώπισε και ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος τελικά τερμάτισε δεύτερος στην Ομάδα Ε με Ford Escort Cosworth σημειώνοντας χρόνο 5:37,41, ενώ για την ίδια ομάδα στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC και χρόνο 5:39,63. Όμορφη “μάχη” έγινε και στην Ομάδα Α, κλάση Ε/Α8, για τις θέσεις 2 και 3. Ο Μανώλης Αλεξάκης με Mitsubishi Evo 6 και χρόνο 5:46,76 πήρε τη δεύτερη θέση από τον Γιώργο Κωνσταντακόπουλο με Mitsubishi Evo VIII, ο οποίος σημείωσε χρόνο 5:47,57. Μια άτυχη στιγμή στέρησε από τον πρόεδρο της Α.Λ.Α. Χανίων Γιάννη Παπαδοκωνσταντάκη με Mitsubishi Evo 6 μια θέση στο βάθρο, μένοντας στην τέταρτη θέση της Ομάδας Α, κλάση Ε/Α8 με χρόνο 5:52,77. Στη δεύτερη θέση της Ομάδας Ν τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Κάκος με Mitsubishi Evo 9 και χρόνο 5:58,23. Ο Στράτος Φωτεινέλης ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της Ομάδας Ν έως 2 λίτρα και της κλάσης Ν/2 Ε/Ν2 με το γνωστό Renault Clio RS και συνολικό χρόνο 6:19,26. Επίσης στην κλάση Ε/Ε9 για τη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν αντίστοιχα οι Μανώλης Κτιστάκης με Citroen AX και χρόνο 6:06,17 και Μιχάλης Μπανταλάκης με Peugeot 205 και χρόνο 6:25,78. Στην κλάση Ε/Ε10 στη δεύτερη θέση είχαμε τον Βαγγέλη Βαρβατσουλάκη με Citroen AX και χρόνο 6:20,53, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Κώστας Δρακάκης με Toyota Starlet και χρόνο 6:30,08. O Λάζαρος Σκουλαριώτης με BMW E30 και χρόνο 6:07,72 ήταν δεύτερος για την Ε/Ε11, ενώ τρίτο είχαμε τον Αντώνη Κουντουράκη με VW Golf και χρόνο 6:28,10.
Ο Γιώργος Καρράς με BMW 2002 ti τερμάτισε στη δεύτερη θέση της κλάσης 2/C3 των ιστορικών αυτοκινήτων με χρόνο 6:27,95, ενώ για την ίδια κλάση ο Απόστολος Μαρασλής με Ford Escort RS 2000 και χρόνο 6:29,62 τερμάτισε στην τρίτη θέση. Ο Μιχάλης Πουλάκης με Toyota Yaris και χρόνο 6:21,70 τερμάτισε δεύτερος στην κλάση Α/5 Ε/Α5, ενώ τον ακολούθησε στην τρίτη θέση ο Φίλιππος Φακουρέλης με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 6:33,33. Δεύτερος στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα τερμάτισε ο Μιλτιάδης Αγγλόπουλος με Citroen C2 R2 Maxi και χρόνο 6:11,06, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Μιχάλης Νικολίτσης με Peugeot 106 S16 και χρόνο 6:13,41. Στην κλάση Ν2/ΕΝ2 για τη δεύτερη και τρίτη θέση είχαμε αντίστοιχα τους Ανδρέα Μαραγκάκη με Peugeot 106 S16 με χρόνο 6:29,31 και Γιώργο Δήμου με Nissan Micra και χρόνο 6:37,40. Nα σημειώσουμε ότι στον αγώνα έδωσε το “παρών” ο νέος πρόεδρος της Ο.Μ.Α.Ε. Δημήτρης Μιχελακάκης καθώς και η πρόεδρος της επιτροπής των αγώνων της Ομοσπονδίας Ανίτα Πασσαλή, σε ρόλο ουσιαστικό. Η άψογη συνεργασία των στελεχών της Α.Λ.Α. Χανίων και των πολύπειρων στελεχών των αγώνων αυτοκινήτου ήταν το κλειδί για μια επιτυχημένη και φέτος Ανάβαση Ομαλού. Μεγάλος χορηγός της ανάβασης ο Μιχάλης Μαυριδάκης.
Φωτογραφίες:
Αρης Μυριδάκης


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα