Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΗ ΧΑΝΙΩΝ

Σύσκεψη με στόχο τη δημιουργία “Κρητικής Γωνιάς”, δηλαδή χώρου διάθεσης Κρητικών προϊόντων σε σούπερ μάρκετ και άλλα καταστήματα, αλλά και στο αεροδρόμιο, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου στις 10 το πρωί στη Νομαρχία Χανίων. Τη σχετική πρόταση έκανε ο αντινομάρχης Χαράλαμπος Κουκιανάκης ο οποίος έστειλε πρόσκληση στους παρακάτω αποδέκτες: Αερολιμενάρχης Χανίων, Carrefour – Μαρινόπουλος, Χαλκιαδάκης Α.Ε., Lidl, ΜΕΤΡΟ Α.Ε., A-B Βασιλόπουλος, Προμηθευτικός Συνεταιρισμός Παντοπωλών Νομού Χανίων.
Ο κ. Κουκιανάκης σημειώνει χαρακτηριστικά:
“Η υφιστάμενη και η επερχόμενη κρίση, ο χρονικός ορίζοντας της ύφεσης, οι προβληματικοί κλάδοι, η μηδενική ανάπτυξη και η αύξηση της ανεργίας, η τραπεζιτική πολιτική και η μείωση των χορηγήσεων, το ταμειακό έλλειμμα και το ύψος του εθνικού δανεισμού, αποτελούν μερικά από τα βασικότερα θέματα άρθρων ή ρεπορτάζ, τα οποία προβάλλονται από τα Μ.Μ.Ε., αλλά και των συζητήσεων όλων μας. Στο επίπεδο του απλού πολίτη ή καταναλωτή όμως, το «τεφτέρι του μπακάλη», το οποίο μπορεί και πάλι να μπει στη ζωή του, αποτελεί την μεγαλύτερη απειλή. Η πρότασή μας, μέσω της παρούσας επιστολής, είναι η δημιουργία και θεσμοθέτηση της Κρητικής Γωνιάς σε όλα τα καταστήματά του κλάδου σας. Η αφορμή έχει ήδη δοθεί από την ίδια την κρίση, όμως σίγουρα είναι η καταλληλότερη χρονική στιγμή για να κάνουμε, με ένα πιο συστηματικό τρόπο πράξη την στήριξη στα Ντόπια και τα Κρητικά προϊόντα. Να σκεφτούμε όλοι σαν παραγωγοί και να προσπαθήσουμε να πείσουμε τον καταναλωτή, να λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο, προστατεύοντας την τοπική οικονομία και κατά συνέπεια, τον ίδιο του τον εαυτό”.
Στο σημείο αυτό ο κ. Κουκιανάκης εξηγεί:
“Η Κρητική Γωνιά θα είναι η απάντηση στα τεράστια «διαφημιστικά πακέτα» των πολυεθνικών εταιρειών και με δεδομένο ότι η τοποθέτηση αποτελεί μια από τις βασικότερες αρχές του σύγχρονου Μάρκετινγκ, η ύπαρξη της θα αποτελεί την πυξίδα του καταναλωτή για τις αγορές του. Ελαιόλαδο, κάθε είδους Κρέατα, Γαλακτοκομικά και Τυριά, Αρτοσκευάσματα, Κρασιά και Μπύρες, Αναψυκτικά, Φυσικοί Χυμοί, Εμφιαλωμένα Νερά, Άλευρα, Μπαχαρικά, Μέλια, Προϊόντα Ζύμης, Παραδοσιακά Γλυκά και Εδέσματα, Καφέδες και Ροφήματα μα και κάθε άλλη ντόπια κατηγορία προϊόντων, προερχόμενη από οργανωμένες ντόπιες βιομηχανίες, ή εξαιρετικούς παραγωγούς θα μπορεί να κάνει την «παρουσία» της στις Κρητικές Γωνιές σας.
Δεν θα ήταν σκόπιμο να σας υποδείξουμε παράγοντες όπως τη θέση ή το μέγεθος της Κρητικής Γωνιάς, αφού αυτό αποτελεί θέμα του δικού σας σχεδιασμού ανά κατάστημα. Θα αναφερθούμε όμως στο γεγονός ότι ακόμα και εάν δεν επαρκεί ο χώρος για όλα τα παραπάνω προϊόντα, θα μπορεί να γίνεται μια ανάλογη κατανομή στα αντίστοιχα ράφια. Σε κάθε περίπτωση, η Κρητική Γωνιά θα πρέπει να παραμένει αντιπροσωπευτική των προϊόντων που θα φιλοξενεί. Ολοκληρώνοντας θα τονίσουμε ότι, σύμφωνα με οικονομικές μελέτες που έχουν γίνει, ακόμα και 50 ? επιπλέον το μήνα να «στρέψει» καθένας από εμάς ως καταναλωτής, στα τοπικά προϊόντα ή/και τις Κρητικές εταιρείες, θα επέλθει ένας παράγοντας ανάπτυξης, ίσος με εκείνον της κρίσης”.
Και καταλήγει:
“Στο παραπάνω πλαίσιο, απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση προς όλους όσους έχουν πρόθεση να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση, προερχόμενοι είτε από την πλευρά των παραγωγών είτε από την πλευρά του λιανεμπορίου, στην αίθουσα συσκέψεων της Ν.Α. Χανίων, τη Δευτέρα 01-02-2010 και ώρα 10:00 π.μ. με σκοπό την ανάπτυξη των θέσεων και απόψεών μας πάνω στο εν λόγω θέμα. Είμαστε στη διάθεση όλων σας, για κάθε διευκρίνιση. Ευελπιστώντας για την καλύτερη δυνατή συνεργασία μαζί σας τώρα και στο μέλλον, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων”.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα