Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει την 2η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Ηράκλειο Κρήτης, με στόχο τη διάχυση γνώσης και άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης στα στελέχη της Κρήτης.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «η Ημερίδα θα διαρκέσει από τις 9.30 έως τις 16.00 με τη συμμετοχή έξι εταιρειών, οι οποίες θα παρουσιάσουν βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης που εφαρμόζουν στην εταιρεία του»
Το πρόγραμμα αναλυτικά:
9.30 – 10.00: Προσέλευση
10.00 – 10.15: Χαιρετισμός του Προέδρου του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut
10.15 – 10.50: PRAKTIKER HELLAS AE: “Αποκωδικοποίηση των τάσεων της αγοράς σε ενέργειες που προσδίδουν αξία στον καταναλωτή”
10:50 – 11:35: LEAD ON BOARD INTERNATIONAL: “Λόγω τιμής”
11.35 – 12.05: Διάλειμμα
12.05 – 12.40: METRIC GLOBAL NETWORK: “«Anywhere and Anytime» WiFi και ιστορίες καθημερινής Εξυπηρέτησης”
12.40 – 13.25: ΞΥΝ ΑΕ “Διαχείριση παραπόνων – πρωτόκολλο και δεξιότητες”
13.25 – 14.25: Διάλλειμα
14.25 – 15.10: SLEED: “Digital Marketing & Πωλήσεις”
15.10 – 15.45: ENARTIA: “Enartia, ας γνωριστούµε!”